O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?
Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.
Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami. Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!
* dane na 2012 rok według szacunków SMB, Kelkoo, Forrester Research
Wybrane bestsellery
-
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%)
Ebooka "O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz Kiszło; 2017-01-29Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pisana jest w formie FAQ i dzięki temu unika lania wody, bo czytelnik czyta to co go interesuje. Wymaga, by człowiek już coś wiedział. Idealny odbiorca tej książki to osoba, która zastanawia się nad własnym biznesem i trochę już czytał. Ma szczątkową wiedzę z różnych tematów i ta pozycja pomaga mu ją uporządkować. Moja ocena tej książki będzie strasznie krzywdząca, bo to dobra pozycja, która spełnia swoje założenia, ale … no właśnie – jest po prostu DUŻO, dużo lepsza pozycja na rynku, a nazywa się „Biblia E-Biznesu 2”. Ta druga całkowicie wyczerpuje temat w mojej subiektywnej ocenie wypierając wszystkie pozostałe książki o e-commerce. Jeśli priorytetem jest dla was cena, albo nie przeszkadza ci to co właśnie napisałem – wtedy sięgnij.
-
Recenzja: jaceklipski.pl jacek Lipski, 2013-09-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dumny podtytuł „wszystko, co chcielibyśmy wiedzieć, ale baliście się zapytać” jest nieco mylący i wymaga doprecyzowania. Licząca niespełna 250 stron książka nie może raczej aspirować do miana „Biblii e-commerce”. Na pewno może być za to traktowano jako wartościowa lektura dla planujących założenie e-biznesu.
Zwykle nie czytam książek, które tak jak „O biznesie w internecie”, są napisane na zasadzie zbioru Q&A (pytań i odpowiedzi). W tym wypadku muszę jednak stwierdzić, że ta formuła jest dobrze dobrana do zakresu tematycznego prezentowanych treści.
Pozycja obejmuje 8 podstawowych bloków tematycznych związanych z e-commerce:
- „Startup – tworzenie nowego biznesu” – np. czy można zainteresować zagranicznego inwestora polskim startupem?
- „Prowadzenie e-biznesu” – np. jak badać zachowania użytkowników na stronie, czyli testy A/B?
- „Promocja” – np. czy działalność w social media ma sens, jeżeli prowadzi się firmę w modelu B2B?
- „Sprzedaż i obsługa klienta” – np. czy warto inwestować w suport wielojęzyczny?
- „Płatności elektroniczne” – np. Czy to prawda, że płatności cykliczne nie działają w Polsce?
- „Bezpieczeństwo” – np. Czy płatność za pobraniem jest najbezpieczniejsza?
- „Urządzenia mobilne” – np. czy aplikacja napisana na Android/IOS będzie działać na wszystkich urządzeniach mobilnych?
- „Prawo” – np. czy mogę wykorzystać na swojej stronie zdjęcie znalezione w internecie?
Jak widać na przykładzie przytoczonych zagadnień książka „O biznesie w internecie” jest przeznaczona dla planujących założenie e-biznesu lub początkujących e-przedsiębiorców. Stanowi dobre wprowadzenie w specyfikę i reguły e-commerce. Grupa autorów-ekspertów gwarantuje wysoki poziom merytoryczny opracowania,
Jeżeli więc należycie do jednej z tych dwóch grup, polecam lekturę. -
Recenzja: mapymysli.com 2013-07-06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Słuchajcie, przeczytałam wczoraj ciekawą książkę O biznesie w Internecie. Publikacja ma prostą strukturę – pytania i odpowiedzi. Czyta się szybko i w dobrym tempie. Zwłaszcza, że można ją czytać na wyrywki, łapiąc się za to, co nas akurat interesuje – e-startupy, bezpieczeństwo w sieci, płatności w internecie, czy prawa autorskie do zdjęć wykorzystywanych na naszych stronach www. Generalnie dużo tematów, rzeczowe wyjaśnienia i naprawdę sporo wskazówek praktycznych. To, co mnie urzekło najbardziej – to promowanie polskich przedsiębiorców poprzez pokazanie, jak wiele Polakom udało się zdziałać – nawet na arenie światowej (bo przecież Internet nie zna granic) – w tworzeniu biznesów czy aplikacji internetowych i mobilnych. Dla przykładu, produkty takie jak: Manubia (monitoring Allegro), Sotrender (analizy Facebook-a), IVONA (syntezator mowy), Nozbe (narzędzie wspomagające produktywność), czy PayU (płatności elektroniczne) są znanymi polskimi produktami / markami, które zdobyły już rynek polski i światowy.
W książce podoba mi się także to, że dotyka tematu szerzej, niż tylko promocja i sprzedaż w internecie. Autorzy piszą dużo o płatnościach elektronicznych, tworzeniu stron internetowych na różne rodzaje ekranów (m.in. na tablety i smartfony), działaniach na pograniczu on-line i off-line, opisują wybrane, ale bardzo ważne aspekty prawne prowadzenia firmy w Internecie. A wszystko to poparte wieloma przykładami i prawdziwymi przypadkami.
Oczywiście można się czepiać, że tematy są potraktowane powierzchownie, ale nie jest to podręcznik dla zakładających firmę, a jedynie poradnik wręczający nam, jak na tacy, przydatne wskazówki. Ja to kupuję i polecam. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2013-06-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak sobie radzić w e-biznesie, czyli realne zyski w wirtualnym świecie
Dwa bardzo praktyczne poradniki wydane przez One Press/Helion z pewnością ułatwią pracę tym, którzy postawili na e-biznes. „O biznesie w internecie. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać" - taką propozycję gotowych odpowiedzi na temat robienia „interesów" w przestrzeni wirtualnej składa grupa autorów One Pressu. Pokazują oni, jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet.
Poradnik to o tyle niezbędny, że nie tylko coraz więcej kupujemy, ale i sprzedajemy przez internet, a polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ponad 21,5 mld zł. Nic dziwnego, że z roku na rok rośnie rzesza zainteresowanych tym, by stworzyć własny punkt usługowy czy sklep w internecie. Wtedy też pojawiają się pierwsze pytania. Niektóre już na etapie planowania biznesu, inne -w chwili rozpoczęcia działalności.
Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu, choćby poprzez proponowaną lekturę.
Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Podpowiadają, jak promować firmy w sieci, prezentują specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym oraz poruszają tematy, o których często zapomina się lub je lekceważy - kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi porządkują i ułatwiają lekturę.
Równoważna propozycja to „E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II", a to oznacza, że książka Macieja Dutko już znalazła tysiące nabywców. To pochodna tego, że sprzedaż internetowa - prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne - już od dawna odgrywa bardzo znaczącą rolę w biznesie. Nim jednak na serio rozkręci się własny e-biznes, warto zyskać solidną teoretyczną podstawę i przeczytać, jak to robią praktycy.
W tej publikacji znajdujemy opisy działań, których nie można zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsuwa pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych czy obłaskawienie klienta.
Przedstawia zalety i wady telepracy, definiuje e-marketing oraz przypomina o prawnych aspektach działania w sieci.
A ponieważ „lubimy" uczyć się na błędach, prezentuje ich wachlarz, byśmy potrafili ich uniknąć i od razu zaczęli zarabiać realne pieniądze w wirtualnym świecie. -
Recenzja: Proseed ajaskolka, 2013-05-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak budować startup? Jak dużych nakładów wymaga prowadzenie biznesu online? Czy promocja może odbywać się tylko w internecie? Czy zasada „klient ma zawszę rację” obowiązuje w każdym przypadku? Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować? Gdy podejmujemy decyzję o założeniu własnej firmy online, w głowie pojawiają się od razu tysiące pytań. Gdy rozwijamy już istniejący projekt – przybywa ich jeszcze więcej. Zresztą kto pyta, nie błądzi. Ważne tylko, by znaleźć dobre odpowiedzi.
Dziś ukazała się na rynku publikacja wydawnictwa Onepress (Helion) pod patronatem merytorycznym PayLane – „O biznesie w internecie. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać.” Została napisana w formie pytań i odpowiedzi poruszających popularne kwestie dotyczące biznesu w sieci. Wśród nich znalazły się: zakładanie startupu, prowadzenie e-biznesu, promocja, sprzedaż i obsługa klienta, a także płatności elektroniczne, bezpieczeństwo, urządzenia mobilne oraz kwestie prawne.
Co wyróżnia tę książkę spośród innych pozycji?
Książki biznesowe zazwyczaj pisane są przez jednego autora, eksperta w swojej dziedzinie. W przypadku „O biznesie w internecie” sytuacja wygląda nieco inaczej. Wśród autorów znaleźli się prawnik, grafik, marketingowiec, frontendowiec, biznesmen i programista. Każdy z nich podzielił się wiedzą ze swojego obszaru działań internetowych. Dzięki temu książka jest kompendium wiedzy dla właścicieli i pracowników nowych oraz rozwijających się firm internetowych.
Skąd pomysł na książkę?
Autorzy już od dłuższego czasu pracują nad własnym projektem online, obecnym na rynku polskim, jak i zagranicznym. Ale poza rozwijaniem go, prowadzą także działania edukacyjne: na blogach, w mediach internetowych i tradycyjnych, na konferencjach. Bywają także mentorami na startupowych spotkaniach (jak Startup Weekend Trójmiasto, Startup Contest czy Inwestornia). Podczas rozmów spotykają się wielokrotnie z pytaniami na temat zakładania biznesu internetowego, rozwijania go za granicą, wprowadzania nowych rozwiązań biznesowych. W końcu postanowili zebrać najczęstsze pytania i wydać je właśnie w postaci książki. Jest to więc wiedza pochodząca od praktyków.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7119-9, 9788324671199
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-05-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7902-7, 9788324679027
- Data wydania ebooka :
- 2013-06-25 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 13790
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Jak budować startup - najpierw Polska czy od razu cały świat? (11)
- Czy to prawda, że biznes internetowy szybko zaczyna przynosić zyski? (15)
- Czy potrzeba dużych nakładów finansowych, aby osiągnąć sukces w e-biznesie? (18)
- Czy to prawda, że łatwiej i przyjemniej prowadzić własny biznes, niż pracować na etacie? (20)
- Czy polskie startupy odnoszą sukcesy na świecie? (22)
- Czy pomysł rzeczywiście jest najważniejszy i trzeba być pierwszym, by osiągnąć sukces? (24)
- Jeśli mój biznes doskonale funkcjonuje offline, to czy opłaca się inwestować w sprzedaż online? (28)
- Czy można zainteresować zagranicznego inwestora polskim startupem? (32)
- Czy to prawda, że prowadzenie sklepu internetowego wymaga stosunkowo niewiele pracy i nakładów finansowych? (34)
- Jaką opinię ma e-commerce, czy w ogóle jest postrzegany jako poważna działalność? (36)
- Czy jeśli moja firma ma stronę WWW, to znaczy, że jest e-biznesem? (41)
- Mówi się, że wiele biznesów internetowych prowadzą studenci, nierzadko w domach czy akademikach. Czy to prawda? (46)
- Czy bez znajomości w internetowych środowiskach biznesowych można coś osiągnąć w e-biznesie? (48)
- Czy mogę kusić klientów czymś poza ceną? (51)
- Jak ważny jest interfejs sklepu internetowego? (56)
- Co bardziej się opłaca - współpraca i dzielenie się sukcesem czy samodzielne budowanie marki? (60)
- Czy koniecznie trzeba stworzyć nową potrzebę na rynku (i zaspokoić ją), by osiągnąć sukces? (64)
- Jak dużych nakładów wymaga prowadzenie biznesu online? (66)
- Czy uzależnienie swojego biznesu od innego produktu jest błędem? (69)
- Co mogą nam powiedzieć statystyki odwiedzin strony? (72)
- Jak badać zachowania użytkowników na stronie, czyli testy A/B (74)
- Co należy umieszczać na landing page? (77)
- Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu kluczowego elementu strony - wyszukiwarki? (80)
- Na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu zdjęć produktowych? (83)
- Ile trzeba zainwestować w reklamę, żeby wypromować swój biznes w internecie? (89)
- Nawet dobry produkt sam się nie sprzeda - jak pomóc mu zaistnieć? (93)
- Czy warto bywać na branżowych eventach, czy lepiej skupić się na prowadzeniu firmy? (97)
- Jak istotne jest pierwsze miejsce w Google'u? To konieczność czy mit? (99)
- Jak być obecnym w social mediach i czy jest to trudne? (101)
- Czy prowadząc stronę lub bloga, można dobrze zarabiać na reklamach? (104)
- Czy przeceny są skutecznym środkiem do rozreklamowania sklepu lub marki? (107)
- Czy promocja może odbywać się wyłącznie w internecie? (111)
- Czy działalność w social mediach ma sens, jeśli prowadzi się firmę w modelu B2B? (115)
- Media raz wynoszą na piedestał, a innym razem szukają sensacji - czy to oznacza, że bardziej opłaca się ich unikać? (118)
- Co zrobić, jeśli nie mam zbyt wielkich funduszy na poszczególne zlecenia (grafikę, wykonanie strony itp.)? (122)
- Czy opłacenie wypozycjonowania strony jest dobrym i bezpiecznym sposobem na SEO? (125)
- Czy działania na Facebooku są jedynie wizerunkowe, czy mogą też realnie wpływać na sprzedaż? (129)
- Na co warto zwrócić uwagę przy działaniach SEM? (133)
- Jakie są korzyści z używania systemów monitorujących media, działania SEO, SEM? (136)
- Co oferują branżowe media społecznościowe i czy warto ich używać? (143)
- Czy warto korzystać z systemów do zarządzania relacjami z klientami? (146)
- Czy rezygnacja z "tradycyjnego" supportu i przeniesienie obsługi na social media może się sprawdzić? (148)
- Czy warto inwestować w support wielojęzyczny i native speakerów? (150)
- Czy opłaca się tworzyć program partnerski? (153)
- Czy zasada "klient ma zawsze rację" obowiązuje w każdym przypadku? (156)
- Czy warto zatrudnić sprzedawców w firmie internetowej? (158)
- Czy do płatności w internecie potrzebna jest karta kredytowa? (163)
- Czy jest możliwe, by ktoś poznał login i hasło do mojego konta bankowego, gdy będę płacić przez internet? (165)
- Czy prawdą jest, że jeśli chcę zapłacić kartą w internecie, musi to być karta kredytowa? (168)
- Czy przelew internetowy natychmiast dociera do odbiorcy? (170)
- Czy sklep internetowy przechowuje dane mojej karty kredytowej? (172)
- Czy to prawda, że płatności przelewami są szybsze i wygodniejsze od płatności kartami? (173)
- Czy konto agregowane jest legalne? (175)
- Czy to prawda, że przyjmowanie płatności na swojej stronie internetowej jest nielegalne? (178)
- Czy w Polsce można przyjmować płatności jednym kliknięciem? (181)
- Czy to prawda, że płatności cykliczne nie działają w Polsce? (183)
- Czy istotnie w Polsce mamy wyższe ceny i marże (np. za usługi płatnicze) niż na Zachodzie? (185)
- Czy płatność za pobraniem jest najbezpieczniejsza? (189)
- Czy kradzież karty kredytowej oznacza, że konto może zostać wyczyszczone? (190)
- Czy odzyskanie pieniędzy jest zawsze tak samo kłopotliwe, niezależnie od sposobu płatności? (193)
- Czy podawanie danych karty przez telefon jest niebezpieczne? (195)
- Jak ważny jest certyfikat SSL? (198)
- Po co analizować swoje transakcje i kiedy umieścić je na blackliście? (200)
- Czy zabezpieczenie 3-D Secure nie jest zbyt problematyczne? (202)
- Czy warto dopasować stronę sklepu do urządzeń mobilnych? (207)
- Czy aplikacja napisana na Androida/iOS będzie działała na wszystkich urządzeniach mobilnych? (210)
- W jaki sposób przenieść swój e-biznes do mobile business - aplikacja czy strona mobilna? (212)
- Jak można przyjmować płatności w aplikacjach mobilnych? (215)
- Czy to prawda, że przyjmowanie płatności przelewem jest niemożliwe na urządzeniach mobilnych? (217)
- Czy mogę wykorzystać na swojej stronie zdjęcie znalezione w internecie? (221)
- Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować? (224)
- Co muszę zrobić, aby prowadzić sprzedaż na Allegro? (226)
- Czy założenie firmy w tzw. raju podatkowym może pomóc obejść prawo? (229)
- Czy firmy zarejestrowane w rajach podatkowych powinny budzić podejrzliwość? (231)
- Co należy zrobić, aby zorganizować loterię promocyjną? (233)
- Czy można sprzedawać określony towar w poszczególnych krajach? Jakie prawo wtedy obowiązuje? (235)
- Co i kiedy powinien zrobić klient - podpisać umowę czy zaakceptować regulamin? (237)
- W jakich sytuacjach działalność może być ograniczona przez ochronę patentową? (239)
Rozdział 1. Startup - tworzenie nowego biznesu (9)
Rozdział 2. Prowadzenie e-biznesu (39)
Rozdział 3. Promocja (87)
Rozdział 4. Sprzedaż i obsługa klienta (141)
Rozdział 5. Płatności elektroniczne (161)
Rozdział 6. Bezpieczeństwo (187)
Rozdział 7. Urządzenia mobilne (205)
Rozdział 8. Prawo (219)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Petriczek, Karol Zielinski (5) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(1)
(2)
(0)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii