E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 12
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!
Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!
Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
- permission marketing oraz desktop marketing,
- kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
- strategiczne planowanie mediów w internecie,
- zarządzanie projektami e-marketingowymi,
- społeczności internetowe.
Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl -- zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.
"To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander
"Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD
"Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank
"To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, Nestlé Polska
"Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Niedostępna
-
Promocja
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
118.30 zł
169.00 zł (-30%)
Ebooka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (9) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna HandlowaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czym jest permission marketing, a czym desktop marketing? Jak strategicznie planować media w internecie? O czym pamiętać, tworząc społeczność wokół marki? Jak skutecznie zarządzać projektem e-marketingowym? Osobom poszukującym odpowiedzi na te i inne pytania z dziedziny marketingu online polecamy publikację E-marketing w akcji czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji pod redakcją Konrada Pankiewicza. Książka ma charakter ściśle praktyczny i porusza wiele zagadnień obecnych na co dzień w pracy osób zajmujących się e-marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klienta. W szerszym zakresie publikacja adresowana jest do wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem internetu w celach marketingowo-sprzedażowych.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 02/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marketing internetowy, czyli e-marketing, jest obecnie najsilniejszym narzędziem zapewniającym dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów. Autorzy książki, specjaliści od e-marketingu, nie prezentują wywodów teoretycznych, ale przekazują wiedzę praktyczną uzyskaną w licznych akcjach marketingowych. Informują o narzędziach e marketingu, takich jak permission i desktop marketing, marketing wirusowy oraz marketing prowadzony w wyszukiwarkach. Analizują zalety i wady poszczególnych narzędzi, wyjaśniają jak i kiedy warto je wykorzystać. Radzą jak formułować strategiczne cele, jak organizować kampanię marketingową i jak mierzyć jej skuteczność. Wyjaśniają pojęcie społeczności internetowej i jak można uzyskać wiedzę o niej. Książka jest przeznaczona dla profesjonalistów i wymaga co najmniej podstawowej wiedzy na temat komunikacji e-marketingowej.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu on-line, więc jeśli menedżer ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta w swojej pracy stawia na skuteczność, musi sięgnąć po nowe techniki. Pomocna w tym może być prezentowana książka - podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Autorzy tej książki stawiają się w roli doradcy i mentora tych czytelników, którzy na co dzień posługują się internetem dla celów marketingowo-sprzedażo-wych lub dopiero planują z tego medium korzystać.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI N, 29/12/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kto dziś nie docenia e-marketingu, traci - być może bezpowrotnie - szansę na sukces w biznesie. Wszak to najprostsza forma dotarcia do milionów potencjalnych klientów, mnożąca w nieskończoność efektywność podejmowanych działań. Ręczy za to zespół autorów książki E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" - zespół praktyków, którzy współtworzą Grupę Adv.pl, specjalizującą się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. Zwracają oni uwagę na to, że choć w Polsce dopiero zaczyna się era marketingu online, warto znaleźć się w pierwszym szeregu i wykorzystać potencjał drzemiący w Internecie. Marketingowi przewodnicy odkrywają przed zainteresowanymi zagadnienia permission marketingu. Podpowiadają, jak pozyskiwać bazy adresów e-mailowych do działań marketingowych i co robić, aby skutecznie komunikować się z klientem. Sporo miejsca poświęcają marketingowi wirusowemu, dając nawet receptę na wyhodowanie dobrego wirusa". Wciągają czytelnika w tak "zaklęte rewiry", jak wskaźnik affinity index, capping, mierzenie skuteczności kampanii, świat akronimów (SEM, SEO, PPC itp.) oraz rozwiewają mity, dotyczące pozycjonowania. Od praktycznej strony rozważają użyteczność kolejnych rozwiązań e-marketingowych. Oczywiście, nie jest to poradnik na jeden wieczór czy nawet urlop, ale na długą przyjaźń z e-marketingiem. Wszak do niego przyszłość - także nasza!-należy.
-
Recenzja: Dziennik - WarszawaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To nie jest kolejna nudna publikacja na temat internetowego biznesu. Podręcznik "E-marketing w akcji" jasno i przystępnie przybliża wszystkie tajniki tego zagadnienia. Jeśli więc internet służy wam nie tylko do rozrywki, lecz także do rozwijania własnego biznesu, to książka dla was. Nie tylko dla początkujących, ale także dla pracujących w zawodzie menedżerów, specjalistów ds. marketingu i obsługi klienta.
-
Recenzja: Gazeta IT Rafał PawlakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podstawowym atutem tej publikacji jest fakt, iż została ona popełniona przez grupę praktyków zajmujących się e-marketingiem. Tak więc, wszelkie treści płynące z niniejszej książki są poparte bogatym i rzeczywistym doświadczeniem autorów. E-marketing jest ważnym, a wręcz strategicznym narzędziem biznesu na całym świecie. Techniki promocji online wkraczają szybkim krokiem w wszelkie działania wspomagające sprzedaż i budowę wizerunku firmy. De facto są stają się one nieodzowne. Chcąc wyprzedzać konkurencję należy sprawnie i efektywnie posługiwać się technikami i narzędziami e-marketingu. Niniejsza książka wprowadzi czytelnika w świat wirtualnej promocji. Autorzy przygotowali publikację w sposób przejrzysty, minimalizując teoretyczne opisy. W książce zawarte są konkretne i użyteczne informacje poparte przykładami, tak, aby nie „znudzić” odbiorcy i osiągnąć optymalne korzyści. Pozycja porusza następujące tematy:
- Permission i desktop marketing.
- Kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach.
- Budowanie społeczności Internetowej.
- Zarządzanie projektami e-marketingowymi.
- Planowanie mediów w Internecie.
-
Recenzja: Marketing And More KR, 12/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet staje się coraz ważniejszym kanałem komunikacji reklamowej, ale i rodzajem platformy sprzedażowej. Coraz efektywniejszej, dającej spore możliwości nie tylko producentom i handlowcom, ale też klientom. Nie wychodząc z domu, możemy dokonywać zakupów niemal w nieograniczonym zakresie - teraz takie stwierdzenie brzmi już jak banał. Przy rosnącej konkurencji również na rynku wirtualnym, kluczem do sukcesu stają się nowoczesne narzędzia e-marketingu. One budują przewagę nad innymi. Nowoczesne strategie i narzędzia marketingu w sieci opisuje praca pod redakcją Konrada Pankiewicza, E-marketing w akcji". Książka nie tylko definiuje takie pojęcia jak społeczności internetowe czy kampania wirusowa, ale proponuje konkretne rozwiązania ich wdrożenia. Autorami tej książki, swego rodzaju podręcznika dla handlowców, są praktycy obyci w marketingu bezpośrednim, autorzy nagradzanych strategii. E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji,
-
Recenzja: Rzeczpospolita Krzysztof SzwałekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy książki wiedzą doskonale, jak wielki potencjał ma e-marketing - i że jest skazany na sukces. Jak duży i szybki - zależy od tego, w jaldm tempie uda się przekonać do działania w sieci ogromną rzeszę konserwatywnych klientów. Nic dziwnego, że książka przypomina ulotkę reklamową agencji, której pracownikami są autorzy. Przeprowadzają oni na czytelniku eksperyment, regularnie zachęcając do odwiedzin własnej strony internetowej - wykorzystują więc okazję, by "wygenerować ruch" i "skłonić do działania". I tego właśnie uczą czytelników podczas tej lektury. Co najmniej 80 proc. rozwiązań zawartych w książce to porady proste, wręcz intuicyjne. Czy trzeba po nią sięgać, by się domyślić, że lepiej wysyłać newsletter wyłącznie do osób, które się na to zgodziły Albo że warto sformatować tekst zamieszczany w sieci, a nie atakować internauty blachą" Na pewno jednak do książki warto zajrzeć, aby poznać treść jej pozostałych 20 proc. Wiedza ta przyda się nam dla uporządkowania tego, co intuicyjne, i poznania tego, co trudne do przewidzenia. Książka oferuje m.in. przystępne definicje dziesiątków pojęć - zwykle trzyliterowych skrótów - bez których poruszanie się po bardziej zaawansowanych tematach, jak planowanie strategii w sieci, jest niemożliwe. Osobnikom walczącym codziennie z agresywną reklamą w Internecie książka daje nadzieję - nazywa ten proceder uczciwie i po imieniu. Co więcej, autorzy przekonują, że tzw. intruzyjny marketing w sieci powinien być zaniechany. Niestety, zdaje się, że jest to punkt widzenia niepodzielany przez większość specjalistów z interaktywnych agencji. Z "E-marketingiem w akcji" jest dokładnie tak jak z mottem zawartym na jego tylnej okładce; Otaczają cię proste rozwiązania... Rzecz w tym, że ich "nie dostrzegasz". Po lekturze - zdanie nieaktualne.
-
Recenzja: Brief Monika SzymańskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Specjaliści - specjalistom
Autorzy książki „E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji” są także członkami grupy Adv.pl - zespołu firm specjalizujących się w komunikacji emarketingowej - i na co dzień zajmują się realizowaniem celów z tej dziedziny dla wielu polskich i zagranicznych firm. Wszyscy, którzy jeszcze nie wiedzą, co to jest SEM, SEO, PPC, CTR, dzięki książce „E-marketing w akcji” mają okazję poznać znaczenie wszystkich tych terminów poprzez opisy konkretnych realizacji. A biorąc pod uwagę, że - jak zaznacza Konrad Pankiewicz - e-marketing jest dziś jednym z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie i oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów, znajomość permission czy desktop marketingu, specyfiki kampanii wirusowych oraz marketingu w wyszukiwarkach może okazać się decydująca w czasach, kiedy internet zaczyna odgrywać coraz większą rolę przy planowaniu budżetów reklamowych.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2053-1, 9788324620531
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-10-20
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4688
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Co to jest permission marketing i dlaczego jest tak skuteczny? (24)
- Jak często wysyłać biuletyny? (28)
- Kiedy musisz zgłosić bazę danych do GIODO
(Generalnego Inspektora Danych Osobowych)? (30)
- Jak wylądować na liście spamerów? (34)
- Jak powinien być skonstruowany skuteczny newsletter? (37)
- Pole [NADAWCA] (38)
- Pole [ODBIORCA] (38)
- Pole [TEMAT] (39)
- Treść newslettera (40)
- Format (43)
- "Wypisz się" (44)
- Jak możesz pozyskiwać bazy danych adresów e-mail
do działań marketingowych? (45)
- Jakie usługi powinien oferować system do obsługi e-mailingowych baz danych? (47)
- W jaki sposób desktop marketing może się przyczynić
do realizacji moich celów marketingowych? (52)
- Czy desktop marketing to również tapety i wygaszacze? (53)
- Tapeta interaktywna EMPiK (53)
- BrandMate Agnieszka (54)
- Aplikacja desktopowa POP (55)
- Oriflame Info (56)
- Jakie funkcjonalności powinna zawierać
aplikacja desktopmarketingowa? (58)
- Co należy wziąć pod uwagę podczas wdrażania
rozwiązania desktopmarketingowego? (59)
- Jak motywować Klientów do instalacji rozwiązania desktopmarketingowego? (60)
- Jak motywować do instalacji aplikacji? (61)
- Co zrobić, aby jak najdłużej komunikować się z Klientem? (62)
- Co robić, aby nakłonić Klienta do pożądanej akcji? (63)
- Jak mierzyć skuteczność rozwiązań desktopmarketingowych? (64)
- Marketing wirusowy - broń masowego rażenia
czy groźny niewypał? (68)
- Co marketing partyzancki ma wspólnego
z marketingiem wirusowym? (72)
- No dobrze, więc jak się do tego zabrać? (73)
- Jak zbudować dobrego wirusa? (77)
- Viral Spoof - co to takiego? (80)
- W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii? (83)
- Jak rozumieć affinity index i czy jest to ważny wskaźnik? (86)
- Co to jest współoglądalność i co z niej wynika? (87)
- Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią? (88)
- Czym jest średnia częstotliwość? (89)
- Co oznaczają te wszystkie 3-literowe skróty? (90)
- Osiągnąłem CTR 21%! Czy powinienem być szczęśliwy? (93)
- Jak mierzyć skuteczność kampanii? (94)
- Skąd biorą się użytkownicy na mojej stronie? (95)
- Bonus termin: responsywność (96)
- Czym kierować się przy doborze formatów do kampanii? (97)
- Modele zakupu - dlaczego znów 3-literowe terminy? (97)
- Dokąd powinienem przenosić ruch z kampanii? (99)
- O jakich zasadach muszę pamiętać,
konstruując produkcję reklamową? (102)
- Co wchodzi w skład wydatków na kampanię
i jak podzielić jej budżet? (103)
- Jakie badania Internetu są wykorzystywane? (103)
- Z kim współpracować przy planowaniu kampanii
- z agencją, domem mediowym czy bezpośrednio z siecią, portalem, wyszukiwarką? (104)
- Czy lepiej reklamować się w niszowych serwisach, czy raczej w dużych wortalach i portalach? (105)
- Zwariuję od tych akronimów. SEM, SEO, PPC
- nie można jakoś prościej? (108)
- Jak powinniśmy mierzyć skuteczność kampanii
w wyszukiwarkach internetowych? (116)
- Jak mierzyć skuteczność działań w danym okresie? (118)
- Czy warto reklamować się w innych wyszukiwarkach niż Google? (120)
- Kampania sprzedażowa (121)
- Kampania trafficowa (121)
- Kampania wizerunkowa (121)
- Co to są systemy reklamy kontekstowej i jak to działa? (122)
- Cechy reklamy kontekstowej (123)
- Czy warto samemu prowadzić kampanie PPC
i działania SEO? (125)
- Od czego zależy pozycja stron w wynikach wyszukiwania (ranking Google)? (127)
- Jakie są najczęściej spotykane pułapki w SEO/PPC? (130)
- Pułapki SEO (130)
- Pułapki PPC (132)
- Jakie są powszechne błędne przekonania
dotyczące pozycjonowania? (134)
- Co to oznacza, że działania pozycjonujące
są prowadzone etycznie? (137)
- Czego powinieneś oczekiwać od firmy zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach? (140)
- Case Studies (141)
- Co da mi wiedza na temat rodzajów społeczności internetowych? (152)
- Czy wspólne generowanie contentu
to jedyna cecha serwisów Web 2.0? (155)
- Jakie narzędzia sprzyjają tworzeniu wirtualnych społeczności? (157)
- Jak możesz wykorzystać wirtualne społeczności w swojej pracy? (158)
- O czym musisz pamiętać, tworząc społeczność wokół marki? (160)
- Czy warto wydawać pieniądze na kampanie
w serwisach społecznościowych? (161)
- Na czym polega potęga blogów i jak możesz wykorzystać ją w swojej pracy? (163)
- Czy wszystko za wszelką cenę musi być użyteczne? (168)
- Jakie są podstawowe zasady redagowania treści
dla stron internetowych? (169)
- Jak flash, wideo oraz multimedia mają się do użyteczności? (172)
- Co to jest prototyp i czy zawsze należy go tworzyć? (176)
- Czy testować serwis na użytkownikach?
A może zaufać swojej wiedzy? (178)
- Jak konstruować użyteczne formularze? (180)
- Jak reklamy wpływają na użyteczność serwisu? (182)
- Jak modele mentalne wpływają
na użyteczność rozwiązań interaktywnych? (184)
- Dlaczego musisz zwracać baczną uwagę
na dobór kolorystyki? (187)
- W jaki sposób udostępnić witrynę osobom niepełnosprawnym? Na co zwrócić uwagę? (190)
- Jak wykonać szybki i skuteczny test użyteczności? (193)
- Co zrobić, aby kampania e-marketingowa przygotowywana
i obsługiwana przez kilka agencji zakończyła się powodzeniem? (196)
- Dlaczego zawsze warto zapoznać się ze specyfikacją,
zanim Agencja rozpocznie pracę? (198)
- Dlaczego warto rozumieć i monitorować harmonogram realizacji projektu e-marketingowego? (199)
- Dlaczego Agencja, znając od początku datę publikacji, dopiero po zaakceptowaniu przez nas oferty stwierdza,
że termin jest nierealny? (204)
- Co zrobić, aby nie zostać w ostatniej chwili
postawionym przez Agencję "pod ścianą"
konieczności przesunięcia publikacji projektu? (206)
- O gustach się nie dyskutuje... a jednak...
Z jakiego powodu projekty graficzne mogą stać się
przyczyną niedotrzymania terminu realizacji? (208)
- Na co zwrócić uwagę i komu powierzyć prace,
aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem? (211)
- Jak uchronić się przed zbyt dużym wzrostem kosztów projektu e-marketingowego? (215)
Podziękowania (11)
O autorach (13)
Ważne założenia (15)
Krótka rozgrzewka, czyli o celach słów kilka (17)
Permission marketing (23)
Desktop marketing (51)
Marketing wirusowy (67)
Strategiczne planowanie mediów w Internecie (85)
Marketing w wyszukiwarkach (107)
Społeczności internetowe (151)
Użyteczność rozwiązań e-marketingowych (167)
Zarządzanie projektami e-marketingowymi (195)
Kilka słów na koniec (217)
Skorowidz (219)
Helion - inne książki
-
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł (-30%) -
To nie jest klasyczny, trudny w odbiorze podręcznik matematyki. To raczej praktyczny zbiór wzorów uzupełnionych zrozumiałymi wyjaśnieniami, podzielony na tematyczne rozdziały. Układ książki ułatwi managerom wyszukiwanie potrzebnych informacji i stosowanie ich w codziennej pracy. Nie zabrakło również przykładów stosowania wzorów oraz gotowych do użycia formuł Excela. W przystępny sposób wyjaśniono, jak należy obliczać odsetki składane, stopy zwrotu, poziom rentowności, amortyzację czy wskaźniki bilansowe. Pokazano także zasady przygotowywania raportów, budżetów czy wykonywania analizy statystycznej. Dodatkowo znalazło się tu wiele trików, które przyspieszają pozornie czasochłonne obliczenia. Publikację docenią szczególnie osoby z kierownictwa firmy, ale też każdy, kto chce ugruntować matematyczne podstawy prowadzenia biznesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest inspiracją do rozważań o znaczeniu przywództwa IT w świecie Agile. Pozwoli Ci na przyjrzenie się obszarom zarządzanym przez kierownictwo IT i ułatwi istotną zmianę perspektywy. Po prostu spojrzysz na te obszary pod kątem podejścia Agile i równocześnie zaczniesz myśleć w duchu Agile i Lean z perspektywy kierownika działu IT. Następnie przekonasz się, że przywództwo w duchu idei IT wymaga sporej odwagi: trzeba odrzucić wiele postaw i założeń, zerwać z potulnym przyjmowaniem pośledniej roli w zarządzaniu firmą i... wziąć na siebie odpowiedzialność. Konieczne bowiem będzie kontynuowanie odważnych działań i wykorzystanie wszelkich możliwości technologii.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
Niedostępna
-
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł (-30%) -
Promocja
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracują maszyny, potrafią je programować, optymalizować i planować ich pracę w sposób odpowiadający bieżącym oczekiwaniom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowania wysokopoziomowej architektury komponentów siatki danych, a także przedstawiono wskazówki i porady dotyczące ewolucyjnej realizacji siatki danych w organizacji. Tematyka ta została potraktowana wszechstronnie: omówiono kwestie technologiczne, organizacyjne, jak również socjologiczne i kulturowe. Dzięki temu jest to cenna lektura zarówno dla architektów i inżynierów, jak i dla badaczy, analityków danych, wreszcie dla liderów i kierowników zespołów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza (12) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(7)
(2)
(3)
(0)
(0)
więcej opinii