- Wydawnictwo:
- SELF-PUBLISHER
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 255
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy
Prowadzisz firmę, jesteś specjalistą od marketingu, UX, programistą, copywriterem… to może czas porządnie przysiąść i poznać e-commerce od podszewki?
Przedstawiam unikalne opracowanie, w którym zebrano najistotniejsze elementy e-commerce: od tworzenia prostych stron, funkcjonowania rozbudowanych serwisów, po tajemnice Google i integracje z zewnętrznymi systemami a wszystko napisane w prosty i przystępny sposób.
WSZYSTKO CO ISTOTNE W JEDNEJ KSIĄŻCE O E-COMMERCE
Hosting – Domena – Strona internetowa – CMS – WordPress – Joomla – Drupal – SSL – Let`s Encrypt – Platformy sklepowe – PrestaShop – Oscommerce – Shopware – SOTE – User eXperience – RWD – USP – Marketing internetowy – Google Ads – YouTube – Social media – E-mail marketing – Reklamy banerowe – RTB – Marketing automation – Pozycjonowanie – Optymalizacja – Google Moja Firma – Mapy – Marketing wirusowy – Marketing treści – Amazon – Allegro – Ebay – Aliexpress – Porównywarki – SEO – Wyszukiwarki – Google Analytics – Google Search Console – Yandex Metrica – Matomo – Hotjar – Crazy Egg – Clicktale – Optimizely – KPI – Konwersja sprzedaży – Audyt techniczny – S.M.A.R.T. – EVT – Zarządzanie projektami – Waterfall – Agile – Prawo e-commerce….
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%)
Ebooka "E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-958-2920-8, 9788395829208
- Data wydania ebooka:
- 2020-10-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 126366
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Mała firma
Spis treści książki
E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy 2020
1. Wstęp.
1.1. Czym jest e-commerce
1.2. Zalety i wady handlu elektronicznego
2. Strona internetowa i sklep online
2.1. Tworzymy stronę internetową
2.1.1. Proces tworzenia strony internetowej krok po kroku
2.1.2. Popularne CMS dla stron internetowych.
2.1.3. Cechy wspólne stron internetowych 13
2.1.4. Budżetowa strona internetowa 14
2.2. Domena internetowa
2.2.1. Wybór domeny internetowej i znaczenie nazwy 21
2.2.2. Sprawdzamy nazwę i dostępność domeny 22
2.2.3. Cechy dobrej domeny internetowej 23
2.2.4. Rejestracja domeny, przedłużanie ważności domen i bezpieczeństwo 25
2.3. Hosting dla naszej strony internetowej
2.3.1. Cechy dobrego hostingu 26
2.3.2. Co to jest SSL i czy go potrzebujesz 27
2.3.3. Jak zainstalować darmowy certyfikat Let’s Encrypt 29
2.4. Otwieramy sklep internetowy
2.4.1. Zanim zdecydujesz się na własny sklep internetowy 31
2.4.2. Wybieramy platformę pod sklep internetowy 32
2.4.3. Rodzaje platform sklepowych 32
2.5. Szata graficzna sklepu oraz User eXperience
2.5.1. Jak stworzyć dobry widok strony www 37
2.5.2. Responsive Web Design, czyli strony responsywne 38
2.5.3. Grafika strony internetowej 39
2.5.4. UX, czyli doświadczenie użytkownika (ang. user eXperience) 44
2.5.5. USP na stronie, czyli Unique Selling Proposition (unikalna cecha oferty) 47
2.6. Z czego składa się dobry sklep internetowy
2.6.1. Strona główna sklepu internetowego 49
2.6.2. Landing Page, czyli strona produktu 50
2.6.3. Strona kategorii produktowych 53
2.6.4. Kategorie i podkategorie w sklepie 54
2.7. Skuteczne wdrożenie sklepu internetowego
2.7.1. Wersja beta sklepu 54
2.7.2. Integracja z systemami wspomagającymi sprzedaż i zarządzanie firmą 55
2.7.3. Optymalizacja sklepu internetowego po wdrożeniu 58
3. Marketing internetowy
3.1. Co to jest marketing internetowy i jakie są jego odmiany? 60
3.2. Marketing 360 stopni
3.3. Płatne formy marketingu internetowego
3.3.1. Google Ads 67
3.3.2. Reklamy na YouTube 69
3.3.3. Social marketing, influencer marketing, ePR 69
3.3.4. E-mail marketing 70
3.3.5. Marketing mobilny, SMS, MMS, WAP 71
3.3.6. Reklamy banerowe 71
3.3.7. Programy afiliacyjne 72
3.3.8. Real-Time Bidding (RTB) 73
3.3.9. Marketing automation (MA), czyli automatyzacja działań marketingowych 74
3.4. Bezpłatne formy promocji w Internecie
3.4.1. Pozycjonowanie i optymalizacja, czyli SEO 75
3.4.2. Google Moja Firma i Mapy Google 76
3.4.3. Marketing wirusowy 77
3.4.4. Content marketing, czyli marketing treści 78
3.5. Platformy sprzedażowe
3.5.1. Amazon 82
3.5.2. Allegro 83
3.5.3. Ebay 85
3.5.4. Aliexpress 86
3.5.5. Porównywarki cenowe 86
3.6. Który kanał wybrać, żeby sprzedawać skutecznie?
3.6.1. Ranking skuteczności wszystkich metod marketingu internetowego 88
4. Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych 90
4.1. Czym jest SEO?
4.1.1. Czym różni się pozycjonowanie od optymalizacji? 90
4.1.2. Co to jest wyszukiwarka internetowa i jak dokładnie działa 91
4.2. Wyniki organiczne a reklama płatna
4.2.1. Różnice w wyświetleniu wyników wyszukiwania 95
4.2.2. Jak monitorować pozycje fraz w wyszukiwarkach 95
4.3. Czynniki wpływające na wyniki organiczne w wyszukiwarkach
4.3.1. Pozycjonowanie stron www 97
4.3.2. Optymalizacja strony, czyli techniczne SEO 98
4.3.3. Złote zasady SEO, czyli jak optymalizować i pozycjonować strony www 101
4.3.4. Jak mierzyć efekty pracy nad pozycjonowaniem i optymalizacją? 103
4.3.5. Czynniki, które mają wpływ na SEO w Google 2020 103
5. Google ― narzędzia i dobre praktyki
5.1. Narzędzia od Google, warto znać.
5.1.1. Google Moja Firma i Mapy 113
5.1.2. Google Analytics 115
5.1.3. Google Search Console 117
5.1.4. Narzędzia Google do testowania stron www 117
5.1.5. Google Ads 118
5.1.6. Zaawanasowane i płatne narzędzia od Google 119
6. Analityka internetowa i audyt strony www
6.1. Programy do analityki internetowej 123
6.1.1. Google Analytics 123
6.1.2. Yandex Metrica 124
6.1.3. Matomo 125
6.2. Programy do analizy zachowania użytkowników
6.2.1. Hotjar 125
6.2.2. Crazy Egg 126
6.2.3. Clicktale 126
6.2.4. Optimizely 126
6.2.5. Google Optimize 127
6.3. Mierzenie wyników czyli KPI
6.3.1. Najważniejsze KPI w e-commerce 128
6.3.2. Codzienny raport z analityki internetowej 130
6.3.3. Jak podnieść wartość współczynnika konwersji? 132
6.3.4. Skuteczne mierzenie konwersji 135
6.4. Audyt SEO stron internetowych 138
6.4.1. Wstępna ocena strony internetowej 139
6.4.2. Audyt techniczny strony www 142
6.5. Audyt UX/UI stron internetowych
6.5.1. Metody badawcze audytu UX 144
6.5.2. Audyt UX krok po kroku. 147
7. Zarządzanie projektami w E-commerce
7.1. Czym jest projekt i czym różni się od procesu.
7.1.1. Projekt S.M.A.R.T. 150
7.1.2. Role osób w projekcie 151
7.1.3. Kick off, czyli spotkanie organizacyjne przed startem projektu 152
7.1.4. Jak ustalać priorytety w projekcie, metoda MoSCoW 153
7.2. Planowanie i Harmonogram prac 154
7.2.1. Realizacja i Kontrola, czyli skuteczne prowadzenie projektu 155
7.2.2. Metoda kontroli projektów EVT 155
7.2.3. Programy do zarządzania projektami 156
7.3. Metodyki prowadzenia projektów. 157
7.3.1. Metody kaskadowe (z ang. Waterfall) inaczej zwane tradycyjnymi. 157
7.3.2. Metodyki zwinne (z ang. Agile) 159
8. Prawo w e-commerce
9. Dodatkowe informacje.
9.1. Lista firm, gdzie można zarejestrować domenę
9.2. Lista firm hostingowych.
9.3. Oprogramowanie dedykowane pod sklepy internetowe.
9.4. Lista platform sprzedażowych
9.5. Narzędzia e-commerce – spis
9.6. Spis rysunków w opracowaniu
SELF-PUBLISHER - inne książki
-
Uwaga: słownik należy zainstalować w urządzeniu Kindle, przesyłając plik za pomocą kabla USB. Aby korzystać ze słownika podczas lektury książek, po przesłaniu pliku w ustawieniach urządzenia należy wybrać opcję Dictionaries, a następnie wybrać Wielki słownik angielsko-polski. Firma Amazon uniemoż...
Wielki słownik angielsko-polski - zastępuje słownik wbudowany w Kindle Wielki słownik angielsko-polski - zastępuje słownik wbudowany w Kindle
-
Odkryj, jak sztuczna inteligencja może stać się siłą napędową Twojego biznesu, zmieniając go od podstaw. W tej przełomowej książce znajdziesz 100 praktycznych zastosowań AI, które pokażą Ci, jak technologia ta rewolucjonizuje świat biznesu. Przygotuj się na przekształcenie swojej firmy dzięki: ...
Biblia AI w biznesie. 100 zastosowań sztucznej inteligencji w Twojej firmie Biblia AI w biznesie. 100 zastosowań sztucznej inteligencji w Twojej firmie
-
Najnowsza w Polsce książka o SEO dla początkujących już dostępna! - 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących - Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO - Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku - Działania Content Marketing i LinkBuil...
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024 SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024
-
In today's fast-paced world, stress and mental clutter can easily overwhelm us. In this book, "Mindfulness and Meditation: Techniques for Stress Relief and Mental Clarity," we will explore the transformative power of meditation. Through various techniques and practices, you will learn how to ...
Mindfulness and Meditation. Techniques for Stress Relief and Mental Clarity Mindfulness and Meditation. Techniques for Stress Relief and Mental Clarity
-
Словаччина - західний сусід України, дуже близька &...(8.00 zł najniższa cena z 30 dni)
5.60 zł
8.00 zł(-30%) -
Czy jesteś gotowy, by w jeden dzień odkryć sekrety Bitcoina, które mogą zmienić Twoje życie? Ta książka to Twój bilet do świata kryptowalut, gdzie zrozumienie podstaw i strategii inwestycyjnych stanie się Twoją przepustką do potencjalnych zysków. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym entu...
Bitcoin w 1 dzień. Wszystko co musisz wiedzieć by zacząć zarabiać na Bitcoinie już dziś! Bitcoin w 1 dzień. Wszystko co musisz wiedzieć by zacząć zarabiać na Bitcoinie już dziś!
-
Pierwszy podręcznik maturalny do angielskiego, który łączy ze sobą tak wiele zalet! Wszechstronność: Obejmuje zarówno poziom podstawowy, jak i rozszerzony, zapewniając kompleksowe przygotowanie. Zróżnicowane materiały: Zawiera powtórki, wypracowania, testy, zadania, przykłady, gramatykę i sło...
Matura 2024 język angielski podstawowy i rozszerzony. Powtórka materiału, wypracowania, testy, zadania, przykłady, gramatyka i słownictwo Matura 2024 język angielski podstawowy i rozszerzony. Powtórka materiału, wypracowania, testy, zadania, przykłady, gramatyka i słownictwo
-
Z poradnika "Wybory Samorządowe. Błędy w kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024" nauczysz się: 1. Wprowadzenie Zrozumiesz, jak zmienia się krajobraz kampanii samorządowych i jakie wyzwania stoją przed nowoczesnymi kandydatami. Poznasz również przyczyny, dla których na...
WYBORY SAMORZĄDOWE. Błędy w Kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024 WYBORY SAMORZĄDOWE. Błędy w Kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024
-
Money is not just a physical currency or a means of exchange. It is a powerful form of energy that flows through our lives. By recognizing and working with the energetic nature of money, you can unlock the doors to financial abundance and create a life of prosperity and fulfilment. The purpose...
-
"Czas na podwyżkę" to inspirujący ebook DLA KOBIET, który gwarantuje transformację myślową, która odmieni Twoje życie zawodowe i osobiste. Dzięki zmianie perspektywy lepiej zrozumiesz mechanizmy rządzące zarówno w korporacji, jak i Twoim umyśle. Same konkrety: odmienię Twój sposób myślen...
Czas na podwyżkę! - Zmiana myślenia o sobie i karierze jako klucz do skutecznych negocjacji Czas na podwyżkę! - Zmiana myślenia o sobie i karierze jako klucz do skutecznych negocjacji
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy Tomasz Węsierski (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.