Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 posz...

Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone

Autor: Arkadiusz Bednarski

Ocena:
   5.5/6  Opinie  (12)
Stron: 344
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
49,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,80 zł
39,20 zł 49,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
49,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
39,20 zł
49,00 zł

Mentor Twojej kariery

Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego.

Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy.

Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.



Arkadiusz Bednarski - jeden z czołowych polskich autorytetów w zakresie sprzedaży, a także trener rozwoju osobistego. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia w kraju i za granicą. Ze sprzedażą związany od 20 lat. Twórca Wzorca Pytań Prowadzących, jednej z najbardziej skutecznych metod sprzedaży. Założyciel i pierwszy właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Top Training. Autor jedenastu książek, w tym bestsellerów: Mistrz sprzedaży i Arcymistrz sprzedaży.

Trudne początki (9)

Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)

  • Inne spojrzenie (15)
  • Pieniądze (19)
  • Przekonania (24)
  • Zmiana przekonań (29)
  • Koncentracja (31)
  • Zmiana koncentracji (34)
  • Kontrola (43)

Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)

  • Skąd się biorą decyzje (50)
  • Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (52)
  • Potrzeby (53)
  • Pewność (55)
  • Urozmaicenie (61)
  • Uznanie (65)
  • Przynależność (69)
  • Rozwój (72)
  • Prawa wpływu (75)

Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (99)

  • Dlaczego i jak (100)
  • Cele (107)
  • Technologia (131)
  • Jak zdobywać wiedzę? (132)
  • Podsumowanie (140)

Rozdział 4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (143)

  • Lista kontaktów (148)
  • Osoby wpływowe (149)
  • Rekomendacje (151)
  • Lista możliwości (158)
  • Nawyki (160)

Rozdział 5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (167)

  • Rozmowa telefoniczna (171)

Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (207)

  • Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (210)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (224)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (238)
  • Kolejny krok (266)

Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (267)

  • Różnice indywidualne (274)
  • Metaprogramy (274)
  • Systemy reprezentacji (290)
  • Pięcioczynnikowy Model Osobowości (293)

Rozdział 8. Czym jest network marketing (301)

  • Konflikt relacji (314)
  • Mentalność pracownika (317)
  • Piramida (320)
  • Masz do mnie interes... (324)
  • Lęk (325)
  • Jak osiągnąć sukces w MLM? (326)
  • Moje doświadczenia (333)

Zakończenie (337)

Zawartość CD (343)

Najczęściej kupowane razem:

Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone plus Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone plus Opanować czas
Cena zestawu: 134,21 zł 157,90 zł
Oszczędzasz: 23,69 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone plus Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone plus Opanować czas
Cena zestawu: 134,21 zł 157,90 zł
Oszczędzasz: 23,69 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone
6
(8)
5
(2)
4
(2)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 12

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Nie jest to kolejny cienki "poradnik", tylko wartościowa i bardzo dobrze napisana książka. Myślę, że jest to książka nie tylko dla sprzedawców początkujących, ale także i dla tych, którzy uważają się za doświadczonych. Wydaje mi się, że w ogóle nie tylko dla sprzedawców. Powinni ją przeczytać wszyscy, którzy mają do czynienia z klientami. Sam pracuję w dużym markecie i wiem, jak ważna jest umiejętność rozmawiania z klientami w różnych sytuacjach.
      Ocena : 6 

    Bardzo ciekawa pozycja !
      Ocena : 6 

    rewelacja, konkretne przykłady do zastosowania od zaraz. napisana łatwym zrozumiałym językiem i dla laika i dla profesjonalisty. polecam z pełną odpowiedzialnością.
      Ocena : 6 

    Z całym szacunkiem, ale wydaje mi się, że Ola chyba dała opinię nie do tej książki. Z tego, co ja zauważyłam, że właśnie ostanie strony to streszczenie zasad psychologii, a reszta to duża dawka porządnej, praktycznej wiedzy. Oceniam i jako handlowiec i jako, od roku, psycholog :) Poza tym należy pamiętać, że Caldini obserwując (miedzy innymi) sprzedawców opracował swoje zasady, a nie odwrotnie. Mi się książka podobała i polecam ją każdemu. Znakomicie napisana. A II wydanie, jest już w zapowiedziach. Jola
      Ocena : 6 

    Zupełnie inne podejście do sprzedaży! Momentami wręcz rewolucyjne! Pierwsza książka, która pokazuje jak sprzedawać krok po kroku. Świetne wywiady. Polecam!
      Ocena : 6 

    Na temat tej książki napiszę: Po pierwsze - jest bardzo dobrze napisana. Po drugie - jest bardzo konkretna Po trzecie - zawiera tyle informacji, że starczyłoby na trzy książki Po czwarte - nie ma tu owijania w bawełnę, tylko są konkrety wraz z przykładami Po piąte - widać, że pisana przez sprzedawcę, a nie psychologa, czy nlp-owca Rekomenduję i czekam na kontynuację ;-)
      Ocena : 6 

    Znakomita pozycja. Kupiłem z ciekawości, żeby poczytać, zresztą zrobiłem w jeden wieczór :-) Okazało się, że jest tyle praktycznych porad i przykładów, że wykorzystałem w szkoleniu dla swojego zespołu. Jestem daleki od zachwalania polskich autorów, ale to jest książka pisana przez sprzedawcę, dla sprzedawców. Przy tym autor ma lekkie pióro i czyta się szybko.
      Ocena : 6 

    To moja pierwsza recenzowana książka i tej właśnie przyznaję złoty medal. Konkretne porady, praktyczne podejście do sprzedaży nareszcie ktoś kto zna ten zawód od strony praktycznej napisał tę książkę. Na rynku jest zbyt wielu teoretyków a zbyt mało praktyków, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą. Dobrze, że ktoś taki się w końcu pojawił na rynku! Bardzo się cieszę, że mogę korzystać w swojej pracy z fachowych źródeł. Już sprawdziłam niektóre porady na swoich spotkaniach z klientami, to działa! Autor pisze znakomicie!!!! Polecam! Joanna - handlowiec od 10-ciu lat w sprzedaży usług
      Ocena : 5 

    Dobra książka o sprzedaży nie jakaś strasznie rewelacyjna, ale jeśli by mnie ktoś zapytał kupiłbym ją jeszcze raz :)
      Ocena : 5 

    Mistrz sprzedaży uczy nie tylko początkujących handlowców, ale przede wszystkim przypomina i organizuje prace "zawodowemu" sprzedawcy. Z czasem wpada się w rutynę, lekceważy pewne sygnały, które dostajemy od potencjalnego klienta. Książka bardzo konkretnie napisana, z poradami, które faktycznie da się wykorzystać w praktyce. Napisana przez handlowca, nie teoretyka, podane sposoby są sprawdzone, często do niej zaglądam, bo mam taką pracę.
      Ocena : 4 

    zachęciły mnie recenzje... i trochę się rozczarowałam, pierwsza część to streszczenie zasad Cialdiniego, czytając to czułam się jakbym czytała skrypt przed egzaminem. ostatnie 40 stron książki były ciekawe, w końcu konkretne przykłady.
      Ocena : 4 

    Bardzo dobra książka napisana przez praktyka, co daję dużą jej wartość merytoryczną
    płatności onepress.pl