Biblia sprzedaży. Wydanie II roz...

Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Autor: Arkadiusz Bednarski

Ocena:
   5.8/6  Opinie  (13)
Stron: 504
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
79,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 15,80 zł
63,20 zł 79,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
79,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
63,20 zł
79,00 zł

I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować”

Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować. A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą „Biblią sprzedaży” zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy — handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz.

Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży. Zagłębiając się w Księgę Metody, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. Księga Drogi mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga — Księga Pasji — stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji.

Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane i uzupełnione na prośbę Czytelników wydania pierwszego oraz wzbogacone o rozdział poświęcony reklamacjom.

Wstęp do wydania drugiego (9)

KSIĘGA WEJŚCIA

  • KW.I. GENEZA (13)
  • KW.II. POJAWIA SIĘ SPRZEDAŻ (13)
  • KW.III. CO O TYM MYŚLISZ? (20)
  • KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? (22)

KSIĘGA PRZYCZYNY

CZĘŚĆ I. JAK I DLACZEGO (31)

  • KP.I.1. SKĄD SIĘ BIORĄ EFEKTY? (32)
  • KP.I.2. O CO PYTAĆ? (38)
  • KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM (42)

CZĘŚĆ II. Z DYSTANSU (45)

  • KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? (46)
  • KP.II.2. WAŻNE PYTANIA (53)

CZĘŚĆ III. U ŹRÓDEŁ (57)

  • KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNOŚĆ (58)
  • KP.III.2. PERCEPCJA (66)

CZĘŚĆ IV. GŁÓWNY NURT (73)

  • KP.IV.1. WZORCE MENTALNE (74)
  • KP.IV.2. WARTOŚCI (76)
  • KP.IV.3. PRZEKONANIA (87)
  • KP.IV.4. POTRZEBY (118)
  • KP.IV.5. METAPROGRAMY (133)

CZĘŚĆ V. OTWÓRZ OCZY! (145)

  • KP.V.1. ZMYSŁY (146)
  • KP.V.2. KONCENTRACJA (148)
  • KP.V.3. SIŁA PYTAŃ (155)
  • KP.V.4. JĘZYK (173)

CZĘŚĆ VI. PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI (181)

  • KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW (182)
  • KP.VI.2. STWÓRZ WIZJĘ! (185)
  • KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW (192)

KSIĘGA METODY

CZĘŚĆ I. DLACZEGO LUBIMY KUPOWAĆ I NIE LUBIMY, JAK SIĘ NAM SPRZEDAJE (207)

  • KM.I.1. ŹRÓDŁA NASZYCH DECYZJI (208)
  • KM.I.2. POTRZEBY (210)

CZĘŚĆ II. OD CZEGO ZACZĄĆ? (229)

  • KM.II.1. PIERWSZY KROK (230)
  • KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW (235)
  • KM.II.3. SIANIE (241)

CZĘŚĆ III. WŁAŚCIWE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY (259)

  • KM.III.1. TWÓJ KLIENT (260)
  • KM.III.2. SKUTECZNOŚĆ ROZMOWY TELEFONICZNEJ (264)

CZĘŚĆ IV. TELEFON (271)

  • KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER (272)
  • KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ (275)
  • KM.IV.3. ZASTRZEŻENIA (300)

CZĘŚĆ V. SPOTKANIE HANDLOWE (309)

  • KM.V.1. ETAP PIERWSZY - NAWIĄZANIE KONTAKTU (312)
  • KM.V.2. ETAP DRUGI - ZBIERANIE INFORMACJI I UŚWIADAMIANIE POTRZEB (326)
  • KM.V.3. ETAP TRZECI - PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI I PREZENTACJA (339)
  • KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA (345)
  • KM.V.5. ETAP CZWARTY - ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY (352)
  • KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI (359)
  • KM.V.7. ZASTRZEŻENIA (362)
  • KM.V.8. PODSUMOWANIE (374)

CZĘŚĆ VI. WZORZEC PYTAŃ PROWADZĄCYCH (WPP) (377)

  • KM.VI.1. SIŁA PYTAŃ (378)
  • KM.VI.2. JAK DZIAŁA WZORZEC? (381)
  • KM.VI.3. TWORZENIE PYTAŃ (388)

CZĘŚĆ VII. KLIENT NIEZADOWOLONY... (393)

  • KM.VII.1. W PIERWSZYM ODRUCHU (394)
  • KM.VII.2. PRAWA KLIENTA (396)
  • KM.VII.3. JAK TO ZAŁATWIĆ? (402)

KSIĘGA DROGI

CZĘŚĆ I. DOKĄD ZMIERZA SPRZEDAŻ? (413)

  • KD.I.1. CZYM JEST DZISIAJ PRODUKT? (414)
  • KD.I.2. ZMIANY W ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW (417)

CZĘŚĆ II. WIELKIE TRENDY (427)

  • KD.II.1. NETWORK MARKETING (428)
  • KD.II.2. E-COMMERCE (451)

KSIĘGA PASJI

  • KP.I. CZYM JEST PASJA? (457)
  • KP.II. GDZIE ZACZĄĆ? (462)
  • KP.III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ (479)
  • KP.IV. TROCHĘ ETYKI (495)
  • KP.V. SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE (498)

Najczęściej kupowane razem:

Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone plus Opanować czas plus Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży
Cena zestawu: 126,47 zł 148,80 zł
Oszczędzasz: 22,33 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone plus Opanować czas plus Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży
Cena zestawu: 126,47 zł 148,80 zł
Oszczędzasz: 22,33 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
6
(11)
5
(2)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 13

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Po Mistrzu sprzedaży, to już druga książka pana Arkadiusza, którą czytam. Już widzę, że to wybitna książka. Z czymś tak znakomitym na temat sprzedaży do tej pory nie spotkałem się. Zastanawiam się tylko, dlaczego promujemy książki autorów zagranicznych, a nie doceniamy własnych. Polecam książkę.
      Ocena : 6 

    Zasłużone 6 gwiazdek. Naprawdę wartościowa pozycja. Zdecydowanie wyróżnia się na tle wszystkiego, co do tej pory czytałem na temat sprzedaży. Jeżeli szukacie najlepszej bazy wiedzy o sprzedaży i do tego czegoś lekko napisanego, to już znaleźliście. Ciekawy rozdział o trendach, szczególnie o MLM.
      Ocena : 6 

    Długo czekałem na taką książkę. Kompleksowe podejście. Wartościowa pozycja.
      Ocena : 6 

    Najlepsza pozycja dotycząca sprzedaży na rynku polskim a może i europejskim, idealna dla sprzedawców, maklerów, handlowców - szczerze polecam, Dominik Broszczyk.
      Ocena : 6 

    Bardzo dobra pozycja, choć nie dla każdego. Raczej dla tych handlowców, którzy chcą się rozwijać i wiedzieć więcej.
      Ocena : 6 

    W zasadzie nie potrzebujesz żadnej innej książki na temat sprzedaży. Ta książka to absolutnie podstawa, jeżeli chcesz zostać dobrym sprzedawcą.
      Ocena : 6 

    Arkadiusz Bednarki jest arcymistrzem sprzedaży i autorem bestsellerów! „Biblia sprzedaży” to perła w koronie książek tego autora. Polecam ją zarówno tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę za sprzedażą, jak i wytrawnym praktykom, którzy ugruntują swoją wiedzę, a zarazem poznają nowe zasady i prawa skutecznej sprzedaży! Biblia to kilka ksiąg w jednej. Najważniejsze cechy „Biblii sprzedaży” to: - polskie realia, - dojrzała wiedza, - wieloletniej praktyka, - zero teorii, - zbiór gotowych i skutecznych rozwiązań. Podsumowując - „Biblia sprzedaży” to wartościowe źródło uniwersalnych prawd i wzorów do naśladowania. Pozycja obowiązkowa, gorąco polecam! :-)
      Ocena : 6 

    Dal mnie nr 1 wśród książek o sprzedaży. Też sporo psychologii, ale jak napisane!
      Ocena : 6 

    Dla mnie trochę za gruba i momentami mam wrażenie, że przeładowana wiedzą. Widać, że autor ma ogromną wiedzę i jak widać w treści też doświadczenie i chce, ile się da, to przekazać czytelnikowi. Ale w sumie książką b. dobra.
      Ocena : 6 

    Widać dużo wiedzy autora. Książka ciekawa.
      Ocena : 6 

    Najlepsza książka o sprzedaży! Prawdziwa i konkretna bez marketingowej ściemy. Wiem o czym piszę, pracuję w biznesie od wielu lat. Dostępność książki - porażka!!!
      Ocena : 5 

    książka OK.
      Ocena : 5 

    Fajna:)
    płatności onepress.pl