ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Marketing wirusowy w internecie (9)

45

2009-09-04
bez podpisu
Sięgając po tę książkę miałem mieszane uczucia. Prawdę mówiąc spodziewałem się kolejnej książki w której znajdę wyświechtane wskazówki i porady dla początkujących marketingowców. Jednak po nieprzespanej nocy z ksiażką w ręku zmieniłem swoje zdanie. Rano miałem podkrążone oczy ale też głowę pełną gotowych do zastosowania pomysłów. Jestem właścicielem małej firmy i dzięki tej książce mam teraz jasny obraz. Teraz już wiem co zrobić aby moje produkty sprzedawały się SAME!!! Myślę, że ta niewielka ksiażka stanie się w krótkim czasie biblią marketingu wirusowego. A najważniejsze, że została napisana przez polskich autorów i w pełni odpowiada realiom polskiego rynku. Łukasz, Właściciel małej firmy rodzinnej
2011-01-17
Piotr
Zawarte informacje w książce ciekawe. Po przeczytaniu dowiedziałem się o programach partnerskich i sposobach promocji w Internecie. Co ciekawe mam też już obraz jak inne firmy wykorzystują marketing wirusowy, czasem nawet nie zdajemy sobie sprawy, że np. czytamy artykuł promowany przez określoną firmę, która ten produkt sprzedaje na rynku.
2010-06-07
Beniamin
Sięgając po lekturę "Marketing Wirusowy w Internecie" byłem bardzo ciekawy, co ujawni przed czytelnikami pierwsza publikacja o marketingu wirusowym na polskim rynku. Rezultaty? Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Wiele przykładów (przede wszystkim - poparte praktyczną wiedzą autora)oraz wiele ciekawych pomysłów. Jeżeli szukasz tanich sposobów na wypromowanie swojej firmy/strony/sklepu internetowego w sieci, to ta publikacja zdecydowanie pomoże Ci w tym! Bardzo dobra pozycja, mogę polecić zarówno początkującym, jak i zaawansowanym użytkownikom internetu.
2009-09-08
bez podpisu
Książka bardzo ciekawa i warta przeczytania, szczególnie ze względu na wiele praktycznych przykładów. Polecam!
2009-10-01
Janusz
Jest to jedna z nielicznych książek, którą miałem przyjemność doczytać do końca ze względu na niewielką objętność. W książce nie ma zbędnego "lania wody" (chociaż jak przedmówca pisał rozdział o łańcuszkach był nieco zbyt długi). Książka podsunęła mi kilka fajnych pomysłów na promocję mojego sklepu internetowego, które zacznę realizować jeszcze dzisiaj!
2009-10-21
Łukasz
Książka "łatwa i przyjemna", do przeczytania w jedno popołudnie. Odnoszę wrażenie, że zbyt powierzchownie traktuje pewne zagadnienia, przeskakuje z wątku na wątek, czasem brakuje bogatszej podbudowy merytorycznej, ciekawej (jakiejkolwiek w zasadzie) bibliografii. Zgadzam się, że wątek o łańcuszkach to jakieś nieporozumienie?! Jako pierwszy krok w świecie viral marketingu - na pewno warto przeczytać, jeśli ktoś już posiada jakąś wiedzę, raczej nie.
2013-06-22
bez podpisu
Dobra pozycja dla każdego marketingowca, ale niekoniecznie obowiązkowa.
2009-09-14
bez podpisu
Książka za krótka, przykładów niewiele. Bez rewelacji. Można było lepiej podejść do tematu. Przytaczanie całych treści "łańcuszków szczęścia" w takiej liczbie jest moim zdaniem całkowicie niepotrzebne.
2013-09-20
Piotr , IT
Dużo rzeczy oczywistych, które są znane nawet osobie nie interesującej się bezpośrednio marketingiem. Poza tym podzielam opinię przedmówców, "łańcuszki" w takiej liczbie to spora przesada.