ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (16)

5

2015-09-13
Luiza , marketer
Wszystko zależy od tego kto czego szuka. W bibliotece mojej uczelni, z dostępnej literatury w tej dziedzinie, ta pozycja okazałą się najlepszą, pozyskałam z niej 80% poszukiwanej informacji. Mam pozycję z 2009 roku, a wydaje się być nadal aktualna (nowe technologie galopują z nowymi trendami). Lektura jest napisana dobrym (zrozumiałym) językiem, opiera się na sporej ilości przykładach z polskiego rynku. Czytelnikom polecam, a wydawcy sugeruję obniżkę ceny!
2009-10-05
Agata
Witam ja ogólnie dopiero zaczynam interesować się e-wizerunkiem i planować różne rzeczy w tym kierunku. Przypadkiem trafiłam na tą książkę szukając czegoś na temat kreowania wizerunku w internecie. Czyta się dość lekko jest dużo chyba przydatnych informacji i łatwo jest zrozumieć o czym autor pisze ( w całkiem ciekawy sposób ). Sądze że jest bardzo fajna dla początkujących osób i nie tylko. Osobiście polecam :)
2009-06-23
Grzesiek
Niedawno zająłem się e-biznesem, dotacje z UE to złoty pomysł, polecam, bo z dobrym pomysłem można otrzymać sensowne pieniążki, i kupiłem kilka książek. Trochę dziwię się opinom poprzedników, bo mnie akurat ta książka najbardziej się spodobała. Jest momentami (1 rozdział) przenaukowiona, ale naprawdę momentami, a tak to jest czarno na białym, jak budować image w necie. Dla mnie osobiście najbardziej odkrywcze są te fora, ale w sumie o wszystkich sposobach dużo się dowiedziałem. Spoko książka (ale mogłaby być tańsza!)
2009-12-29
wojciech mierzeja
Książka jest świetna. Po kolei wszystko wytłumaczone co i jak. nie zdaawałem sobie sprawy, że wizerunek może być tak ważny. Przykłady, które podaje autor są bardzo ciekawe i w sumie każdy może je zrealizować jakby się sprężyć. Od nowego roku zacznę stosować te wszystkie rady - czuje, że sie uda. To najlepsza książka jaką przeczytałem w ostatich miesiącach.
2015-09-13
Luiza , marketer
Wszystko zależy od tego kto czego szuka. W bibliotece mojej uczelni, z dostępnej literatury w tej dziedzinie, ta pozycja okazałą się najlepszą, pozyskałam z niej 80% poszukiwanej informacji. Mam pozycję z 2009 roku, a wydaje się być nadal aktualna (nowe technologie galopują z nowymi trendami). Lektura jest napisana dobrym (zrozumiałym) językiem, opiera się na sporej ilości przykładach z polskiego rynku. Czytelnikom polecam, a wydawcy sugeruję obniżkę ceny!
2011-08-02
bez podpisu
Na tę pozycję trafiłem dość niedawno i żałuję, że stało się to dopiero teraz. Omawianym w niej tematem interesowałem się już wcześniej a dzięki tej książce uzupełniłem swoją wiedzę. Polecam.
2009-06-23
Edyta
Kupiłam tę książkę, gdyż pracuje w branży i kupić ją po prostu musiałam. Nie miałam do niej najlepszego nastawienia, bo ani postać Michała Łebkowskiego nie była mi znana, ani wcześniejsza opinia, którą tu przeczytałam nie sprawiała, bym miała spodziewać się czegoś wartościowego. Myślałam sobie: i jeszcze trzeba za to dać 45 złotych... Teraz mogę powiedzieć, że się pozytywnie zaskoczyłam. Uświadomiłam sobie, że ten temat jeszcze nie był w Polsce poruszany w tak rozległy sposób i choćby za to należą się autorowi brawa. Łebkowski nie jest postacią "z pierwszych stron gazet" w branży, ale widać to jedynie po markach z jakimi pracował - dla mnie anonimowych. Natomiast to co pisze ma sens. W tej książce można znaleźć: - ciekawe spostrzeżenia na temat wizerunku - warsztat całkiem zdolnej osoby - uporządkowaną wiedzę i taki podręczny przewodnik, do którego czasami warto zajrzeć Czytając książkę czasami myślałam, że można by ją jeszcze rozbudować i jest to właściwie jedyny zarzut jaki mogłabym postawić. Być może dzięki tej pozycji, ktoś bardziej znany napisze swoją książkę i w większym zakresie wyczerpie temat, a być może i sam autor wyda kolejną pozycję. Jak dla mnie, człowieka z branży, książka nie wyczerpująca tematu, ale dobra i łatwo się ją czyta. Daję piątkę. Z drugiej strony, jeśli ktoś nie pracuje w agencji interaktywnej, to myślę, że ta pozycja będzie naprawdę cennym nabytkiem na półce. Ogólnie: jak najbardziej polecam.
2009-08-19
Krzysztof
Książka jest zarazem treściwa i z drugiej strony lekko się ją czyta - mało jest takich książek, które co prawda traktują o rzeczach fachowych ale jednocześnie nadają się do czytania na plaży. Książka opisuje bardzo ważne zagadnienia związane z zaistnieniem firmy w internecie. Autor podaje wiele praktycznych rad jak stworzyć wiarygodny i rzetelny image firmy. Ta książka powinna być lekturą obowiązkową wszystkich przedsiębiorców w Polsce.
2009-10-01
Łukasz
Książka ciekawa. Trochę mam mały niedosyt po przeczytaniu jej, ale ogólnie pozytywnie. Z początku trochę "zapychacze", ale potem się rozkręciła :)
2009-08-20
Tomek
Jestem menedżerem projektów w agencji interaktywnej. Co jakiś czas kupię sobie jakąś książkę, żeby nie było, że się człowiek zamyka na samego siebie. Ostatnio padło na E-WIZERUNEK. Jestem z tej książki zadowolony. Po kilku przeczytanych książkach "z branży" wiem, już, że kupując kolejną nie przeczytam kilkuset stron informacji zmieniających moje życie. Ważne, by z każdej takiej książki wyciągnąć jakieś niuanse, ciekawostki, rozwiązania problemów, case studies. Ponadto zazwyczaj taka książka też organizuje posiadaną wiedzę. Oczywiście dobra książka, bo zdarzyło mi się przeczytać też dwie takie pozycje, które były totalnym pustosłowiem. E-WIZERUNEK spełnił wszystkie moje oczekiwania, jednakowoż uważam, że nie wyczerpał tematu i dlatego nie dam najwyższej oceny. I jeszcze takie podsumowanie rozdziałów, gdyż to może się przydać innym: I. To miał być chyba rozdział teoretyczny, a co za tym idzie nudny, ale nawet się autorowi udał, bo jest trochę przykładów - całość przystępna. II. Początek jest nudny jak flaki z olejem, potem się rozkręca, a kończy bardzo ciekawymi badaniami. III. Rozdział trzeci jest bardzo dobrze napisany, choć momentami wymaga rozwinięcia. Jest najważniejszą częścią książki. Mimo, że większość treści nie jest dla mnie żadnym novum, to jednak można wynieść parę ciekawostek. Warto też wracać do tego rozdziału co jakiś czas, podczas planowania kampanii. IV. Case study. Niby dobrze zrobione, ale trochę tego mało. Książkę pod tym kątem ratuje to, że we wszystkich rozdziałach jest wiele praktycznych przykładów, dlatego nie będę się bardzo czepiał. Podsumowując: dobra pozycja z tematu niepodejmowanego w Polsce do tej pory. Polecam każdemu, oprócz osób zajmujących się tematem na codzień i szukających książki, której każda strona odmieni ich życie zawodowe. Tak się nie stanie przy tej, ani przy żadnej innej książce. Chyba, że ktoś jest początkujący.
2009-07-30
Iwka
Dostałam na urodziny, więc mnie cena nie przeraziła ;) książka bardzo fajna, dużo się dowiedziałam, choć o wielu sprawach w niej zawartych wiedziałam już wcześniej. Fajnie się jednak czyta i utrwala wiedzę. Zgadzam się z poprzednikami, że najlepszy jest rozdział 3, ale pozostałe też dają radę. Szóstki nie dam, ale piątka zasłużona :)
2018-12-11
bez podpisu
Dobra książka, która przedstawia rozległy zarys znaczenia budowy wizerunku w internecie. Wiedza poparta m.in praktycznymi przykładami z pracy autora.
2009-06-30
Bogus
Czytałem lepsze, zachwyt innych osób wynika chyba z uwielbienia do czytania oczywistości.
2009-06-15
Eryk G.
Taka sobie, momentami wygląda jak książka do autopromocji własnych serwisów i co za tym idzie własnej firmy. Reszta zjadliwa, oprócz dwóch pierwszych rozdziałów - gdyż to lanie wody...
2009-06-23
Rafał
Niestety tytuł rozczarowuje, same oczywistości i teksty niczym slogany marketingowe. Jedyny wartościowy rozdział to 3. Szkoda.
2009-06-23
Karina H.
Jedynie rozdział 3 jest wartościowy, reszta, co piszę z przykroscią to "zapychcze". Tym samym stosunek cena - jakość, wychodzi miernie. Jestem rozczarowana, bo tytuł wiele obiecywał.