Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
- Autor:
- Harry Beckwith
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów
a dopiero potem w ich portfele
Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.
Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:
- do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
- zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa,
- autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać,
- nazwy produktów, które mówią same za siebie,
- kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman,
- kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.
Wybrane bestsellery
-
Naucz się spełniać oczekiwania klienta Zaplanuj odpowiednią politykę cenową Wypromuj silną markę Stwórz rozpoznawalny wizerunek Utrzymuj relacje z klientami Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytrwałością i zaangażowaniem pozwolą Ci osiągnąć sukces.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Ebooka "Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 08/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Gdyby to była inna recenzja, nawet nie mega ale taka zwykła, kręciłbym trochę nosem na tę książkę.
Problem tkwi w tym, że jest to czytadło wakacyjne. W najlepszym rozumieniu tego zwrotu. Czytadła wakacyjne mają to do siebie, że w innym wypadku nikt ich nie kupuje. One sprawdzają się tylko i wyłącznie w czasie, gdy leżysz przed wynajętym domkiem na leżaku pod sosnami i nudzisz się jak mops. Coś chcesz ze sobą zrobić. Czymś się zająć na dłużej. Gazetowe szmatławce starczają zaledwie gdzieś na godzinę. A do obiadu droga długa. No więc wtedy sięgasz po czytadło. Może to być Harlequin, może być "Saga o ludziach lodu". Albo coś takiego jak "Co lubią klienci".
Nie mam zastrzeżeń co do pomysłów zawartych w książce. Brzmią one dość rozsądnie i powinny się sprawdzić w twojej firmie. Przykłady opisujące pomysły są dobrane trafnie i rzeczywiście pomagają zrozumieć o co chodzi, a nie tylko służą promocji kumpli autora. Nie, wszystko pod tym względem jest w najlepszym porządku.
Jedyne i największe zastrzeżenie jest takie, że tej książce brakuje ostatecznego szlifu. Brakuje pierwiastka klasy takiego jaki ma Seth Godin i który czasem osiąga Guy Kawasaki.
To fajna książka, pomysłowa i wciągająca. Idealna na leżak. Tylko nie oczekuj po niej czegoś więcej, a miło spędzisz z nią czas.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 11/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdego dnia dzięki rozmowom i konsultacjom uczysz się nowych rzeczy -- dobrego dnia uczysz się co kilka minut. To słowa Harry’ego Beckwitha autora "Co lubią klienci" (w oryginale bardziej emocjonalne What Clients Love!), którego książkę właśnie przeczytałem. Myśl, że warto się uczyć jest mi bliska i dlatego piszę realizując założenie, że najskuteczniej uczymy się zachęcając innych do doskonalenia wiedzy oraz poszerzania umiejętności. (…)
"Co lubią klienci" to naprawdę warty polecenia przewodnik metodyki samodzielnego poznawania strategii marketingowych. Książka jest również źródłem zaskakujących informacji: […] Od kiedy zabroniliśmy kilka lat temu używania podczas prezentacji PowerPointa, nasze notowania na giełdzie wzrosły! Dlaczego tak się stało? Sądzę, że warto się dowiedzieć.
-
Recenzja: kobietabezpieczna.pl RedS; 09/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niebieskie Martini, ryczące chmurki i inne WC kaczki sięgają do serc, umysłów a w konsekwencji kieszeni klienta, zarabiając dla ich pomysłodawców grube miliony dolarów.
Jak to robią? Bardzo prosto! Korzystając z rad Harrego Beckwitha, autora rewelacyjnej książki "Co lubią klienci - przewodnik po strategiach marketingowych".
Ponad 300 stron doskonałej lektury, przedstawiającej w bardzo przyjazny sposób jak zaprząc do swoich celów profesjonalne strategie marketingowe. Oparta o dziesiątki przykładów książka, uczy jak kreślić własne plany działania, jak konstruować strukturę kanałów komunikacyjnych, jak stworzyć przekaz, który przykuje uwagę konsumenta.
Zabawne zdarzenia, historie największych światowych koncernów, praktyczne rady i świetne tricki handlowe pomagające zarobić duże pieniądze, to tylko mała część zawartości książki. Resztę koniecznie trzeba poznać samodzielnie, zgłębiając zawartą tam wiedzę.
Niezależnie od tego czy prowadzimy własny biznes, czy studiujemy, czy może dopiero planujemy karierę zawodową lub pniemy się po jej szczeblach zgodnie z radą autora... "zatkajmy uszy, otwórzmy oczy. Nie słuchajmy, co mówią klienci obserwujmy ich reakcje", a sukces stanie się naszym udziałem.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- What Clients Love: A Field Guide to Growing Your Business
- Tłumaczenie:
- Robert Jawień, Jacek Mikołajczyk, Magdalena Strzelecka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0302-6, 8324603026
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-08-29
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3438
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Wstęp: Lekcja z trasy (15)
NAKREŚLENIE SZCZEGÓŁOWYCH PLANÓW DZIAŁANIA (19)
- Twoja przyszła firma (21)
- Pytanie, które może być Twoją odpowiedzią (23)
- Inne dobre pytanie (23)
- Po co planować? (24)
- Rozżarzone do białości centrum - geniusz Nike (24)
- Znalezienie rozżarzonego do białości centrum (32)
- Czternaście zasad planowania (33)
- 1. Zapomnij o przyszłości (34)
- 2. Stop - tak, stop - słuchanie (35)
- 3. Sław głupotę (36)
- 4. Opieraj się autorytetom (37)
- 5. Bądź sceptyczny wobec ekspertów (38)
- 6. Strzeż się "nauki" (39)
- 7. Nie wierz doświadczeniu (40)
- 8. Nie ufaj pewności siebie (41)
- 9. Unikaj perfekcji (42)
- 10. Strzeż się zdrowego rozsądku (43)
- 11. Akceptuj niecierpliwość (44)
- 12. Znajdź wodę (45)
- 13. Znajdowanie wody - ostrzeżenie (46)
- 14. Szukaj 100-X (46)
- Kres "misji" (47)
- Jak nie zrobił tego George? (49)
- Szczęście sprzyja śmiałym (52)
- Intuicja Laury Cutler i Iana Schragera (53)
- Zadawaj pytania jak ksiądz (54)
- Klasyka biznesu (55)
- Czego uczą nas Osborn Drugs i Target? (58)
- Nowa gospodarka, ci sami ludzie (61)
CZTERY ELEMENTY
SPRYTNE POMARAŃCZE I GARBATE KANARKI - PROSTOTA KOMUNIKACJI (63)
- Kluczowe trendy - natłok możliwości i informacji (65)
- Wszyscy mówią do Twoich klientów (70)
- Potęga obrazu (72)
- Marketingowy efekt placebo (72)
- Liczy się pierwsze wrażenie (74)
- Humaniści i statystycy (75)
- Sprytna francuska pomarańcza (77)
- Nauki ze stadionu Stanforda (79)
- Co wiedzą klienci? (80)
- Słowo na temat słowa mówionego (81)
- Przypadki chodzą po ludziach (84)
- Czarna dziura mediów (86)
- Publikacje - następna zaskakująca korzyść (87)
- Cztery zasady wziętego publicysty (88)
- Recenzje - zaskakujące odkrycie (89)
- Cytat z Anonima (92)
- Ekspert - kim właściwie jest? (92)
- O tym, jak prowincjonalny lekarz stał się światowej sławy ekspertem (96)
- Klucz do jasnego wyrażania się (99)
- Jak wyglądać jak ekspert? (100)
- Jak brzmieć jak ekspert? (101)
- Lekcja marketingu Marka Twaina (102)
- Chłopiec, który płakał najlepiej (104)
- Dlaczego superlatywy zupełnie zawodzą? (105)
- Prawa Dale'a Carnegiego - potęga drugiej osoby (106)
- Rudolph Flesch i garbate kanarki (108)
- Harper's, McPapier i Speed (109)
- Pośmiertna lekcja Jeffersona (111)
- Krótsze sprzedaje (113)
- Zdania wiodące... donikąd (114)
- Ostatni etap - uliczny test francuskiego matematyka (115)
- Absolut genialny (116)
AKSAMITNY MŁOT
PRZEKAZ, KTÓRY PRZYKUWA UWAGĘ (121)
- Dominujący trend - zanik zaufania (123)
- Mądrość Cole'a (128)
- Szybszy sposób na zdobycie zaufania (129)
- Rosomaki i zasada wygody (129)
- Co sprzedają najlepsi sprzedawcy? (131)
- Co sprzedają przeciętni sprzedawcy? (131)
- Jak korzystać z listy ostatecznego wyboru? (131)
- Jak korzystać z listy ostatecznego wyboru (część druga)? (134)
- Użyj aksamitnego młota (136)
- Gra w "coś za coś" (138)
- Dlaczego sprzedaż agresywna staje się coraz trudniejsza? (139)
- Co zrobiliby Jezus i Ezop? (140)
- Lekcje z Kolorado - znajdź Moc (142)
- Co oznaczają potakiwania Twoich potencjalnych klientów? (143)
- Dlaczego klienci są obojętni na nieoczekiwane telefony sprzedawców? (144)
- Sprzedawaj tak, jakbyś umawiał się na randkę (145)
- Dlaczego pracownik Goldman Sachs może pozwolić sobie na niezapowiedzianą rozmowę telefoniczną? (146)
- Pamiętaj o Eddiem Haskellu (146)
- Sztuczka, która poprawi Twoje prezentacje (147)
- Tajemnice Los Angeles i zasada kontaktu (149)
- Lincoln nie miał slajdów w Gettysburgu (150)
- Jak zwiększyć swoje szanse? (152)
- Pokazy slajdów nie są aż tak imponujące (153)
- Pamiętaj - to wizualna pomoc naukowa (153)
- Opakowanie dla odważnych lub konserwatywnych pomysłów (154)
- Rób tak jak Rzymianie (155)
- Bądź pozytywny (157)
- Dion i "Zasada trzech" (157)
- Pamiętaj o pterodaktylach i tajfunach (159)
NIEBIESKIE MARTINI I SURFING W OMAHA
JAK UGRUNTOWAĆ MARKĘ? (161)
- Kluczowe trendy - nadejście niewidzialnego i nieuchwytnego (163)
- George bije Ala (167)
- Co to jest nazwa? (168)
- Zasada poufałości (168)
- Ludzie kochają tych, których znają (171)
- Czego nas uczą fundusze inwestycyjne? (172)
- Zrozumieć markę - słona lemoniada i pizza Gerbera (173)
- Ograniczenia marki (176)
- Tysiąc słów? (178)
- Znaczenie obrazów (180)
- Znaczenie symboli - Piraci w 1965 roku (181)
- Czego uczy nas Lowe's? (183)
- Mówiące nazwy (184)
- Inteligencja Kinko's (186)
- Śmiertelny bój na kserokopie (188)
- Sir Isaac Newton, istota ludzka (189)
- Surfing w Omaha i samolot Jeffersona (189)
- Klienci uwielbiają dziwne rzeczy (191)
- Niebieskie martini, ryczące chmurki i inne WC kaczki (192)
- Jak myśleć inaczej? (193)
- Wal klienta prosto w nos (196)
- Skuteczne narzędzie kształtowania marki (197)
- Jak znaleźć doskonałą nazwę? Nazwy opisowe (198)
- Nazwa doskonała, podejście drugie - skrót (199)
- Podejście trzecie - neologizm (199)
- Podejście czwarte - nazwa geograficzna (200)
- Podejście piąte - nazwisko (201)
- Pierwiosnek i Yahoo! - nazwy wzbudzające emocje (203)
- Mój osobisty syndrom jeziora Tahoe. Jak go uniknąć? (205)
- Harley, Rolls i kurczące się nazwy (207)
- Churchill miał rację - liczy się opakowanie (209)
- Sześć przykazań kreatywności (211)
- Do serca przez oko (211)
- Perły na wieprzu (212)
- Moje biuro świadczy o mnie (215)
- Dlaczego nie należy się nabierać na niskie ceny? (216)
- Wyluzowany chirurg i inne ciekawostki (218)
- Ale to pomaga w rekrutacji... (219)
- Pomoc z Hong Kongu (219)
- Do kosza z tym (220)
PIĘKNI AMERYKANIE I PRETTY WOMAN
TROSKLIWA OBSŁUGA (223)
- Kluczowy trend - pragnienie kontaktu (225)
- Nowe społeczności (227)
- Kluczowe spostrzeżenie Starbucks (228)
- Co Twoi klienci rzeczywiście kupują? (231)
- Lekcja z Hong Kongu (233)
- Spostrzeżenie z Wielkiego Gatsby'ego (236)
- Piękni Amerykanie - zrozumienie pozytywnych iluzji (238)
- Oglądając Pretty Woman (240)
- Niepewność a zasada ważności (242)
- Ludzie potrzebują ludzi (242)
- Za pieniądze nie można kupić lojalności (243)
- Narzędzia służące poprawie efektywności nie są skuteczne (245)
- "Dziękuję (tu wprowadź imię i nazwisko klienta)" (247)
- Koniec kolejki (247)
- Wyścig Kohl'sa do serc klientów (249)
- Jak Priceline o mało nie zbankrutowała (251)
- Dobrzy sąsiedzi zaglądają do nas (252)
- Mercer, Morgan i Grand - potęga powitania (253)
- Najszybszy sposób podniesienia poziomu satysfakcji klienta (255)
- Cztery zasady wybierania klientów (256)
- Prezent, który nie jest prezentem (257)
- Twoi klienci zawsze mieli rację (257)
- Utrzymanie zaufania klienta (258)
- Obietnica zapisana to obietnica dotrzymana (258)
- Twoje trzy kluczowe momenty - 3, 24, 5 (260)
- Zrozumienie umiejętności słuchania (261)
- Twoje milczenie jest złotem (263)
- Jak słuchać? (264)
- Lekcja z pustyni we wschodnim Oregonie. Jak zapamiętać imiona? (265)
- Reguła "zero plus jeden" (266)
- Dziesięć zasad zachowania w biznesie (268)
- Zatrudniaj jak w Spago (269)
- Ritz-Carlton - droga na skróty do zadowolonych klientów (270)
- Jak Judy Rankin osiągnęła wynik 63? (272)
CECHY, KTÓRE KLIENCI KOCHAJĄ (275)
- Pokora i wspaniałomyślność (277)
- Zdolność do poświęceń (279)
- Otwartość (281)
- Integralność. Co ona rzeczywiście oznacza? (282)
- Co klienci kochają najbardziej? (284)
TWÓJ NAJWIĘKSZY ATUT (287)
- Dlaczego niektórzy ludzie i niektóre firmy tak wspaniale prosperują? (289)
DODATEK (295)
- Lista kontrolna - pytania, które powinniśmy sobie
zadać, jeśli chcemy zbudować wyjątkową firmę (295)
- Lista lektur dla osób chcących rozwijać swoją firmę (302)
- Wywiad z Harrym Beckwithem (311)
MOJA ULUBIONA CZĘŚĆ - PODZIĘKOWANIA (317)
- Twoja przyszła firma (21)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych Harry Beckwith (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.