Model biznesowy. TY

Model biznesowy. TY

Autorzy: , ,

Stron: 256
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) PdfPDF
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
59,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
59,00 zł
eBook
Pdf
47,20 zł
59,00 zł

Modelowanie własnej kariery. Jednostronicowe sposoby na życiową przemianę Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur twórcy międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Praktyczny i inspirujący podręcznik planowania satysfakcjonującego życia

  • Stworzony przez 328 profesjonalistów z całego świata
  • Zawiera praktyczny kurs analizowania modeli biznesowych
  • Opisuje innowacyjne metody modyfikacji Twojej kariery zawodowej

 

Osobisty model biznesowy to innowacyjne narzędzie komunikacji wizualnej, dzięki któremu łatwiej ocenisz, kim jesteś i co możesz robić.
James C. Wylie, trener

 

 

Zaprojektuj swoją karierę modelowo

 

Kryzys? Trudna sytuacja na rynku pracy? Kłopoty ze sprostaniem wygórowanym wymaganiom pracodawców? Ciebie to nie dotyczy! Zamień nerwowe wątpliwości na wyluzowaną pewność w swoim życiu zawodowym. Działaj jak najwięksi współcześni wizjonerzy i wypróbuj genialny sposób na optymalizację absolutnie najważniejszego - bo Twojego osobistego - modelu biznesowego.

Tylko na tym kursie zdobędziesz umiejętności analizowania modeli biznesowych i myślenia przez ich pryzmat - umiejętności, które pozwolą Ci odzyskać kontrolę nad Twoim życiem. To prosta i skuteczna metoda kształtowania i rozwijania Twojej kariery zawodowej, dostosowana do realiów współczesnego rynku pracy oraz Twoich osobistych potrzeb. Gotowy na potrząśnięcie skostniałymi strukturami?

 


 

Tim Clark przewodzi ruchowi osobistego modelu biznesowego, skupionemu wokół strony BusinessModelYou.com. To utalentowany nauczyciel i trener, były przedsiębiorca, a także doktor nauk ekonomicznych. Clark jest autorem lub redaktorem pięciu książek poświęconych przedsiębiorczości, modelom biznesowym i rozwojowi osobistemu.

Alexander Osterwalder jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy "Fortune 500" i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.

Yves Pigneur jest profesorem systemów zarządzania informacjami na Uniwersytecie Lozańskim. Wykłada gościnnie na Uniwersytecie Stanu Georgia oraz Uniwersytecie Kolumbii Brytyjskiej. Jest redaktorem naczelnym czasopisma akademickiego "Systemes d’Information et Management". Doktorat obronił na Uniwersytecie w Namur w Belgii.

1. Szablon
  • Rozdział 1. Myślenie przez pryzmat modeli biznesowych. Adaptowanie się do dynamicznego świata (17)
  • Rozdział 2. Szablon modelu biznesowego (23)
  • Rozdział 3. Szablon osobistego modelu biznesowego (51)
2. Refleksja
  • Rozdział 4. Kim jesteś? (79)
  • Rozdział 5. Zidentyfikuj swój cel związany z pracą (131)
3. Zmiany
  • Rozdział 6. Przygotuj się na przemianę (159)
  • Rozdział 7. Nakreśl na nowo swój osobisty model biznesowy (173)
4. Działanie
  • Rozdział 8. Oblicz swoją wartość biznesową (207)
  • Rozdział 9. Sprawdź swój model na rynku (221)
  • Rozdział 10. Co dalej? (241)
5. Dodatki
  • Społeczność Business Model You (250)
  • Notki biograficzne twórców (252)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Model biznesowy. TY plus Praca 2.0. Nie ukryjesz się przed rewolucją rynku pracy plus Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
Cena zestawu: 115,51 zł 135,90 zł
Oszczędzasz: 20,39 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Model biznesowy. TY
Odkładamy tym łatwiej, że wpadła nam w oko książka trójki autorów: Tim Clark, Alex Osterwalder i Yves Pigneur pt. „Model biznesowy – Ty” (wydawnictwo Helion - One Press). Zareagowaliśmy, bo Osterwalder i Pigneur, czyli przedsiębiorca i profesor z Lozanny, wydali wcześniej „Tworzenie modeli biznesowych”. Tak się złożyło, że kilka dni temu ktoś do kogo mamy zaufanie – menedżer wysokiego szczebla - wyposażył swoich podwładnych w kilka egzemplarzy „Tworzenia…”, bo, jak twierdzi, rzecz jest znakomita, bardzo pouczająca i przydatna. Forma obu książek - współczesna i atrakcyjna, z mnóstwem ilustracji trochę w duchu korporacyjnych karteczek i schematów ręcznie pisanych na tablicy. Nie jest to jednak przerost formy nad treścią; ten sposób ilustrowania ma czysty walor użytkowy. W środku duża liczba konkretnych przypadków - ludzi i firm; autorzy obu książek twierdzą, że powstały one na podstawie doświadczeń kilkuset menedżerów z całego świata.

Portal Edukacji Ekonomicznej Piotr Aleksandrowicz


pokaż wszystkie
płatności onepress.pl