Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu
- Autor:
- Dan Norris
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 112
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu
Jeśli tworzysz cokolwiek, jesteś kreatywny.
Jeśli nie tworzysz niczego, coś Cię blokuje. Czy pamiętasz, jak w dzieciństwie spędzałeś godziny na rysowaniu, wymyślaniu nowych rzeczy lub budowaniu fortec? Większość z nas zawsze chciała coś stworzyć, ale często o tym pragnieniu zapominała na etapie dorastania.
Czego jeszcze nie stworzyłeś?Książki? Bloga? Autorskich kursów? Własnej firmy? Być może skrycie o czymś marzysz, ale nie potrafisz podjąć wyzwania. Ta książka pomoże Ci zrealizować te marzenia i zacząć tworzyć. Wszyscy ludzie sukcesu są twórcami, którzy potrafią zmienić kreatywność w produktywność. Nauczysz się, jak podsycać swoją kreatywność, dać się ponieść procesowi twórczemu i promować swoje dzieła. Wrócisz do zapomnianej przyjemności tworzenia, która stanie się dla Ciebie codziennością.
Dlaczego wciąż stoisz w miejscu?
W każdym z nas istnieje jednak i druga siła – nienawiść. Wpływa destruktywnie na naszą kreatywność. To ten głos w naszej głowie, który neguje każdy pomysł i blokuje nas przed podjęciem wyzwania. Nienawiść można jedna kontrolować i przezwyciężyć, dzięki czemu Twoja kreatywność może się harmonijnie rozwijać. Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić.
Każdy z nas jest twórcą.
Dan Norris jest wielokrotnie nagradzanym przedsiębiorcą, założycielem wpcurve.com, autorem książek tłumaczonych na kilka języków (w tym Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu), człowiekiem całkowicie oddanym content marketingowi. Jego książki pomogły innym stworzyć ich wymarzone firmy. W przystępny sposób opowiada, jak przestać się bać własnego potencjału.
Wybrane bestsellery
-
Założenie działającej, zarabiającej firmy w tydzień? Czy to w ogóle możliwe? Ten autor na pewno przesadza! Tak właśnie myślisz, prawda? Błąd! To nie jest oczywiście standardowy czas, w którym startup może zacząć wychodzić na swoje, ale jeśli masz nóż na gardle albo ogromny apetyt na sukces, Dan N...
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Ebooka "Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Booknięci Anna BiernackaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Biorę w rękę książkę i myślę, że to broszurka. Cienki, niewielki przedmiot, który zapewne zmieściłby się do mojej kieszeni. Wnioski były dwa – albo autor nie potrafił wyczerpać tematu, albo tak bardzo cenił sobie mój czas, że chciał w jak najkrótszych słowach zawrzeć wszystkie istotne kwestie, bym szybciej mogła zacząć działać. Druga myśl okazała się być tą właściwą – licząca sobie zaledwie 106 stron książka Dana Norrisa stawia tezę: „Jeśli nie tworzysz niczego, coś cię blokuje” i rozprawia się z nią na tyle celnie, by na końcu móc powiedzieć czytelnikowi: „A teraz idź i stwórz coś. Dziś.” Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu opowiada o dwóch siłach w naszej głowie – tytułowej kreatywności oraz przeciwnej jej nienawiści. W zależności od tego, którą człowiek karmi, jedna z nich wygrywa w naszym życiu. Bardzo łatwo możesz dać się wciągnąć w otchłań Nienawiści, ale równie dobrze możesz przejść na stronę Kreatywności. Większość z nas dość regularnie miota się między jednym a drugim. To, jak dużo czasu spędzamy po jednej lub drugiej stronie, zależy od naszych myśli, decyzji, przyjaciół i otoczenia – pisze Norris w swojej książce. Każdy z nas jest kreatywny – od dziecka rysowaliśmy na kartce, budowaliśmy zamki z piasku i tworzyliśmy nowe światy z przyjaciółmi z podwórka. Co się stało, że nagle przestało nam się chcieć? Pojawiła się nienawiść. Dan Norris identyfikuje ją jako negatywne emocje, które siedzą w nas i powstrzymują przed działaniem…. Podczas gdy działanie jest tak naprawdę jedyną pewną składową sukcesu, według aktora. W swojej książce otwarcie mówi, że nie zna przepisu na sukces. Gdyby można było ustalić jeden właściwy wzór na sukces, wszyscy by go przecież osiągali. Tymczasem magiczna pigułka nie istnieje. Dan Norris ustalił jednak – co dobitnie wyjaśnia w książce – że wszyscy, którzy jakikolwiek sukces osiągają, coś tworzą. Dlatego też na każdej stronie Kreatywności… autor zachęca do działania. Skąd więc bierze się nienawiść, która zabija w nas pragnienie twórczości? Zaczyna się od sceptycyzmu, od wątpliwości, które pojawiają się w głowie, ilekroć chcemy zabrać się za coś, co może się nie udać. Zapominamy o tym, że to porażki uczą nas najwięcej i to one stanowią podwaliny sukcesu! Elon Musk, cytowany w książce, powiedział, że jeżeli człowiek nie ponosi porażek, jest mało innowacyjny. Droga do sukcesu naprawdę wiedzie przez porażki, o czym, na przykładzie swojego życia, opowiada w książce jej autor. Dan Norris poniósł w życiu wiele porażek – rzucił pracę, by osiągnąć coś wielkiego i zostać milionerem jeszcze przed trzydziestymi urodzinami, tymczasem… w wieku 33 lat nie miał już ani żony, ani dobrej pracy, ani tym bardziej pieniędzy i stał się pośmiewiskiem wśród bliższych i dalszych znajomych. Mógł się poddać, załamać i dać wygrać tytułowej nienawiści, która uderzała z każdej strony – kpiące komentarze wszystkowiedzących znajomych, samokrytyka i strach przed kolejną porażką nie zachęcały do działania. Jednak Dan Norris poświęcił swoje ostatnie pieniądze i tydzień czasu na projekt, który nazwał WP Curve. Okazał się on tak wielkim sukcesem, że w przeciągu dwóch lat zaczął przynosić ponad milion dolarów zysku rocznie. Norris doskonale wie więc, do czego może doprowadzić kreatywność i dlatego warto zaufać jego wiedzy oraz doświadczeniu, które zawarł w swojej lekturze. Polecam tę książkę każdemu, kto kiedykolwiek chciał coś zrobić i zrezygnował; każdemu, kto pozwala by wymówki i zwątpienia powstrzymywały go przed działaniem. Lektura tak niewielkiej objętościowo pozycji nie zajmie wam wiele czasu, bo też nie o to chodzi, byście siedzieli i czytali, ale byście wstali i… tworzyli!
-
Recenzja: GAZETA OLSZTYŃSKA Igor HrywnaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przed działaniem najczęściej paraliżuje nas obawa i wstyd przed porażką. Tymczasem to właśnie porażka jest matką i ojcem sukcesu.NIE MA VIAGRY NA MĄDROŚĆ", BO TA TWORZY SIĘ W DZIAŁANIU Nie jestem specjalnym fanem książek motywacyjnych, ale staram się w wolnych chwilach coś podczytywać z tej dziedziny. Po "Kreatywność i nienawiść" Dana Norrisa (wydawnictwo Onepress) sięgnąłem, bo uwiodła mnie jej niewielka objętość (106 stron). Pomyślałem sobie, że skoro ktoś tak bardzo szanuje mój czas, to pewnie ma mi coś ciekawego do powiedzenia. Inie zawiodłem się. Czym jest tytułowa "Nienawiść"? Tym pojęciem autor określa siedzące w naszej głowie negatywne emocje, które blokują w nas chęć do działania. A działanie jest jedynym pewnym elementem składającym się na sukces. Norris uważa bowiem, że nie ma przepisu na sukces, jak próbują nam to często wmówić magicy od motywacji. Trudno zresztą z nim się nie zgodzić, bo gdyby taki przepis istniał, to wszyscy żylibyśmy z sukcesem za pan brat. Tak jednak nie jest. - Jedyne, co udało mi się ustalić, to to, że ludzie odnoszący sukcesy coś tworzą - pisze Norris. To działanie jest właściwie fundamentem, na którym opiera on całą swoją książkę. Co wewnętrznie hamuje nas w działaniu? Jest wiele takich czynników. Jednym z najistotniejszych jest obawa przed porażką czyli popularne nad Wisłą "to się nie uda". Tymczasem porażka jest właśnie matką i ojcem sukcesu. Prosto wyraził to Elon Musk: "Jeżeli nie ponosisz porażek, to znaczy, że jesteś mało innowacyjny". Można pójść nawet krok dalej: Jeżeli nie ponosisz porażek to znaczy, że nie tworzysz nic wartościowego. U nas pojawia się jeszcze jeden, swojski problem. Sukces w normalnych społeczeństwach napędza do działania, u nas często jest tylko powodem do zazdrości. Jest tak, jak w pewnym dowcipie: W USA sąsiad Smitha kupił sobie nowe auto. Ten się wkurzył i od razu zaczął myśleć, jak więcej zarobić, żeby mógł sobie kupić lepsze. WPolsce Kowalski w takiej sytuacji napisałby stosowne pismo do Urzędu Skarbowego. Norris zwraca uwagę dwa ważne elementy, które mogą blokować naszą chęć do działania. Pierwsza to otoczenie. Jeżeli twoi współpracownicy czy znajomi są nastawieni na "to się nie da zrobić" to też wcześniej czy później taki będziesz. Druga rzecz, to coś z czym sam mam problem: -Wyeliminuj negatywne rozmowy z samym sobą - radzi Norris. Na koniec i początek polecam nam wszystkim myśl brytyjskiego reżysera i aktora Rickiego Gervaisa: - Lepiej jest tworzyć coś, co inni krytykują, niż nie tworzyć niczego i krytykować innych. No i jeszcze pozostało wyjaśnić skąd tytuł. Otóż Norris przekonuje, że "Nie ma viagry na mądrość", bo ta tworzy się w działaniu. A rzeczy wielkie stworzyli ludzie, którzy wcale nie byli od nas mądrzejsi. Oni po prostu nie nie słuchali swojej wewnętrznej nienawiści do działania.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Create Or Hate: Successful People Make Things
- Tłumaczenie:
- Zbigniew Waśko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3547-9, 9788328335479
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-10-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3548-6, 9788328335486
- Data wydania ebooka:
- 2017-10-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 62529
- Rozmiar pliku Pdf:
- 775.1kB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.8MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Kompetencje osobiste
Spis treści książki
- Czego jeszcze nie stworzyłeś? (13)
- Czego dowiedziałem się o sukcesie (15)
- Produktywność = kreatywność (21)
- Twórca + nienawistnik (25)
- Skąd się bierze Nienawiść (27)
- Dwa wilki (29)
- Podnieś stawkę, podrażnij Nienawiść (31)
- Najgorszy rodzaj Nienawiści (33)
- Rozbrajanie Nienawiści (39)
- Zero tolerancji dla negacji (53)
- Kształtowanie samoświadomości (57)
- Miej w sobie więcej wdzięczności i więcej kreatywności (60)
- Empatia rodzi kreatywność (64)
- Czy jestem dość dobry? (70)
- Zamilcz i raduj się wielkością (75)
- Daj się ponieść przepływowi (79)
- Twórz więcej, niż konsumujesz (83)
- Twórz tak dużo, by nie mogli Cię ignorować (85)
- Podziel na fragmenty (88)
- Relaks ( kreatywność (91)
- Podsycaj swoją kreatywność (93)
- Poluj na świecidełka (95)
- Zmień otoczenie (97)
- Skompletuj swój przybornik kreatywności (99)
- Twórz razem z innymi (101)
- Daj się ponieść magii (103)
1. Ludzie sukcesu są twórcami (11)
2. Poznaj swoją Nienawiść (25)
3. Zmierz się ze swoją Nienawiścią (37)
4. Jak być osobą kreatywną (77)
Zadanie na dzisiaj (107)
Odniesienia (108)
Oceny i opinie klientów: Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu Dan Norris (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)