Getting Things Done, czyli sztuk...

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II

Autor: 

Ocena:
   5.1/6  Opinie  (100)
Stron: 424
Czas nagrania: 14 godz. 46 min. Czyta: Marcin Fugiel
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena:
34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
34,90 zł

Książka dostępna również w twardej oprawie »


Całkiem nowe wydanie!
Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres!

Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany.

Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do „gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów”. I oczywiście do Ciebie!

Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać!

Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę!


David Allen — światowej rangi autorytet i czołowy specjalista w dziedzinie efektywności. Prowadzi wykłady i warsztaty dla osób indywidualnych, organizacji i wielkich firm. Jest prezesem firmy David Allen Company. Od ponad 35 lat jest doradcą ds. zarządzania i szkoli kadry zarządzające. Pisały o nim takie czasopisma, jak: „Fast Company”, „Fortune”, „Los Angeles Times”, „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i wiele innych. Książka Getting Things Done została wydana w ponad 30 krajach.


Patron merytoryczny:

Partnerem merytorycznym jest wyłączny dostawca rozwiązań GTD, firma DOOR Poland, która od 20 lat pomaga polskim firmom poprawiać rezultaty biznesowe poprzez kształtowanie postaw, rozwijanie kompetencji pracowników i dostarczanie sprawdzonych rozwiązań.

Więcej informacji o warsztatach GTD na stronach partnera:
www.door.com.pl
www.gettingthingsdone.com.pl

Przedmowa do wydania polskiego (11)

Przedmowa (13)

Wprowadzenie do wydania poprawionego (17)

Witam Czytelników Getting Things Done (27)

CZĘŚĆ I. SZTUKA GETTING THINGS DONE (33)

Rozdział 1. Nowe praktyki w nowej rzeczywistości (35)

Rozdział 2. Jak kontrolować swoje życie: pięcioetapowy proces zarządzania strumieniem zadań (65)

Rozdział 3. Jak kreatywnie zabrać się do realizacji projektu: pięć stadiów planowania projektów (103)

CZĘŚĆ II. NAUKA SZTUKI BEZSTRESOWEJ EFEKTYWNOŚCI (135)

Rozdział 4. Jak zacząć: wybór czasu, miejsca i narzędzi (137)

Rozdział 5. Gromadzenie: zbieranie swoich "spraw" (163)

Rozdział 6. Analiza: opróżnianie inboxów (189)

Rozdział 7. Porządkowanie: odpowiednia kategoryzacja zadań (213)

Rozdział 8. Przegląd: aby wszystko było aktualne i funkcjonalne (275)

Rozdział 9. Działanie: wybór najlepszych opcji (291)

Rozdział 10. Przejęcie kontroli nad realizowanymi projektami (319)

CZĘŚĆ III. EFEKTY PRZESTRZEGANIA PODSTAWOWYCH ZASAD (335)

Rozdział 11. Efekt nawyku gromadzenia (337)

Rozdział 12. Efekt podejmowania decyzji zgodnie z zasadą najbliższego działania (351)

Rozdział 13. Efekt ukierunkowania na rezultaty (367)

Rozdział 14. GTD a kognitywistyka (377)

Rozdział 15. Droga do mistrzostwa w GTD (391)

Podsumowanie (407)

Dodatek. Słowniczek pojęć metody GTD (409)

Zaproszenie... (417)

Skorowidz (419)

Najczęściej kupowane razem:

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II plus Praca 2.0. Nie ukryjesz się przed rewolucją rynku pracy plus Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
Cena zestawu: 124,01 zł 145,90 zł
Oszczędzasz: 21,89 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II plus Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności plus Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach
Cena zestawu: 94,26 zł 110,90 zł
Oszczędzasz: 16,64 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II

Najczęściej kupowane razem audiobooki:

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II plus Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności plus Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
Cena zestawu: 82,26 zł 96,79 zł
Oszczędzasz: 14,53 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II
6
(47)
5
(31)
4
(10)
3
(8)
2
(2)
1
(2)

Liczba ocen: 100

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Klasyka literatury. Książka jedyna w swoim rodzaju, przedstawia dokładnie założenia i techniki GTD.
  Ocena : 6 

Jedna z lepszych pozycji w dziedzinie organizacji pracy - zwłaszcza dla tych co mają tzw. samodyscyplinę.
  Ocena : 6 

Getting Things Done odmieniło moje życie. Wprowadziłem jednak trochę nowoczesności do prezentowanej koncepcji. Aplikacja na telefonie to idealne rozwiązanie!
  Ocena : 6 

Klasyk... nic dodać nic ująć :)
  Ocena : 6 

O ile sama książka wydaje mi się strasznie przegadana i napisana korpomową, to sposób na zorganizowanie zadań jest genialny. Początek książki był dla mnie dosyć trudny, ale w miarę, jak wizja systemu stawała się coraz bardziej wyraźna, coraz mniej przeszkadzał mi styl autora. Metoda, w dużym uproszczeniu, polega na tworzeniu kilku rożnych list rzeczy do zrobienia i regularnym ich przeglądaniu. Z pewnością na dużo rzeczy, które zostały tutaj opisane, wpadłeś już samemu dużo wcześniej. Ale tutaj zostały one połączone w jeden spójny i działający system, który rzeczywiście działa i nie jest ani trochę skomplikowany. Od kiedy zacząłem korzystać z tej metody, zyskałem calkiem sporo czasu i udało mi się zakończyć kilka spraw, z którymi walczyłem od miesięcy. Do tego wszystkie niezałatwione sprawy mam teraz gdzieś zapisane, dzięki czemu mogę je wywalić ze swojej głowy i skupić na aktualnym zadaniu. To jest bezcenne. Książka jest przegadana, jestem pewien, że 1/4 jej objętości powinna wystarczyć do opisania metody. Ale czas jaki zyskasz po jej zastosowaniu wynagrodzi Ci wszystkie dłużyzny.
  Ocena : 6 

Rewelacja dla każdego który dotarł do miejsca, w którym już tylko pozostaje 'gasić pożary'
  Ocena : 6 

To jedna z tych książek, których treść realnie odmienia życie.
  Ocena : 6 

Polecam. Tego powinni uczyć w szkole!
  Ocena : 6 

GTD to bardzo dobry system. Jeżeli ktoś szuka czegoś jeszcze bardziej zaawansowanego, polecam "Life Management System" by Paul Miller. Jest dostępna na Amazon w formacie Kindle.
  Ocena : 6 

Książka wybitna, dla każdego, nie ważne czy dobrze zarządzasz swoim czasem czy nie. Przeczytała to już moja żona i mama. Wszyscy zastosowali rady w praktyce. szczerze polecam.
  Ocena : 6 

Nic dodać, nic ująć. Książka "must have" (musisz ją mieć) jeśli chcesz pracować efektywnie i zdrowo. To książka do której zagląda się wiele razy, cały czas szlifując swoje umiejętności organizacji i zarządzania czasem. Kup ją, jeśli uważasz że możesz pracować efektywniej lub powinieneś pracować efektywniej
  Ocena : 6 

Jedyna taka książka o zarządzaniu czasem co prawda po 2/3 części książki trzeba się skupić, bo autor wprowadza dużo rzeczy, ale ogólnie świetna książka :)
  Ocena : 6 

Najlepsza książka, jaką wydano na temat porządkowania swojego życia i likwidacji uczucia przytłoczenia obowiązkami.
  Ocena : 6 

Podstawowy podręcznik dla osób, które chcą doprowadzać sprawy do pomyślnego końca. Polecam.
  Ocena : 6 

Książkę polecam każdemu. Napisana w łatwy i przejrzysty sposób. Zastosowanie metodologi opisanej w książce na zawsze zmieniło moje życie.
  Ocena : 6 

Audiobook kompleksowo wyjaśnia istotę GTD. Polecam dla każdego chcącego popracować nad własną organizacją pracy.
  Ocena : 6 

Książka słusznie należąca do kanonu wielkich.
  Ocena : 6 

Powyższa książka nie jest tak przystępna, jak większość poradników psychologii popularnej i rozwoju osobistego. Wynika to jednak nie z braków warsztatowych autora, lecz z nadzwyczajnego wśród książek tego rodzaju skoncentrowania na treści. Ta książka rzeczywiście posiada treść i zamiast ładnego wodolejstwa prezentuje spójny system zarządzania działaniami w czasie. Polecam ją tylko tym, którzy rzeczywiście chcą zmienić, uporządkować swoje życie - dla pozostałych zabraknie w niej motywacyjnego bełkotu. Jeżeli zaś chcesz zbudować własny system efektywności - kupuj w ciemno! Ta książka odmieniła moje życie - dosłownie. Żadnej innej bym tak nie określił. To solidny podręcznik implementacji systemu, nadaniu mu własnych ram, a co najważniejsze - system jest intuicyjny i rzeczywiście działa. Przekonaj się sam. Warto.
  Ocena : 6 

Idealna by zapanować nad życiem, zadaniami w dzisiejszym zabieganym świecie. By "być gotowym na wszystko" ... :)
  Ocena : 6 

Rewelacyjna książka. Może zabrzmi to jak marketingowy bełkot, ale na prawdę, w końcu czuję, że mój umysł jest wolny od ciągłego myślenia i analizowania spraw, na które w danym momencie i tak nie mam wpływu. Mogę całą swoją uwagę w pełni poświęcić na wykonywaniu bieżącego zadania, bez ciągłego uciekania myślami, do zadań, które na mnie czekają. Polecam każdemu.
  Ocena : 6 

Niezbędnik. Klasyk. Książka opoka. Każdy, kto chce bardziej poukładać swoje życie, musi po nią sięgnąć.
  Ocena : 6 

GTD jest książką, do której się wraca, by ze zdziwieniem odkryć że życie może być prostsze, a po ugaszeniu wszystkich pożarów o wszystkim znów zapomnieć... ;-)
  Ocena : 6 

Bardzo dobra, polecam
  Ocena : 6 

Bardzo dobra książka polecam! Myślę że każdy może coś z niej wynieść i zastosować w swoim życiu.
  Ocena : 6 

Fenomen na zachodzie, niewielu ludzi zajmujących się efektywnym zarządzaniem czasu nie zna skrótu GTD - Getting Things Done. Jest to jedna z nielicznych książek o której śmiało mogę powiedzieć: zmieniła moje codzienne życie na lepsze.
Autor w przystępnych słowach pokazuje jak stać się efektywnym na co dzień i mieć wreszcie czas na "swoje" rzeczy.
  Ocena : 6 

Najprościej, najkrócej, najprawdziwiej: książka genialna. Warta przeczytania. Warta polecenia. Warta stosowania. Po jej lektorze od razu uporządkujesz biurko. Docenisz karteczki post it. Kupisz dobry organizer. Zaoszczędzisz całą masę czasu. Przyznam, że sam tą książkę czytałem kilka razy. Wracam do niej często. GTD to absolutny fundament zarządzania czasem. A może nie fundament, a wręcz cały (spójny, prosty i od-razu-aplikowalny) system. Polecam
  Ocena : 6 

  Ocena : 6 

świetny poradnik jak zarządzać zasobami i czasem efektownie i efektywnie
  Ocena : 6 

  Ocena : 6 

  Ocena : 6 

Książka ciekawa
  Ocena : 6 

5.9/6 klasyk - warto - polecam =]
  Ocena : 6 

Znakomita metoda organizowania sobie życia. Pozycja obowiązkowa.
  Ocena : 6 

Książka jest niemal genialna. Czegoś takiego jeszcze nie było. Nie bez przyczyna system GTD zrobił niemałą furorę w Stanach. To po prostu coś niesamowitego, co może wprowadzić ład w życie najbardziej zabieganych osób. Polecam.
  Ocena : 6 

Wspaniała książka dla ludzi szukających gotowego systemu zarządzania swoimi sprawami. Autor przedstawia stworzony przez siebie system krok po kroku, najpierw omawiając całą teorię i konstrukcję za nim stojącą, a następnie przechodzi do praktycznego wprowadzenia go w życie. Chociaż wydaje się być na początku przekombinowany, to już po pierwszych krokach okazuje się być dokładnie przemyślany. Bardzo polecam
  Ocena : 6 

jeśli chcecie przeczytać tylko jedną książkę o produktywności, to już nie musicie szukać więcej. GTD to najskuteczniejszy system zarządzania sobą w czasie, prosty i intuicyjny. to na prawdę działa :)
  Ocena : 6 

Książka zawiera wszystko, co trzeba. Dodatkowo system ma sens i daje się wdrożyć. Tylko trzeba konsekwencji.
  Ocena : 6 

Nie znam tłumaczenia ale oryginał jest najwyższej jakości... pod warunkiem ze zastosujesz się do choćby połowy idei prezentowanych przez David'a Allen'a.
  Ocena : 6 

Getting Things Done to niezbędnik dla osób realizujących równolegle wiele projektów, które chcą panować nad swoim życiem i na dodatek się nim cieszyć. Krótko mówiąc: dla wszystkich. Nigdy więcej stresu, gorączkowego zastanawiania się co jeszcze zostało do zrobienia, natłoku bezproduktywnych działań. Getting Things Done to prosty i intuicyjny w zastosowaniu system, którego wdrożenie gwarantuje spokój ducha, wzrost poczucia własnej wartości i sporą dawkę optymizmu. Gdyby efektywność była uznaną dyscypliną naukową, David Allen dostałby Nobla!
  Ocena : 6 

Genialna !
  Ocena : 6 

Rewelacja, najlepsza książka jaką do tej pory czytałem o organizacji i zarządzaniu "rzeczami" do zrobienia. Daje realnych wskazówek jak radzić sobie z zadaniami w każdym aspekcie życia. Gorąco polecam.
  Ocena : 6 

Książka - klasyk. Lektura obowiązkowa, myślę, że dla każdego, bez względu na zawód. Jedna z niewielu książek z potencjałem na to, aby pomóc odmienić swoje życie.
  Ocena : 6 

Absolutna perełka jeżeli chodzi o tematykę efektywności. W swojej kategorii bezkonkurencyjna
  Ocena : 6 

Świetna książka polecam wszystkim którzy chcą uporządkować swoje życie
  Ocena : 6 

Jedna z najważniejszych książek, jakie przeczytałem w życiu.
  Ocena : 6 

Polecam z całego serca książkę! Wiele przydatnych informacji, same konkrety!
  Ocena : 6 

Świetna książka, która zmienia perspektywę patrzenia na rzeczy / projekty jakie mamy do zrealizowania. Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy żyją w „niedoczasie”!
  Ocena : 5 

  Ocena : 5 

Niektóre sugestie bardzo dobre
  Ocena : 5 

Bardzo ciekawa. GTD zmienia życie - choć w mojej skromnej opinii perfekcyjne przestrzeganie zasad GTD nie prowadzi do pełni produktywności, but close enough :-).
  Ocena : 5 

Zdecydowanie polecam. Wdrożyłem wiele pomysłów zawartych w Getting Things Done i... to działa :) Oczywiście trzeba być konsekwentnym jednak jeśli już się jest to głowa staje się wolna od niedokończonych spraw co wpływa bardzo pozytywnie na samopoczucie.
  Ocena : 5 

Dobra książka. Pozwala zastanowić się nad sposobem w jaki codziennie postępujemy i w jaki planujemy. Być może metody przedstawione w niej mogą wydawać się niektórym archaiczne (notatki, karteczki, teczki, itp.) jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby przenieść te pomysły na współczesny grunt. Tym bardziej że w sieci aż roi się od programów wykorzystujących i wspierających metodologię GTD. Polecam każdemu kto ma problem z zarządzaniem czasem.
  Ocena : 5 

Książka z początku pochłania czytelnika, ale z każdym kolejnym rozdziałem okazywało się, że to przeredagowany poprzedni rozdział. Generalnie w opisywane w kółko kilka metod, książkę można by bez problemu odchudzić z 50% niepotrzebnego tekstu. Mimo wszystko świetnie spełnia swoją rolę jeśli chcemy zorganizować swoje życie.
  Ocena : 5 

Bardzo dobra i przydatna książka. Polecam.
  Ocena : 5 

Jedna z lepszych książek jakie czytałem na temat zarządzania sobą. Ale nie ma róży bez kolców moim zdaniem autor za długo w pierwszych rozdziałach rozpisuje się nad tym jak dobre są jego metody oraz jak niesamowite rezultaty uzyskały osoby których był trenerem. Ale Gdy już zaczyna pisać na temat to robi to w takim stylu że szybko zapomina się jego początkowe "nudzenie".
  Ocena : 5 

W teorii brzmi ciekawie, trzeba będzie sprawdzić jak w praktyce.
  Ocena : 5 

Książka ciekawa. Wszystko jest przedstawione w bardzo życiowy sposób co daje do myślenia i pomaga być efektywnym :)
  Ocena : 5 

Bardzo pożyteczne rady !!! POLECAM !!!
  Ocena : 5 

Czego byście nie wiedzieli o organizacji czasu, GTD Allena jest pozycją obowiązkową i systemem który wpisuje się w każdy system zarządzania zadaniami. Nie skorzystać z porad tej książki to grzech.
  Ocena : 5 

Bardzo dobra pozycja dla wszystkich, którzy chcą zmienić sposób zarządzania czasem.
  Ocena : 5 

polecam
  Ocena : 5 

Podstawowa książka dla osób chcących poznać zasady zarządzania czasem. GTD wdrożone nawet w podstawowej wersji przynosi efekty.
  Ocena : 5 

Bardzo dobra pozycja, chociaż trochę przestarzała - dlatego daję 5 gwiazdek zamiast 6.
  Ocena : 5 

Przepis jest prosty - odpowiednio zorganizuj swoje życie, a życie wreszcie pokaże swój blask... Czy tak jest naprawdę? Cóż, warto spróbować. Książka nauczy nas efektywności, zoptymalizuje wiele życiowych procesów i odmieni życie pod jednym warunkiem - system GTD zostanie przez nas rzeczywiście wdrożony. System ten jest znany, sprawdzony i konkretny, ale wymaga naszego wysiłku, aby przedstawione koncepcje wdrożyć i stosować na co dzień. Mi wciąż się nie udaje... ale przynajmniej znam już receptę...
  Ocena : 5 

Książka przydatna. Myślę, że warto przeczytać.
  Ocena : 5 

Zastosowałem się do wytycznych autora książki i muszę przyznać, że udało mi się załatwić więcej straw przy mniejszym nakładzie sił i stresu.
  Ocena : 5 

Naprawdę pozwala inaczej spojrzeć na swoje zadania do realizacji. Żaden inny system nie pozwalał spokojnie pomyśleć, że na pewno wiem, co zrobić, by nie odkładać na później wszystkiego. Trochę rozwlekła, ale to chyba dobrze - bez spojrzenia na dana sprawę od kilku stron można by uznać, że to jest trywialne i nie uchwycić istoty sprawy - łatwo pomyśleć "przecież to oczywiste, nie ma co myśleć". Same elementy są proste, istotne jest dopiero ich połączenie. Tłumaczenie miejscami szwankuje, ale dla treści warto to zignorować.
  Ocena : 5 

Daję książce w pełni zasłużoną piątkę. O GTD słyszałem już od pewnego czasu - informacje na temat tej metody pojawiały się na blogach, opisując w mniej lub bardziej skróconej formie sedno sprawy. Książka szczegółowo opisuje zastosowanie GTD w praktyce i dlatego warto ją przeczytać. Polecam wszystkim, którzy poszukują skutecznego narzędzia (a może i całej nowej filozofii) zarządzania zadaniami, projektami, czasem. Zacząłem stosować GTD kilka miesięcy temu i choć czeka mnie jeszcze trochę pracy aby stać się 100% GTD-owcem - mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że TO DZIAŁA. Zgadzam się, że styl pisania autora to nie jest Seth Godin czy Brian Tracy :) ale za to dostajemy w zamian wyczerpujący opis czegoś co się sprawdza w działaniu. Dlatego warto trochę się skupić i przeczytać książkę - a potem wcielić GTD w życie.
  Ocena : 5 

Książka godna poleceniu wszystkim, którzy mają problemy z organizacją czasu i obowiązków. Pomimo, że jest napisana na rynek amerykański i omawia narzędzia sprzed kilku lat, jest jak najbardziej aktualna i na czasie.
  Ocena : 5 

  Ocena : 5 

Bardzo dobra książka choć trochę widać, że napisana przed erą "cyfrową" ;)
  Ocena : 5 

Polecam
  Ocena : 5 

ok
  Ocena : 5 

Dobra pozycja dla wszystkich, którzy chcą uporządkować swoje zadania.
  Ocena : 5 

Efektywność w życiu to podstawa
  Ocena : 5 

  Ocena : 5 

  Ocena : 5 

Klasyka, warto poznać nawet jeśli taki system organizacji nie do końca nam odpowiada.
  Ocena : 4 

Moim zdaniem książka dobrze opisuje problem szczegółowo, autor widać że jest fachowcem w zarządzaniu czasem i osiąganiu efektów, minusem jest to że jest dość nudna, trzeba wyszukiwać treści, ciężko się ją czyta, przez co b. długo trwa jej całe przerobienie
  Ocena : 4 

Książka w porządku, ale nie wyróżnia się jakoś specjalnie spośród innych książek na temat GTD (a część z nich jest dostępna za darmo)
  Ocena : 4 

Koncepcja bardzo dobra, a książka sama tylko dobra. Za dużo zbędnego opisu rzeczy chyba mało istotnych. Ale warto ją przeczytać dla samej koncepcji wymyślonej przez autora. Bardzo przydatna.
  Ocena : 4 

Książka dobra dla osób, które naprawdę mają mnóstwo spraw do załatwienia, m.in. biznesmenów, menadżerów. "Przeciętny" człowiek nie wyniesie z tej książki wiele - oprócz ciekawego systemu "2 minut".
  Ocena : 4 

Książka jest bardzo dobra, ale tłumaczenie - skandaliczne. Czytanie wymaga wielkiego skupienia, bo struktura zdań nie jest charakterystyczna dla języka polskiego. Te same rzeczy często pojawiają się pod nowymi określeniami. Masa jest błędów stylistycznych i gramatycznych. Generalnie - książkę bardzo polecam, ale lepiej nauczyć się angielskiego niż czytać ją w tym przekładzie.
  Ocena : 4 

Warto przeczytać i wnieść do swojego życia cenne uwagi.
  Ocena : 4 

Metoda sama w sobie jest bardzo dobrze opisana, czytając książkę mam wrażenie, że autor utkną w latach 90. Opisy segregowania spraw w teczkach oraz ich przechowywania w szafach - to już nie ta epoka. Autor mógłby się pokusić o nowe wydanie książki, aktualizując ją do aktualnych możliwości technicznych do których każdy ma dostęp. Metodyka postępowania opisana jest czytelnie i przystępnie. Dzięki tej książce w większym stopniu panuję nad sprawami do załatwienia. Książka warta przeczytania a metoda GTD godna poznania.
  Ocena : 4 

Ciekawie się czyta, ale nic odkrywczego.
  Ocena : 4 

Według mnie jest opisanych zbyt wiele oczywistych rzeczy.
  Ocena : 4 

Wahałem się jak ocenić tę książkę. Jest pełna sprzeczności. Z jednej strony zawiera wartościowe informacje, a z drugiej są one ukryte w blokach treści bez żadnej wartości. Dużo powtórzeń. To męczy i sprawia wrażenie, jak gdyby autor nie do końca wierzył w czytelnika i w to, że może on pojąć coś za pierwszym lub drugim razem. Na początku jest OK, ale od połowy książka jest wybitnie męcząca. Wystarczy jednak na szybko analizować treść i pomijać strony, a czytać wyłącznie sentencje pisane kursywą lub uniesione w ramkach. Można z nich samych oraz z tekstu dookoła wyciągnąć sporo interesujących wniosków. Idąc dalej, widać że autor ma dobry i prosty pomysł na organizację czasu, ale naprawdę zbędnie komplikuje go urozmaiconymi opisami. Dodatkowym problemem jest fakt, że wszystko opiera na karteczkach, notatnikach, teczkach i podobnych rzeczach biurowych, podczas gdy mało kto już teraz korzysta z "analogowych" pomocy w zakresie planowania. Da się jednak przerobić i unowocześnić przedstawione techniki. Podsumowując: książka zawiera kilka wartościowych rad i pomysłów, dla której warto ją przeczytać. Jeśli jednak zacznie nudzić, to bez wahania można przerzucać strony - to co najważniejsze czytelnik na pewno wyłapie.
  Ocena : 3 

Ameryki nie odkrywa, czyta się dość ciężko, ciągłe przypominanie, że to co nam 'brzęczy' w głowie to nas strasznie męczy i obciąża psychicznie. Bardzo rozbudowany opis prostego "zastanów się i wyrzuć/odłóż/zrób"
  Ocena : 3 

Książka zachwalana na zachodzie, choć oryginału nie czytałem. Ciężko się czyta, nie ze względu na treść ale ze względu na formę. Tłumaczenie jakieś takie niezręczne. Może na szybko zrobione? Wydaje się że trochę podcięło skrzydła tej pozycji. Zaczekam z zakupem na własność aż pojawi się wydanie poprawione.
  Ocena : 3 

Nie mam pojęcia jakim cudem ta książka zasłużyła na status bestsellera. Zawartość merytoryczną można zawrzeć kilkunastu stronach, a cała reszta to ciągłe powtarzanie tego samego.
  Ocena : 3 

Nie wiem, czy winne jest tłumaczenie czy w oryginale też tak było, ale bardzo ciężko było mi się połapać i zrozumieć system GTD z tej książki. System, który z definicji ma pomóc w organizacji i realizacji celów, planów i projektów - czyli uprościć i usystematyzować życie. Jednak książka gmatwa i powtarza zagadnienia, a rzadko idzie ogarnąć dokładnie, o co chodzi. Może jednak kiedyś, jak wrócę do ponownej lektury po obejrzeniu jakichś nagrań z zakresu GTD, będzie mi łatwiej i docenię ją bardziej.
  Ocena : 3 

Książka zawiera wiele cennych porad. Niestety, język jakim jest napisana to w dużej mierze marketingowy bełkot (zwłaszcza pierwsze ok. 30 %).
  Ocena : 3 

Nic specjalnego.
  Ocena : 3 

Autor zna się na rzeczy, jest fachowcem w efektywnym zarządzaniu. Nie ma natomiast pojęcia o pisaniu książek. Książka jest nudna i ciężko wyciągnąć z niej sedno sprawy, najważniejsze rzeczy łatwo przeoczyć przez ogólny bełkot.
  Ocena : 3 

Książkę kupiłam sugerując się wieloma dobrymi opiniami, z nadzieją na usprawnienie swojej pracy, ale jestem zawiedziona. Dla osoby o ścisłym umyśle lektura jest praktycznie nie do przebrnięcia ze względu na rozwlekłość i wiele nieistotnych przykładów oraz powtórzeń. Dla osoby, która ma dużo obowiązków, większość podanych tu informacji jest oczywistych. Jedyne, co mi z niej pozostało, to zasada, by tworzyć listę konkretnych kroków, działań, a nie ogólnych zadań do wykonania. Resztę można było przedstawić w krótkiej prezentacji slajdów. Z przykrością stwierdzam, że czytanie tej książki to strata cennego czasu.
  Ocena : 2 

Kiepska książka, kiepsko napisana. Gumki recepturki, karteczki, kolorowe mazaczki itp bzdureczki; chaotyczny styl, nieuporządkowana treść. Dobrze byłoby, żeby autor zastosował te wszystkie rady przede wszystkim do siebie. Zgadzam się z jednym z przedmówców: nie mam pojęcia jakim cudem książka ta stała się bestselerem.
  Ocena : 2 

Zmarnowane pieniądze. Getting Things Done David Allen Pracuję jako strategic planner. Książka wydawała mi się ciekawą pozycją. W końcu to bestseller. Zamiast tego otrzymujemy poradnik parapsychologiczny z wplecionymi cytatami Buddy i Einsteina. Narzędzie w postaci tabel „Strumień Zadań” (dwóch) na pewno były innowacyjne w roku 1980. Książka jest tania. Więc w sumie straciłem jedynie czas. Kluczowe pytanie, do kogo ona jest skierowana? Pozdrawiam Mateusz
  Ocena : 1 

Książka tak przetłumaczony ze nie da sie z niej wynieść nic wartościowego . Nie mozna złapać wątku w książce. Strata pieniędzy na ta książkę .
  Ocena : 1 

"Przechodzień nie wiedział dokąd uciekać, więc go przejechałem" (cytat z programu MDM) -- I tak w tej książce, autor nie miał pomysłu jak napisać książkę. Jest rozwleczona, nieskładna i nie do użycia zwłaszcza sla osób szanujących czas. Lepiej przeczytać "ZJEDZ TĘ ŻABĘ" Briana Tracy'ego, która jest krótka i treściwa.
płatności onepress.pl