Opis książki: CRM. Relacje z klientami
Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników --
od menedżerów do użytkowników
Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.
Wybrane bestsellery
-
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkol...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł(-20%) -
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcal...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej orga...
Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość. Vademecum zespołu rozproszonego Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość. Vademecum zespołu rozproszonego
(33.15 zł najniższa cena z 30 dni)33.15 zł
39.00 zł(-15%) -
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powsta...
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
(52.43 zł najniższa cena z 30 dni)52.33 zł
69.90 zł(-25%) -
Pytanie, czy (lub: jak szybko) sztuczna inteligencja przejmie kontrolę nad naszą cywilizacją, coraz częściej na poważnie zaprząta nam głowy. Oto jedna z najlepszych książek na ten temat, jakie w ostatnich latach ukazały się na świecie. Azeem Azhar, brytyjski przedsiębiorca, publicysta i twórca p...
Szybko, coraz szybciej. Jak postęp technologiczny zostawia nas w tyle i co możemy z tym zrobić Szybko, coraz szybciej. Jak postęp technologiczny zostawia nas w tyle i co możemy z tym zrobić
(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)38.92 zł
49.90 zł(-22%) -
Nasz świat się zmienił - a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej kariery, aby objaśnić, w jaki sposób liderzy mogą działać bardziej celowo, skutecznie i transformacyjnie. ...
Prowadź do zwycięstwa. Silne, skuteczne i wpływowe przywództwo niezależnie od środowiska Prowadź do zwycięstwa. Silne, skuteczne i wpływowe przywództwo niezależnie od środowiska
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)34.40 zł
43.00 zł(-20%) -
Tę książkę musi przeczytać każdy, kto dąży do rozwoju osobistego i zawodowego, a także do tego, by osiągnąć w życiu większą efektywność. Sam Silverstein przedstawia model prosty a zarazem potężny - praktyczny i sprawdzony. Znakomita książka. Przyjemna lektura. Bardzo inspirująca. NIDO QUBEIN, re...
Model Sukcesu. 5 kroków, które zrewolucjonizują twoje życie Model Sukcesu. 5 kroków, które zrewolucjonizują twoje życie
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)30.40 zł
38.00 zł(-20%) -
"Idealnie Dopasowana" to przewodnik po satysfakcjonującym życiu zawodowym. Dzięki niemu pożegnasz na zawsze nudną, bezsensowną pracę i odmienisz swoją karierę! Poznasz swoje mocne strony, wartości, wizję życia i misję, dzięki czemu zaczniesz podejmować świadome decyzje zawodowe, a to przyniesie ...(41.65 zł najniższa cena z 30 dni)
41.65 zł
49.00 zł(-15%)
Ebooka "CRM. Relacje z klientami" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "CRM. Relacje z klientami" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "CRM. Relacje z klientami" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: CRM. Relacje z klientami (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 01/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przed trzema laty amerykańska konsultanta Jill Dyche napisała biznesowy podręcznik "CRM. Relacje z klientami". Cenię sobie uwagi autorski, która m.in. precyzuje kiedy i dlaczego wdrażanie lepszych relacji z klientami nie udaje się. Jill Dyche pisze m.in., że dobry projekt CRM może się nie udać dlatego, iż pracownicy po prostu pozostają w swoich strefavh bezpieczeństwa. Ogłaszają, że wolą "stare metody pracy". Prowizoryczny lub niechętny patronat kierownictwa przynosi rezultaty w postaci kilku zaledwie zmian, a CRM zajmuje miejsce za najbardziej taktycznymi projektami.
-
Recenzja: Gazeta IT Iwona FiedorowiczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka pod tytułem "CRM Relacje z klientami" autorstwa Amerykanki Jill Dyché jest pozycją, która pozwala na gruntowne zaznajomienie się z tematyką systemów zarządzania relacjami z klientami -- CRM. Te systemy są ostatnio dość popularne, gdyż wiele firm zwraca coraz większą uwagę na swoich klientów i metody lepszej z nimi komunikacji. Ten proces wymusza znajomość tych zagadnień od pracowników związanych z marketingiem, projektantów i analityków systemów informatycznych, jak również od samej kadry zarządzającej. I właśnie z myślą o tych wszystkich osobach napisana jest ta książka. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych tematów każdej grupie czytelników, na wstępie umieszczone są informacje, dla kogo dany temat może być interesujący.
Książka jest podzielona na dwie zasadnicze części: pierwsza z nich definiuje oraz przedstawia, na czym polega idea systemu CRM. Możemy dowiedzieć się, jak wykorzystać system w poszczególnych sferach działania firmy, takich jak: obsługa klientów, automatyzacja pracy personelu sprzedaży oraz w handlu elektronicznym, który jest coraz bardziej powszechny w wielu dziedzinach. W tej części możemy się również zapoznać ze sposobami wykorzystania systemu do uzyskania lepszych informacji o kliencie, przy pomocy analitycznego systemu CRM, dzięki któremu firma, może poznać swego klienta, jego preferencje, a nawet przewidzieć jego potrzeby i dzięki temu wyjść im naprzeciw. Te wiadomości szczególnie przeznaczone dla menedżerów, osób zajmujących się marketingiem i e-marketingiem mogą właściwie zainteresować każdego, kto chce zrozumieć i poznać nowe metody poznania klienta i dzięki temu, budowania z nim trwałych relacji.
Druga część książki zatytułowana "Wdrożenie CRM" bardziej szczegółowo wnika w zasady planowania wdrożenia systemu, wyboru właściwych narzędzi, zarządzania wdrożeniem, eksploatacją, jak również jego dalszą rozbudową. Ta część może bardziej zainteresować informatyków zajmujących się pierwszymi etapami życia systemu, czyli analityków i projektantów. Kwestie te zainteresują również udziałowców w zakresie wyboru wariantu i związanych z tym planowanych kosztów oraz wszystkie osoby bezpośrednio korzystające później z tego systemu.
W książce można również znaleźć krótki słownik podstawowych pojęć dotyczących systemów CRM, jak również spis publikacji książkowych, czasopism oraz publikacji elektronicznych na ten temat. Każdy rozdział zakończony jest krótkim podsumowaniem, które pokazuje metody osiągnięcia celów zawartych w poszczególnych rozdziałach, dzięki czemu książka może stanowić swoisty przewodnik przez cały proces: od pomysłu, przez wdrożenie, aż po eksploatację systemu CRM.
Lektura ta jest bardzo ważną pozycją na polskim rynku wydawniczym opisującym tematykę CRM ze względu na bardzo małą ilość dostępnych materiałów na ten temat, a jednocześnie zawiera ona dużo podstawowych informacji na ten temat. Jest napisana prostym językiem i posiada wiele przykładów z dotychczasowych wdrożeń, dobrze ilustrujących opisywane zagadnienia teoretyczne. Ze względu na wagę zagadnienia poruszanego w książce, jakim są relacje z klientami, którzy są obecnie bardzo ważnym elementem biznesu, książka powinna zainteresować prawie każda osobę mającą jakikolwiek kontakt z klientem.
-
Recenzja: Gazeta IT Iwona Fiedorowicz,Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka pod tytułem "CRM Relacje z klientami" autorstwa Amerykanki Jill Dyché jest pozycją, która pozwala na gruntowne zaznajomienie się z tematyką systemów zarządzania relacjami z klientami -- CRM. Te systemy są ostatnio dość popularne, gdyż wiele firm zwraca coraz większą uwagę na swoich klientów i metody lepszej z nimi komunikacji. Ten proces wymusza znajomość tych zagadnień od pracowników związanych z marketingiem, projektantów i analityków systemów informatycznych, jak również od samej kadry zarządzającej. I właśnie z myślą o tych wszystkich osobach napisana jest ta książka. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych tematów każdej grupie czytelników, na wstępie umieszczone są informacje, dla kogo dany temat może być interesujący.
Książka jest podzielona na dwie zasadnicze części: pierwsza z nich definiuje oraz przedstawia, na czym polega idea systemu CRM. Możemy dowiedzieć się, jak wykorzystać system w poszczególnych sferach działania firmy, takich jak: obsługa klientów, automatyzacja pracy personelu sprzedaży oraz w handlu elektronicznym, który jest coraz bardziej powszechny w wielu dziedzinach. W tej części możemy się również zapoznać ze sposobami wykorzystania systemu do uzyskania lepszych informacji o kliencie, przy pomocy analitycznego systemu CRM, dzięki któremu firma, może poznać swego klienta, jego preferencje, a nawet przewidzieć jego potrzeby i dzięki temu wyjść im naprzeciw. Te wiadomości szczególnie przeznaczone dla menedżerów, osób zajmujących się marketingiem i e-marketingiem mogą właściwie zainteresować każdego, kto chce zrozumieć i poznać nowe metody poznania klienta i dzięki temu, budowania z nim trwałych relacji.
Druga część książki zatytułowana "Wdrożenie CRM" bardziej szczegółowo wnika w zasady planowania wdrożenia systemu, wyboru właściwych narzędzi, zarządzania wdrożeniem, eksploatacją, jak również jego dalszą rozbudową. Ta część może bardziej zainteresować informatyków zajmujących się pierwszymi etapami życia systemu, czyli analityków i projektantów. Kwestie te zainteresują również udziałowców w zakresie wyboru wariantu i związanych z tym planowanych kosztów oraz wszystkie osoby bezpośrednio korzystające później z tego systemu.
W książce można również znaleźć krótki słownik podstawowych pojęć dotyczących systemów CRM, jak również spis publikacji książkowych, czasopism oraz publikacji elektronicznych na ten temat. Każdy rozdział zakończony jest krótkim podsumowaniem, które pokazuje metody osiągnięcia celów zawartych w poszczególnych rozdziałach, dzięki czemu książka może stanowić swoisty przewodnik przez cały proces: od pomysłu, przez wdrożenie, aż po eksploatację systemu CRM.
Lektura ta jest bardzo ważną pozycją na polskim rynku wydawniczym opisującym tematykę CRM ze względu na bardzo małą ilość dostępnych materiałów na ten temat, a jednocześnie zawiera ona dużo podstawowych informacji na ten temat. Jest napisana prostym językiem i posiada wiele przykładów z dotychczasowych wdrożeń, dobrze ilustrujących opisywane zagadnienia teoretyczne. Ze względu na wagę zagadnienia poruszanego w książce, jakim są relacje z klientami, którzy są obecnie bardzo ważnym elementem biznesu, książka powinna zainteresować prawie każda osobę mającą jakikolwiek kontakt z klientem.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki 12/2002Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W jaki sposób zróżnicować podejście do klienta zgodnie z jego indywidualnymi preferencjami? To, jak i wiele innych pytań związanych z niezwykle rozwijającą się dziedziną obsługi klienta stawia sobie dziś bardzo wiele firm. Pojawiają się coraz to nowe pojęcia: "ludzki wymiar zakupu", "marketing relacji" czy wreszcie tytułowy "CRM". Jakie jest ich rzeczywiste znaczenie i przeznaczenie? Książka Jill Dyche nie rozwiewa wszystkie wątpliwości i nie odpowiada na wszystkie pytania, ale na pewno pozwala pełniej zrozumieć kontekst w jakim pojawiają się one w firmie planującej czy wdrażającej program CRM.
Przewodnik napisany żywym językiem, wolny jest od rozważań akademickich zarówno w języku, jak i w sposobie prezentacji poszczególnych zagadnień. Książka pełna jest przykładów, praktycznych wskazówek, rysunków i podsumowań. Wszystkie wprowadzane pojęcia objaśniane są w słowniku pojęć. Pewnym mankamentem jest brak tłumaczenia przytaczanych w tekście anglojęzycznych tytułów niektórych pozycji książkowych.
Jill Dyche będąc prezesem firmy specjalizującej się we wdrażaniu i analizowaniu baz danych, umiejętnie wykorzystała publikację do promocji własnej firmy. Biorąc jednak pod uwagę charakter opracowania oraz rynek, do którego jest ono kierowane, nie stanowi to mankamentu.
Książka może być pomocą nie tylko dla kadry zarządzającej, techników i analityków odpowiedzialnych za wdrożenie CRM. Można śmiało polecić ją osobom, dla których pojęcie to nie było do tej pory znane, a nawet firmą z branży IT stawiającym pierwsze kroki w tworzeniu własnych produktów tej klasy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The CRM Handbook
- Tłumaczenie:
- Marzena Witek
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7843-X, 837197843X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2002-07-03
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1833
- druk na żądanie!
- dnż
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Obsługa klienta
Spis treści książki
- Koszt zdobycia nowego klienta (22)
- Od zdobycia klienta do jego lojalności (23)
- ... do poprawy doświadczeń klienta (25)
- Sposób, w jaki Internet zmienił reguły (27)
- Co oznacza nazwa? (28)
- CRM a business inteligence (31)
- Dla menedżera (32)
- Od produktu do klienta: marketing retrospektywny (35)
- Marketing docelowy (37)
- Marketing relacji (Relationship Marketing) i marketing jeden na jeden (40)
- Zarządzanie kampanią marketingową (41)
- Projekty marketingowe wykorzystujące CRM (45)
- Cross-selling i up-sellings (45)
- Zatrzymywanie klienta (45)
- Przewidywanie zachowań (46)
- Zyskowność klientów i modele wartości (47)
- Optymalizacja kanałów (48)
- Personalizacja (48)
- Marketing oparty na faktach (52)
- Prywatność klienta czy sabotaż jeden na jeden? (53)
- Automatyzacja marketingu - podsumowanie (55)
- Studium przypadku: Eddie Bauer (56)
- Co osiągnęli (57)
- Wyzwania (58)
- Wskazówka (58)
- Złota myśl (59)
- Dla menedżera (59)
- Call center i obsługa klienta (62)
- Automatyzacja centrum kontaktu (64)
- Obsługa połączeń (64)
- Wsparcie sprzedażowe centrum kontaktu (66)
- Samoobsługa w Internecie (67)
- Ocena satysfakcji klientów (70)
- Scenariusze rozmów (71)
- Cyberagenci (72)
- Zarządzanie personelem (73)
- Obsługa klientów - podsumowanie (74)
- Studium przypadku: Juniper Bank (78)
- Co osiągnęli (78)
- Wyzwania (79)
- Wskazówka (79)
- Złota myśl (80)
- Dla menedżera (80)
- Automatyzacja pracy handlowców: kołyska CRM (84)
- Dzisiejsze SFA (86)
- Zarządzanie procesami/działaniami sprzedażowymi (86)
- Zarządzanie sprzedażą i regionami (88)
- Zarządzanie kontaktami (89)
- Zarządzanie okazjami (90)
- Wspomaganie konfiguracji (91)
- Zarządzanie wiedzą (92)
- SFA i mobilny CRM (93)
- Od architektury klient-serwer do sieci (93)
- SFA staje się mobilne (94)
- Automatyzacja zadań pracowników terenowych (97)
- SFA - podsumowanie (99)
- Studium przypadku: Hewlett Packard (101)
- Co osiągnęli (102)
- Wyzwania (102)
- Wskazówka (103)
- Złota myśl (104)
- Dla menedżera (104)
- Ewolucja eCRM (108)
- Wielokanałowe CRM (108)
- CRM w segmencie B2B (110)
- Planowanie zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resource Planning - ERP) (111)
- Zarządzanie łańcuchem dostaw (Supply Chain Management - SCM) (112)
- Zarządzanie relacjami z dostawcami (Supplier Relationship Management - SRM) (114)
- Zarządzanie relacjami partnerskimi (Partner Relationship Management - PRM) (117)
- Handel elektroniczny - podsumowanie (118)
- Dla menedżera (120)
- Studium przypadku - zintegrowane dane (121)
- Jedna wersja prawdy klienta (124)
- CRM i zbiory danych (127)
- Firmowe CRM złapane na gorącym uczynku (128)
- Podstawowe rodzaje analiz danych (132)
- OLAP (132)
- Gdy teoria spotyka się z praktyką: gromadzenie danych w CRM (133)
- Analizy ścieżek nawigacji (134)
- Personalizacja i wspólne filtry (138)
- Analizy - podsumowanie (141)
- Studium przypadku: Union Bank of Norway (143)
- Co osiągnęli (143)
- Wyzwania (144)
- Wskazówka (145)
- Złota myśl (145)
- Dla menedżera (145)
- Definiowanie sukcesu CRM (150)
- Od wariantu operacyjnego do ogólnoorganizacyjnego: scenariusz wdrażania (154)
- Określanie złożoności CRM (157)
- Przygotowanie biznesplanu dla CRM (159)
- Określanie wymagań dla CRM (161)
- Uzasadnianie kosztów CRM (164)
- Zrozumienie procesów biznesu (169)
- BPR (Business Process Reengineering): projektowanie interakcji z klientami (169)
- Analizowanie procesów biznesu (172)
- Studium przypadku: Verizon (174)
- Co osiągnęli (174)
- Wyzwania (176)
- Wskazówka (176)
- Złota myśl (177)
- Przygotowanie do CRM - podsumowanie (177)
- Dla menedżera (182)
- Rozwijanie orientacji na klienta: wybór produktu opartego na wymaganiach (187)
- Określanie funkcjonalności CRM (188)
- Zawężanie wyboru technologii (190)
- Określanie wymagań technicznych (191)
- Inne możliwości rozwoju CRM (199)
- CRM stworzony w firmie (199)
- Korzystanie z ASP (Application Services Providers - dostawcy usług aplikacyjnych) (201)
- Wybór właściwego narzędzia CRM - podsumowanie (205)
- Studium przypadku: Harrah's Entertainment (206)
- Co osiągnęli (207)
- Wyzwania (208)
- Wskazówka (209)
- Złota myśl (209)
- Dla menedżera (210)
- Przed rozpoczęciem wdrażania (211)
- Grupa rozwijająca CRM (214)
- Wdrażanie CRM (217)
- Określanie zakresu i priorytetów projektów CRM (218)
- Plan wdrażania CRM (220)
- Łączenie projektów (228)
- Wdrażanie CRM - podsumowanie... niepowodzenia (229)
- Dla menedżera (231)
- Złożenie oferty: wewnętrzna sprzedaż CRM (233)
- Tak (233)
- Nie (234)
- Przeszkody w CRM (234)
- Cztery P (235)
- Inni sabotażyści CRM (239)
- Patrzenie w przyszłość (241)
- Klient staje się ekspertem (242)
- Rozwój pośrednictwa (242)
- Cyfrowa i szerokopasmowa rewolucja w reklamie (243)
- Zagrożenie i obietnica społeczności klientów (244)
- CRM staje się globalne (245)
- Czy nadchodzi kontrofensywa CRM? (246)
- Dla menedżera (247)
Referencje (9)
O Autorce (11)
Wprowadzenie (13)
Część I Definiowanie CRM (19)
Rozdział 1. Dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientów (21)
Rozdział 2. CRM w marketingu (35)
Rozdział 3. CRM i obsługa klientów (Customer Service) (61)
Rozdział 4. Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą (83)
Rozdział 5. CRM w handlu elektronicznym (107)
Rozdział 6. Analityczne CRM (121)
Część II Wdrożenie CRM (147)
Rozdział 7. Planowanie programu CRM (149)
Rozdział 8. Wybór właściwego narzędzia CRM (185)
Rozdział 9. Zarządzanie projektem CRM (211)
Rozdział 10. Przyszłość projektu CRM (233)
Dodatki (249)
Dodatek A Dla zainteresowanych (251)
Dodatek B Słownik pojęć (257)
Skorowidz (269)
Helion - inne książki
-
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak f...
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: CRM. Relacje z klientami Jill Dyche (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(2)
(2)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii