- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.4/6 Opinie: 29
- Stron:
- 264
- Czas nagrania:
- 4 godz. 41 min.
- Czyta:
- Konrad Makowski
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Handlowanie to gra
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:
- zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
- radzenia sobie z grami kupieckimi,
- budowania profesjonalnej podstawy handlowej.
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
27.89 zł
42.90 zł (-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
O autorach książki
Wojciech Haman (rocznik 1954) jest właścielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w szkoleniach dla szefów z zakresu psychologii zarządzania i psychologii sprzedaży, wdrażania porcedur coachingowych i rekrutacyjnych, indywidualnym coachingu dla Wyższej Kadry Kierowniczej, pomocy w rozwiązywaniu realnych konfliktów wewnątrz firm.
Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt orazOśrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.
Jerzy Gut (rocznik 1955) jest współwłaścielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w pracy dla wyższej i najwyższej kadry kierowniczej, pomocy przy rozwiązywaniu konfliktów i problemów wewnątrz firm, coachingu handlowego i szefowskiego oraz coachingu indywidualnego dla menedżerów.
Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt orazOśrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.
Wojciech Haman, Jerzy Gut - pozostałe książki
-
Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawdę są polem bitwy na argumenty, którą Ty możesz zwyciężyć. Sam zdecyduj czy chcesz. Jeśli tak -- sięgnij po profesjonalne, użyteczne narzędzia handlowe i windykacyjne, które pomogą Ci osiągać zdumiewające efekty w Twojej pracy.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka to praktyczny poradnik dla osób, które z racji swojego zawodu, funkcji lub sytuacji życiowej mają często do czynienia z konfliktami, a także dla tych, które muszą negocjować. Znajdziesz w niej konkretne i użyteczne sposoby budowania dobrego kontaktu i zachęcania do współpracy, przeciwstawiania się presji i manipulacji oraz skutecznego negocjowania, dającego satysfakcję obu stronom konfliktu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest drugą częścią cyklu "Psychologia szefa". Pierwsza część "Szef to zawód" jest obecna na rynku od dziesięciu lat i sprzedała się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy. Wojciech Haman i Jerzy Gut w obu książkach konsekwentnie proponują konkretne narzędzia, które zapewniają skuteczne działanie, i pokazują, jak można pomagać innym bez mądrzenia się i oceniania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mechanizmy psychologiczne,ale z uwzględnieniem specyfiki polskich szefów i polskich podwładnych, zawiera wiele konkretnych narzędzi, sposobów i bezpiecznych algorytmów działania, które pozwalają skutecznie i mądrze rozwiązywać najtrudniejsze sytuacje z podwładnymi.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Zestaw multimedialny Psychologia szefa jest efektem kilkunastoletnich doświadczeń właścicieli, trenerów oraz klientów Grupy Szkoleniowej Kontrakt -- OSH i stanowi rozszerzenie znanej i popularnej książki pod tym samym tytułem. Zakres zestawu wykracza jednak bardzo mocno poza tematykę książki, na którą składają się między innymi takie zagadnienia, jak: rozważania o roli szefa, komunikowanie trudnych decyzji, ustalanie zasad współpracy w zespole, egzekwowanie decyzji i motywowanie, radzenie sobie z konfliktami oraz kryzysami.
- Druk pkt
Niedostępna
-
W kontakcie z podwładnymi codziennie spotykamy się z sytuacjami, które nas stresują. Musimy podejmować trudne decyzje, egzekwować wykonanie poleceń, oceniać pracowników, karać i nagradzać, rozwiązywać konflikty, motywować. Kiedy działamy pod wpływem silnego stresu, to zazwyczaj rozwiązujemy trudne sprawy w sposób mało dla nas korzystny, jakby emocje odbierały nam rozsądek i możliwość racjonalnego myślenia.
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%)
Ebooka "Handlowanie to gra" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Handlowanie to gra" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Handlowanie to gra" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Handlowanie to gra (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: odkrywczamama.blogspot.comRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kiedy kilka miesięcy temu zrealizowałam swoje marzenie o własnym biznesie, nie byłam kompletnie przygotowana pod kątem sprzedaży swoich produktów i usług. Myślałam, że nie jest to wielce trudne i jakoś mi z tym pójdzie.Poza tym trzymałam się zasady, że nie chcę wchodzić w rolę akwizytora i wciskać coś ludziom, byle sprzedać. Zwyczajnie- "nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe". Byłam pełna entuzjazmu i wiary, że mogę ludziom ofiarować coś wartościowego. Byłam pewna, że to wystarczy, by odnieść może nie sukces, ale choćby dobry rezultat.
Po pierwszym dniu i kilku rozmowach z potencjalnymi klientami, byłam bliska płaczu. Nie rozumiałam dlaczego zostałam tak potraktowana- jak akwizytor, którym być właśnie nie chciałam, jak byle kto, jak ktoś, kto się nie zna na rzeczy. A przecież chciałam sprzedać swoją wiedzę, pasję i pomoc! Co do cholery robiłam źle?! Zastanawiałam się długo, analizowałam spotkania, zmieniałam podejścia, mowę i tak dalej. I ciągle byłam daleka od pozytywnego odbioru! Ostatecznie coś tam pozytywnego udało się osiągnąć, ale kosztowało mnie to (psychicznie) więcej, niż przypuszczałam.
Postanowiłam więc się podszkolić, sięgając po odpowiednią literaturę. "Handlowanie to gra" to pierwsza z książek, która ma mi pomóc lepiej prezentować się podczas spotkań z potencjalnymi klientami.
Początkowo obawiałam się tej lektury. Nadal chcę być daleka od akwizycji i nie zamierzam znać, ani stosować akwizytorskich sztuczek. Jednak już po kilku pierwszych stronach "Handlowanie to gra", mile się zaskoczyłam. Po pierwsze- wciągnęłam się! Po drugie- prosty język, mnóstwo życiowych przykładów, krótkie i praktyczne informacje, sprawiły, że po kilku chwilach znalazłam się w połowie książki! Po trzecie- odnalazłam kilka swoich popełnionych błędów oraz pomysły, jak je zmienić.
Błędem podczas spotkania z klientem jest słowotok. Lepszym rozwiązaniem jest zadawanie pytań i słuchanie rozmówcy, po to, by zrozumieć jego potrzeby oraz sprawić, by poczuł się dla nas ważny. Poznanie interesu potencjalnego klienta jest szalenie ważne dla sprzedawcy. Dlaczego zainteresowany chce właśnie tego? Co go do tego zmusza? Zadaniem handlowca jest dotrzeć do obaw i potrzeb swojego odbiorcy, "aby zrozumieć warunki, pod którymi byłby gotów rozpocząć jakiekolwiek negocjacje i współpracę".
Ogromnym zaskoczeniem podczas lektury, było dla mnie obalanie mitów. Na przykład, "czas to pieniądz" w handlu nie oznacza, by w jak najkrótszym czasie sprzedać jak najwięcej, lecz: im więcej czasu klient opowie o sobie, swoich interesach, odpowie na nasze pytania, tym lepiej będziemy mogli dopasować do niego swoją ofertę.
Z tej niezwykle praktycznej książki dowiedziałam się także, jak zbudować dobry, ludzki kontakt z kupującym, jak nie ulec jego grom, poznałam typy klientów oraz strategie radzenia sobie z każdym z nich, uświadomiłam sobie, jak ważne są negocjacje oraz w jaki sposób rozmawiać o pieniądzach.
Ponadto do książki dołączona jest płyta VCD z filmem pt. "Debiuty handlowe", równie cennym i wartościowym.
"Handlowanie to gra" to krótki i zwięzły poradnik biznesowy nie tylko dla początkujących handlowców etatowych, ale także dla wszystkich przedsiębiorców, pracujących na siebie, oferujących niekoniecznie produkt, ale i swoje usługi.
Cena być może trochę wysoka (55zł), ale zważywszy na to, iż jest to książka + płyta z filmem, można już się z tym jakoś pogodzić ;)
Podsumowując, poradnik ten polecam wszystkim początkującym bizneswomen i nie tylko ;) Trzymam za Wasze pozytywne transakcje ;). -
Recenzja: Dziennik Łódzki Marek Niedźwiedzki, 03/11/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tytuł "Handlowanie to gra" nie jest specjalnie odkrywczy. Większość czytelników z pewnością to wie, a przynajmniej przeczuwa. Bardziej intryguje podtytuł "Od namawiania i żebrania do zaspokajania potrzeb klienta". Ale dopiero, gdy zagłębimy się w treść, orientujemy się, o jak wielu sprawach, nie mieliśmy pojęcia. Handlowanie to dla autorów szachy, gdzie występują trzy etapy: debiuty, gra środkowa i końcówki. Na każdym obowiązują reguły- m.in. niepoda-wanie się grze kontrahenta - i zasady, np. zasada satysfakcji klienta. Debiutując", przygotowujemy się na reakcje klienta, dopasowujemy do jego typu. Rozwijamy te umiejętności w grze środkowej", nie zapominając na finiszu o sztuce targowania się i budowania pozytywnego nastawienia. Poradnik zbudowany został w oparciu o dziesiątki barwnych przykładów. Co ważne - zaczerpniętych z polskiego rynku. Tych, do których łatwiej dociera słowo mówione i obraz, Wydawnictwo Onepress "kupuje" dołączoną do książki płytą VCD z filmem "Debiuty handlowe". Całość z pewnością uczyni z handlowca wytrawnego gracza.
-
Recenzja: Wprost Nr 1110Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Od namówienia i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta" - tak zachęcają do zakupu swojego podręcznika "Handlowanie to gra" (wydawnictwo Helion) Wojciech Haman i Jerzy Gut. To kolejna ich książka wzorowana na amerykańskich poradnikach z cyklu "jak być pięknym, mądrym, zdrowym i bogatym". Tym razem jednak autorzy uwzględnili polskie realia i naszą narodową mentalność. Powstał ciekawy, miejscami zabawny poradnik dla początkujących negocjatorów. Użyteczną dla siebie wiedzę znajdzie w nim i przedstawiciel handlowy dużej hurtowni, i sprzedawca w sklepie osiedlowym.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 12/05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy książki "Handlowanie to gra" porównują handlowanie do równoczesnej gry w pokera i szachy. Handlowiec jako pokerzysta grający w szachy lub szachista tasujący karty to pośrednio krytyka wąskiej specjalizacji. Misją profesjonalnego handlowca jest zdaniem Hammana i Guta ZADOWOLENIE KLIENTA! Trenerzy (książka jest zbeletryzowanym opisem warsztatów)posługują się, dla opisu takiej filozofii biznesowej, terminem POZYTYWNA TRANSAKCJA HANDLOWA; osobiście wolę nieco archaiczne, ale lepiej brzmiące RZETELNE KUPIECTWO (część: I).
Handlowanie (negocjacje handlowe) dzieli, się zdaniem szkolących, na OTWARCIA, GRĘ oraz ZAMKINIĘCIA (DEBIUTY-GRĘ ŚRODKOWĄ-KOŃCÓWKI). Opis tych działań to zasadnicza treść książki (część: II + III + IV). Koniec książki to trochę uwag na temat "wypalenia handlowaniem" - "zatrucia handlem" oraz nieco przykrótka "inwokacja" o motywacji (część: V).
Całość czyta się łatwo, ale jak "na pierwszy poradnik profesjonalnego polskiego handlowca" tajników praktyki handlowania poznajemy niezbyt wiele.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8450-7, 9788328384507
- Data wydania książki drukowanej :
- 2004-02-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9618-0, 9788328396180
- Data wydania ebooka :
- 2014-08-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2662-0, 9788383226620
- Data wydania audiobooka :
- 2020-04-07 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 150395
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 244.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra?
- Dlaczego klienci grają?
- 2.Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta
- Pozytywna transakcja handlowa
- Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy
- 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta
- Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym
- Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę?
- Parafraza. I co dalej?
- 4. Pierwszy kontakt z klientem
- 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta
- 6. Debiutowe gry klienta
- Gra "Nie mam czasu"
- Gra "To mnie nie interesuje"
- Przejmowanie klienta od konkurencji
- Gra "Interesuje mnie wyłącznie..."
- 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?
- Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI)
- Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY)
- Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY)
- Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY
- Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY
- 8. Mity i stereotypy działania handlowca
- Mit pośledniości zawodu sprzedawcy
- Stereotyp obowiązującej postawy
- Mit ceny
- Jak przeciwstawiać się mitowi ceny?
- Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem
- Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru
- 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca
- Straszenie konkurencją
- Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem
- Ultimatum, czyli "ostateczne warunki"
- Presja czasu
- Osobisty atak na handlowca lub jego firmę
- Jaką mam pewność, że mi się to opłaca?
- Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda)
- Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde)
- Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał)
- Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...)
- Fałszywa informacja (Zostawiony notes)
- Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta?
- 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta
- Stawianie granic klientowi
- Asertywne stawianie granic
- Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca)
- Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta
- Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta
- Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki)
- Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie)
- Zamiana oceny na opinię
- 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję
- 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?
- "Zatrucie handlowe"
- "Osłabiacze" w firmie
- 13. Jak budować pozytywne nastawienie?
- Umiejętności i aktywność
- Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda)
- Odporność na "śmieć informacyjny"
- Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania
- Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy
- Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca
- Złote myśli smerfów-ważniaków
Spis treści
Wstęp
CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ
CZĘŚĆ II. DEBIUTY HANDLOWE
CZĘŚĆ III. GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?
CZĘŚĆ IV. KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA
CZĘŚĆ V. JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?
Zakończenie
INFORMACJE O SZKOLENIACH
Pozycje wydawnicze Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH
Klienci, z którymi współpracujemy
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ― znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Handlowanie to gra Wojciech Haman, Jerzy Gut (29) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(15)
(13)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii