Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność
- Autor:
- Adam Jolly
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność
Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi
- Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
- Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie
- Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
"Innowacja" -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.
- Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
- Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
- Metody transferu technologii
- Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
- Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
- Dystrybucja nowych produktów
Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.
Wybrane bestsellery
-
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmia...
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%)
Ebooka "Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- From Idea To Profit: How To Market Innovative Products & Services
- Tłumaczenie:
- Anna Zawadzka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0115-5, 8324601155
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-07-05
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3096
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Wartość handlowa pomysłów (25)
- Pomysły komercyjne: nowa definicja (27)
- Podejście do analizy konkurencyjności z uwzględnieniem konwencji (29)
- Przestrzeń rynkowa w porównaniu z udziałem w rynku (31)
- Ocenianie pomysłu (32)
- Lista kontrolna: jak przechytrzyć konkurencję (34)
- Pięć kroków w procesie projektowania lepszej obsługi i satysfakcji klienta (36)
- Trzy wskazówki do zapamiętania! (39)
- Podsumowanie (40)
- Co powoduje, że strategia ustalania cen jest tak złożona? (50)
- Jak firmy powinny zająć się tym problemem? (51)
- Warunki dla przejrzystości i kontroli (56)
- Podsumowanie (57)
- Dlaczego własność intelektualna? (59)
- Znaki towarowe (60)
- Patenty (61)
- Wzorce przemysłowe i użytkowe (62)
- Prawo autorskie (63)
- Czy to naprawdę odnosi się do mojej firmy? (63)
- Zakazać używania słowa "innowacja" w środowiskach myślenia kreatywnego (73)
- Wizja i wartości inspiracyjne (74)
- Zintegrowana struktura organizacyjna (75)
- Motywowanie ludzi (75)
- Wykorzystywanie wpływów zewnętrznych (77)
- Ulepszanie środowiska pracy (77)
- Praktyczne techniki wspierania i rozwijania pomysłów (78)
- Bądź wolny w sposób strukturalny (78)
- Gdzie kończy się kreatywność a zaczyna innowacja? (80)
- Anatomia innowacji (80)
- Uwalnianie kreatywności (82)
- "Patrzeć, gdzie wszyscy inni patrzą, i widzieć to, czego nikt inny nie widzi" - Albert Szent-Gyorgi (83)
- Rezultat szkolenia (86)
- Uwalnianie kreatywności wszystkich pracowników (87)
- Rada dla przedsiębiorstw chcących powiększyć swoją wydajność innowacyjną (89)
- Samokontrola holistycznej strategii innowacyjnej (90)
- Jak nam idzie inspirowanie naszych pracowników? (100)
- Hamulec innowacji, czyli tradycyjne przywództwo (100)
- Wyznaczniki przywództwa inspirującego (101)
- Droga do przyszłości (104)
- Elastyczność i komunikacja w sieci wartości są bezpośrednio związane z jakością interpersonalnych relacji - zaplanuj jak najwięcej możliwości do ich rozwinięcia (109)
- Sprawdzaj z siecią wartości (110)
- Szybkie cykle iteracji i reakcji zwrotnej (110)
- Niezbędna jest decentralizacja procesów decyzyjnych (111)
- Służebna rola przywództwa (111)
- Świadomość fazy programu (111)
- Motywacja i rozwaga (112)
- Środowisko fizyczne (128)
- Wirtualne środowisko wiedzy (129)
- Procesy aktywujące (130)
- Podsumowanie (137)
- Transfer technologii w procesie innowacji (142)
- Przekształcanie pomysłów w przedsięwzięcie (144)
- Jak to robimy? (148)
- Wnioski (149)
- Rynki (154)
- Metoda (157)
- Długotrwałość projektu (160)
- Rozpocznij z właściwym nastawieniem (165)
- Stwórz odpowiedni kontekst (166)
- Rozmawiaj z właściwymi osobami (167)
- Myśl inaczej (168)
- Nie odkładaj tego zbyt długo (169)
- Co to jest innowacja? (172)
- Kto robi to dobrze? (173)
- Co dalej? (176)
- Tworzenie różnicy (181)
- Wybieranie agencji projektowej (183)
- Zrozumienie kanałów w odniesieniu do wprowadzania nowych produktów (194)
- Ocena kanałów (195)
- Poprawne przygotowanie propozycji (204)
- Eksplozja możliwości wyboru (208)
- Wyzwanie dla komunikacji (209)
- Planowanie z neutralnym podejściem do mediów jako dyscyplina (211)
- Kto ma najlepsze stanowisko, by oferować porady planowania z neutralnym podejściem do mediów? (212)
Część I Strategia innowacyjna
1.1. Przełom w wartości - John Riker, Value Innovation Network (11)
1.2. Innowacja odpowiadająca na oczekiwania rynku - Peter Soddy, The Innovators Club (17)
1.3. Przechytrzając konkurencję - Chris McDonald, BDH/TBWA (25)
1.4. Projektowanie lepszej obsługi i satysfakcji klienta - Jane Pritchard, IDEO (35)
1.5. Model dostarczania wartości - Peter White, YTKO (43)
1.6. Ogólny schemat ustalania ceny - Malcolm McKenzie, Business Consulting RSM Robson Rodos (49)
1.7. Własność intelektualna - Lawrence Smith-Higgins, biuro patentowe Wielkiej Brytanii (59)
1.8. Zbieranie funduszy - Ian Ritchie, Coppertop (65)
Część II Zachowanie kreatywne
2.1. Kultura kreatywna - Jane Asscher, 23red (73)
2.2. Umiejętności twórcze - Richard Duggan, Duggan Creative (79)
2.3. Produkty odpowiadające na potrzeby klienta - Pip Frankish, 3M (93)
2.4. Inspirujące przywództwo - Nigel Crouch, DTI (99)
2.5. Wspomaganie pracy zespołów (ang. teaming) i praca w sieci (ang. networking) - Garrick Jones z Ludic Group (107)
2.6. Przestrzeń dla innowacji - David Leon, dlp (115)
2.7. Rozwiązania przyspieszone - Garrick Jones z Ludic Group (127)
2.8. Przyspieszanie komercjalizacji własności intelektualnej - Billy Harkin, Science Ventures (133)
2.9. Transfer technologii - Paul Pankhurst, Carbonate (141)
Część III Pomysłowy marketing
3.1. Planowanie rynków - Shailendra Vyakarnam, Judge Business School Uniwersytetu Cambridge (153)
3.2. Badanie rynku - Andy Nairn, Miles Calcraft Briginshaw Duffy (165)
3.3. Innowacja oparta na marce - Rita Clifton, Interbrand (171)
3.4. Tworzenie różnicy, wywoływanie reakcji - Richard Williams, Williams Murray Hamm (179)
3.5. Wprowadzanie produktu na rynek - Gareth Ellis, Saatchi & Saatchi (185)
3.6. Marketing bezpośredni staje się interakcyjny - Nik Margolis, Squeeze Digital (191)
3.7. Wielokanałowość - Ben Wood, MCBD (207)
Skorowidz (215)
Oceny i opinie klientów: Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność Adam Jolly (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.