Jakość projektów informatycznych. Rozwój i testowanie oprogramowania (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Karolina Zmitrowicz
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
296
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Dostępność:
Wysyłamy w 24h

Książka

59,00 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

59,00 zł
47,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Zarządzaj jakością projektu od narodzin po końcowe testy!

  • Koncepcja jakości — co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pilnować poziomu Twoich produktów
  • Zarządzanie jakością (oprogramowania) — ustaw procesy, zasady i standardy
  • Testowanie — znaczenie ostatniego etapu pracy z projektem
Zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania to niełatwe zadanie. Osiągniesz ją, jeśli będziesz przestrzegać wysokich standardów procesu wytwarzania i dopilnujesz, by każdy problem został rozwiązany do końca. Jednak zadziwiająco wielu producentów nie traktuje poważnie sygnałów o błędach. Ujawniają się one dopiero podczas testowania, czyli na etapie, gdy już niewiele można zrobić. Ta książka podpowie Ci, jak już na pierwszych etapach tworzenia kodu wykrywać i rozwiązywać pojawiające się problemy. Popraw efektywność swojej pracy już dziś!

Karolina Zmitrowicz zebrała najistotniejsze koncepcje z dziedziny zarządzania jakością oprogramowania i uzupełniła je o własne doświadczenia. Znajdziesz tu omówienie podstaw testowania oraz pomoc w organizacji i planowaniu pracy. Nauczysz się tworzyć jakość, a nie tylko ją sprawdzać. Poznasz przydatne metody weryfikacji i walidacji, podstawy tworzenia dokumentacji wyników i narzędzia Lean Software Development. Dzięki zawartym w książce wskazówkom udoskonalisz swoje produkty, zoptymalizujesz proces ich wytwarzania i powiększysz grono zachwyconych klientów.
  • Definicja jakości i znaczenie jakości w projektach informatycznych
  • Zarządzanie procesowe, jakością i przez jakość
  • Zasady Deminga i koła jakości
  • Zarządzanie jakością oprogramowania
  • Manifest jakości i standardy
  • Planowanie procesu zapewnienia jakości
  • Weryfikacja i walidacja, metryki
  • Anomalie — charakterystyka i sposób obsługi
  • Podstawy testowania, organizacja i techniki testów
  • Metryki związane z testowaniem i dokumentacja testów
  • Wsparcie narzędziowe i standardy w testowaniu
  • Doskonalenie procesów organizacyjnych i procesu testowego
  • Lean Software development (LSD)

Dbaj o jakość — pamiętaj, że stać Cię na więcej!