ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (13)

5

2012-02-09
Paweł , właściciel sklepu internetowego
Znalazłem kilka ciekawych pomysłów w tej książce, które wdrożę u siebie. Ciekawa pozycja uzupełniająca wiedzę odnośnie marketingu. W czasach gdy coraz więcej osób posiada w telefonie dostęp do mediów społecznych, słuszny będzie krok aby nasza firma również w nich uczestniczyła i poznawała prawdziwe potrzeby i uwagi klientów.
2012-05-10
Artur Krol , Psycholog, coach, trener
Zastanawiam się, czemu Onepress skupia się na promocji dużo gorszych książek o marketingu, a praktycznie nie promuje perełek takich jak ta. "Bezmarketing" to naprawdę dobra, praktyczna i konkretna książka. Napisana w formacie krótkich rozdziałów przypominających wpisy na blogu (a'la "Teraz małe jest wielkie" Setha Godina), opisuje podejscie do marketingu w którym z klientem się rozmawia i tworzy relacje, zamiast mu coś sprzedawać. Dużo przykładów, propozycji konkretnych rozwiązań jak i ogólnych obserwacji, to ksiązka, którą zdecydowanie warto mieć w swojej kolekcji.
2015-11-21
Mariusz
Naprawdę książka wybitna, autor pokazuje jak bardzo w biznesie (sprzedaży) ważna jest relacja. Autor opisuje wiele sytuacji z życia, sporo pisze o Twitterze. Nie jest to duży problem w Polsce też mamy swoje media społecznościowe które możemy wykorzystać w podobny sposób (np Wykop).
2013-04-23
Jan Odważny
Książkę przeczytałem w ciągu jednego wieczoru. Bardzo się dobrze ją czyta i nie można oderwać się od niej ani na chwilę. Bardzo dobre wprowadzenie do "inbound marketingu", podstawowych strategii, doboru kanałów dotarcia oraz co należy zrobić by klienci nas pokochali.
2014-07-06
Natalia N. , Specjalista ds. Marketingu
Książka jest napisana bardzo dobrym i lekkim językiem, dzięki czemu czyta się ją bardzo przyjemnie i szybko. Autor przytacza sporo anegdot ze swojego (nie tylko) zawodowego życia jako przykłady dla przedstawianych dla niego kwestii' świetnie omawia kwestię obsługi klientów w Internecie (w tym słuchania ich i wynagradzania za ewentualne potknięcia). I skutecznie potrafi przekonać do Twittera.
2012-06-04
bez podpisu , Informatyk
Kilka fajnych idei.
2012-03-09
smootnyclown , bloger
Super książka. Bardzo praktyczna: cała masa przykładów "z życia", a przy tym uniwersalnych. No i poczucie humoru autora, kapitalne:)
2012-11-20
Artur
Książka bardzo dobra. Napisana przez Amerykanina, ale jest zaprzeczeniem książek w stylu amerykańskim, gdzie leją wodę jak się patrzy. Oby takich pozycji więcej! Same konkrety, przykłady i dużo praktyki zamiast bezsensownej akademickiej teorii. Kto chce, coś zrobić w necie, niech kupuje jak najszybciej.
2014-06-26
Ewa Brzozowska , Grafik komputerowy
Ciekawe podejście do marketingu, a raczej bezmarketingu ;) Polecam!
2012-09-21
Michał , nauczyciel
Ocena "tylko" dobra ponieważ autor zbytnio skupia się na Twiterze jako narzędziu "bezmarketingu", pomijając pozostałe serwisy społecznościowe. Tak czy owak pouczająca lektura dla tradycyjnych marketerów. Warto przeczytać choćby dla poznania siły Twittera;)
2014-01-28
Mateusz Pośpieszny , Marketing Manager
Dobrze, ale nie porywa. Napisana przystępnymi językiem i czyta się lekko, ale autor nie przedstawia żadnych fantastycznych rewelacji. Dodatkowo jednocześnie cieszy focus na Twittera, ale czasami można mieć wrażenie przesytu tematem.
2013-07-15
mirek
Ciekawa książka, czasem inspirująca. Jak lubisz czytać o marketingu to warto poczytać.
2013-03-19
bez podpisu
Przykro mi, ale ta książka nie jest zbyt dopasowana do polskiego rynku. Poza tym dezaktualizuje się prędzej niż modele tv czy komputerów.