Portret klienta. Poznaj jego pot...

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Autorzy: ,

Ocena:
   5.0/6  Opinie  (7)
Stron: 136
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
34,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,80 zł
27,20 zł 34,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
27,20 zł
34,00 zł

Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach

  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo — i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".

Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:

  • Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
  • Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
  • Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
  • Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?

  • Historia pewnego portretu
  • Część 1 Ukryte pod portretem
    • "Nie mam wydać"
    • Badania drogie i nikomu niepotrzebne?
    • W poszukiwaniu pełnego zrozumienia
      • Powstawanie i odbiór przekazu:
      • Szerzej, więcej, częściej
    • Muzyka miła dla ucha i biznesu
    • Trzy źródła consumer insight
      • Wiedza na temat klienta
      • Wiedza na temat konkurencji
      • Wiedza na temat firmy
      • W jaki sposób oceniać insight?
    • Przekonuj, korzystając z przekonań
      • Przekonania mogą być wstydliwe
  • Część 2 Oglądanie portretu z bliska
    • Duszone kawałki płastugi w sosie beszamelowym, czyli ukryte potrzeby właściciela kota
    • Wycieczka szyta na miarę
    • Luksus i prywatność na wakacjach
    • Swojskie, bo polskie
    • Nobilitacja poprzez wygląd
    • Białe zęby i horror "pomarańczowej skórki"
    • Czy "uboga" moda ma szanse przyjąć się w Polsce?
    • Kontrowersja najprostsza strategia, by zaistnieć
    • Czy warto być "zielonym"?
    • Odnaleźć drugą połówkę
  • Tytułem podsumowania
  • Wykorzystane źródła
    • Literatura w języku polskim
    • Literatura w języku angielskim
    • Strony internetowe

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej plus Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji plus Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
Cena zestawu: 120,70 zł 142,00 zł
Oszczędzasz: 21,30 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
6
(1)
5
(5)
4
(1)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 7

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Rewelacja !!! Pochłonęlam w 3 godziny. Autorzy w sposób przystepny i rzeczowy tłumaczą mechanizmy marketingu i sprzedaży. Książka ciekawa i inspirująca bo bogata w przykłady z życia wzięte i przykłady z rynku polskiego (kontekst kulturowy!) a nie jakies wydumane teorie. Poczucie humoru autorów i cięty dowcip nie raz sprawiły że śmiałam się do łez Serdecznie polecam i powtarzam za autorami " wobec wiedzy autorów o potrzebach klienta/ czytelnika czuję się bezbronna... kupuję i polecam moim znajomym "
      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

    Jedna z nielicznych ksiazek na rynku, ktora odzwierciedla zarowno potrzeby klienta jak i sprzedawcy. Portret klienta pozwala zrozumiec consumer's behaviour oraz wyjasnia logicznie istote consumer's insight. Wybitna polska publikacja ktora patrzy na potrzeby polskiego klienta a nie jest tylko czystym zestawieniem amerykansko-angielskich teorii slynnych marketerow.
      Ocena : 5 

    Polecam dla wszystkich ktorzy chca wiedziec wiecej, sprzedac wiecej i zyskac wiecej. Szczegolnie pierwsza czesc ksiazki, ukryte pod portretem, daje jasny przekaz teorii zarowno jak i swietne podsumowanie czym tak na prawde jest consumer-insight i w jaki sposob go oceniac. warta zakupu pozycja, polecam
      Ocena : 5 

    Bardzo ciekawa i interesująca lektura dla każdego kto chce poznać a co najważniejsze zrozumieć swoich Konsumentów. W umiejętny sposób autorzy pokazują w jaki sposób połączyć teorie z praktyką, pokazując świeże podejście do tematu. polecam!
      Ocena : 4 

    płatności onepress.pl