Go global!

Go global!

Autor: 

Ocena:
   5/6  Opinie  (7)
Stron: 376
Czas nagrania: 19 godz. 5 min. Czyta: Marcin Fugiel
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: twarda) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
59,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena:
39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
59,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
47,20 zł
59,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
39,00 zł

Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…

Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.

Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.

Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.

 


 

Prof. Krzysztof Rybiński - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. Karierę zawodową rozpoczynał jako informatyk w Japonii, potem był głównym ekonomistą kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dzięki czemu Polska w ciągu dwóch lat zarobiła dodatkowo miliard dolarów. Był członkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i członkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też własną firmę doradczą. W 2012 roku został wybrany przez polskich przedsiębiorców najczęściej słuchanym przez nich ekonomistą. Regularnie występuje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuły ukazują się też w „Financial Times”.


Patroni medialni:

WSTĘP (9)
 

GETIN HOLDING - Leszek Czarnecki (21)

HTL-STREFA - Wojciech Wyszogrodzki (41)

INTEGER - Rafał Brzoska (77)

KGHM - Herbert Wirth (103)

LPP - Dariusz Pachla (123)

MASPEX - Krzysztof Pawiński (153)

MCI - Tomasz Czechowicz (189)

RADWAG - Witold Lewandowski (217)

SELENA - Krzysztof Domarecki (261)

SOLARIS - Solange Olszewska (299)

VIGO - Mirosław Grudzień (331)

Najczęściej kupowane razem:

Najczęściej kupowane razem ebooki:

6
(4)
5
(2)
4
(0)
3
(0)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 7

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

pan profesor to nie tylko geniusz ale i wielki patriota, polecam!
  Ocena : 6 

Bardzo ciekawa
  Ocena : 6 

Bardzo dobra recenzja, Pan Krzysztof z pewnością musiał wiele czasu poświęcić aby przygotować te wywiady, zarówno przeprowadzić je jak i przygotować. Autor zadaje ciekawe pytania do "grubych ryb" naszego biznesu. Zdecydowanie polecam, poziom wypowiedzi zdecydowanie wyższy niż na blogu i w gazetach do których Pan Krzysztof piszę artykuły. Słucha się z przyjemnością i ciekawością.
  Ocena : 6 

Świetna książka jedyna w swoim rodzaju i na dodatek wiem, że każde zdanie oparte jest na prawdziwej praktyce serdecznie polecam.
  Ocena : 5 

Dowiedziałem się wszystkiego,czego spodziewałem się po tej książce, a być może nawet więcej :)
  Ocena : 5 

Bardzo dobra książka. Otwiera oczy, inspiruje i zmienia sposób myślenia o własnej firmie. Polecam wszystkim młodym ludziom, którzy prowadzą firmę lub planują jej założenie.
  Ocena : 2 

Przerost formy nad treścią - treść jak okładka - za dużo bufonady i dowartościowania ego Pana Profesora, a za mało konkretnych i uniwersalnych inspirujących puent. Czytając miałem wrażenie, że książka stanowi - wbrew oficjalnym stwierdzeniom - kolejną formę autoreklamy Autora, czemu rozmówcy życzliwie się podporządkowali. Odradzam zakup.




płatności onepress.pl