Poradnik dla menedżerów. Na starcie zachowaj spokój i pozostań sobą (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
160
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Dostępność:
Wysyłamy w 24h

Książka

39,00 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

39,00 zł
31,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Ratunku, zostałam szefową! Pomocy, awansowałem na dyrektora!

Wspinanie się po szczeblach kariery to dla zdolnego pracownika naturalna kolej rzeczy. Wielu z nas przechodzi przez etap stażysty, szeregowego pracownika, specjalisty i eksperta. Jeśli jednak uda Ci się wejść jeszcze wyżej i zostajesz menedżerem, nagle z jednostki pracującej samodzielnie albo działającej w ramach zespołu stajesz się zwierzchnikiem swoich kolegów. Tylko nieliczni od razu świetnie odnajdują się w nowej roli. Dla większości awans na eksponowane i bardzo wymagające stanowisko jest nie tylko źródłem osobistej satysfakcji, lecz także początkiem kolejnego, trudnego etapu kariery. Bo menedżer to nie tylko stanowisko. Menedżer to zawód, którego trzeba się po prostu nauczyć.

Gdy robisz pierwszy krok jako menedżer, musisz uświadomić sobie, że problemy, jakie napotkasz, są uniwersalne. Większość Twoich kolegów po fachu zmagała się, zmaga albo będzie zmagać z budowaniem zespołu, skutecznym delegowaniem obowiązków czy koniecznością rozwiązywania konfliktów. Wszyscy odczuwają tę samą odpowiedzialność za sprawiedliwą ocenę podwładnych, za wyniki swego działu czy szerzej — za rozwój całej firmy. Niestety, nie istnieją stuprocentowo skuteczne lekarstwa na wszystkie bolączki menedżera. Opracowano natomiast sporo metod, narzędzi i wzorców, których zastosowanie może znacznie ułatwić Ci stawianie pierwszych kroków w tym zawodzie.
Warto z nich korzystać, zwłaszcza że zostały wielokrotnie pozytywnie zweryfikowane w praktyce.
Dorota Kożusznik-Solarska — trenerka, konsultantka i counsellor z kilkunastoletnim stażem pracy w organizacjach biznesowych i społecznych oraz na ich rzecz. Od 2005 roku współpracuje z krakowską firmą doradczo-szkoleniową Pathways. Wśród jej klientów są takie firmy jak: Orange, Siemens, IBM, Netia, Play, Mondial Assistance, BZWBK, Warta KBC, Citi Handlowy, Making Waves i inni. Z wykształcenia psycholożka i dziennikarka, a także absolwentka European Graduate School w Szwajcarii. Jest certyfikowaną trenerką kursu Leadership Development Intensive (LDI), współpracuje z The Scherer Leadership International. W wolnym czasie śpiewa, gra na scenie i pisze książki.
Selling onepress.pl