125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
- Autor:
- Piotr Majewski
- Ocena:
- 3.4/6 Opinie: 7
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź
Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.
Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu – Piotra Majewskiego.
Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.:
- Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
- Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?
- Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji?
- Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas?
- Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
- Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
- W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje?
- Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
- Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
- Jak blog może wpływać na sprzedaż?
Wybrane bestsellery
-
W monografii opisano rolę i znaczenie crowdfundingu udziałowego w finansowaniu przedsiębiorstw. Autorzy zwrócili uwagę nie tylko na finansowy wymiar tego sposobu finansowania, ale również na aspekty niefinansowe. w publikacji omówiono m.in. takie zagdnienia, jak: crowdfunding udziałowy jako przed...
Equity Crowdfunding jako źródło finansowania Equity Crowdfunding jako źródło finansowania
Marek Pauka, Artur A.Trzebiński, Kamil Gemra, Piotr Majewski, Magdalena Swacha-Lech
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka "125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (9) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz Kiszło; 2016-12-20Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
125 PYTAŃ NA TEMAT E-BIZNESU DO PIOTRA MAJEWSKIEGO – nie bedzie niczym odkrywczym jeśli powiem, że świat pedzi dziś naprzód (w mojej osobistej ocenie zmiany najszybciej dotykają internetu). Codziennie powstają nowe programy, startupy i technologie. Narzędzia, które wykorzystywałem przed rokiem są już passe. Pojawiły się zupełnie nowe i zwyczajnie lepsze. Dlatego książka, która podejmuje się pisania o internecie MUSI brać poprawkę na fakt, że bardzo szybko się zdezaktualizuje. „Biblia e-biznesu” Macieja Dutko co kilka lat otrzymuje zupełnie nowe, stworzone od podstaw wydanie czyniąc stare niemal zupelnie bezużytecznym. Niestety „125 pytań na temat E-Biznesu” ociera sie o bycie prawie bezużyteczną. Od 2010 roku, czyli wtedy, gdy ją wydano, zmieniło sie OGROMNIE wiele. Szkoda, bo autor udziela bardzo praktycznych odpowiedzi, które są już nieaktualne. Jest to więc paradoksalnie dobra ksiązka ale przestarzała i zwyczajnie w świecie straciła tym samym OGROMNIE na wartości. Początkujący (i tylko oni) mogą siegnąć, jeśli znajdą ją w promocyjnej cenie, aby uczyć sie sposobu myślenia przekazywanego przez Piotra – i w sumie tylko tego.
-
Recenzja: my-i-commerce.pl zolnos, 2011-07-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka ta bez wątpienia była dla mnie przełomowa. To dzięki niej zdecydowałem się zrobić pierwszy krok w kierunku e-biznesu. Na ponad 220 stronach Majewski odpowiada na pytania, które sam musiał sobie odpowiedzieć w praktyce. Pomyślałem sobie „skoro ten człowiek już tyle lat zarabia przez internet i udaje mu się z tego utrzymać, ba nawet na okładce siedzi z cygarem, to znaczy że musi znać się co nieco na rzeczy”. No i faktycznie po przeczytaniu tej książki stwierdzam, że Piotr Majewski zna się na rzeczy ale… No właśnie, jakie ale… Zacznijmy od autora. Czytałem, że Piotr Majewski to rekin e-biznesu. Ma dobre pomysły, wie jak je wykorzystać, jak podejść klienta, wie jak zarabiać. Jest założycielem serwisu CzasNaE-Biznes. Przyznam się szczerze, że wcześniej nie znałem tego serwisu, dopiero książka mi o nim powiedziała. Będę go śledził, zobaczę co się tam dzieje. Ale jakoś sceptycznie jestem nastawiony… Przejdźmy od książki. Gdy ją przeczytałem, byłem zmieszany. Nie wiedziałem co myśleć. Tak jakbym przeczytał FAQ jakiegoś programu: wyjaśnia szczegóły, nie tłumaczy zasady działania. Rzuca czytelnika na głęboką wodę i dopiero wtedy tłumaczy jak płynąć, kiedy ruszyć ręka/nogą. Ale wg mnie jest to dobra strategia. Podstawy, oczywistości. Książka jest tego pełna. MP pisze, że jeżeli chcesz zarabiać w internecie to korzystaj z jego podstawowych możliwości czyli email, grupy mailingowej, strony, bloga, facebooka, google…. bla bla bla. To przecież wie każdy kto się choć trochę interesuje e-biznesem, jednak nie każdy wie jak to wykorzystać. Lecz książka nie mówi o tym jak z tego korzystać, tylko jak z tego skorzystał Piotr Majewski i mu się udało. To plus, duży. Sucha, bezpłciowa. Książka jest bez końca bez początku, po prostu trwa. Pytania w niej są szczegółowe, a odpowiedzi ogólne niekiedy naiwne. Po jej przeczytaniu zacząłem się trochę bardziej „orientować” w świecie e-biznesu, ale niczego dodatkowego się nie nauczyłem. Nie jest to książka rewelacyjna, jest po prostu dobra. PLUS: książka dała mi kopa do działania i wiary w powodzenie mojego e-biznesu. Podsumowanie. Jeżeli chcesz ugruntować swoją wiedzę o e-biznesie, chcesz się bardziej orientować w jego środowisku, chcesz posłuchać kogoś komu się udało, chcesz być w polskim światku e-biznesu to kup tę książkę. Warto. Jeżeli jednak masz już jakąś wiedzę na temat e-biznesu i dobrze prosperujesz, nie dowiesz się niczego ciekawego. Wtedy nie warto kupować. Koniec. Muszę przyznać, że książka ta jest idealnym wytworem ideologii sprzedaży w niej opisanej. Majewski pisze: produkt ma klienta zaciekawić, zainteresować a nie olśnić aby nad nim wzdychał. Muszę przyznać, że MP wie co robi/pisze/sprzedaje.
-
Recenzja: like-a-geek.jogger.pl Marcin Kosedowski, 2011-04-29Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zapłacić 39 złotych za możliwość przeczytania reklamy? Oczywiście, że to się opłaca! Wystarczy, że policzysz ile kosztuje alternatywa. Zacznę bez żadnej marketingowej ściemy: książka 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego to reklama usług Piotra, czyli narzędzi do zarządzania bazą klientów i sprzedawania im różnych rzeczy przez Internet. Piotr w co drugim ze 125 pytań o zarabianu (nie o pracy ;) poleca budować listę adresową i korzystać z wielokrotnego autorespondera. A z jakiego autorespondera zacznie korzystać początkujący e-biznesmen, jeśli prawdopodobnie chce mieć polskie wsparcie, a najpopularniejszy polski produkt należy do Piotra? No pomyślmy… Reklama jest dobra! Wbrew pozorom, to dobrze, że połowa książki to reklama. Dzięki temu możesz kupić informacje w niej zawarte taniej. To tak jak z kupnem gazety: płacisz 10 złotych, a drugie dziesięć dokładają reklamodawcy. Gdyby ich nie było, musiałbyś zapłacić 20 złotych. Widziałem sporo nagrań i materiałów przygotowanych przez Piotra i trochę poznałem jego sposób zarabiania: daj klientowi jak najwięcej za darmo, a później sprzedaj niektórym z nich coś drogiego, co zwróci koszty pozyskania reszty. Piotr liczy więc, że sprzeda Ci wiedzę wartą więcej niż cena książki, ale być może kiedyś kupisz od niego jeszcze coś. Kiyosaki robi to samo - sprzedaje Bogatego Ojca, ale liczy, że kupisz jeszcze Cashflow, zpiszesz się na szkolenie (o, to ja!) i wykupisz coaching albo zaproszenie na seminarium. To oczywiste, że jeśli ktoś zarabia na MLM-ie, to będzie promował MLM-y, a jeśli na autoresponderze, to autorespondera. O czym jest książka? Książka, jak sama nazwa mówi, to 125 pytań na temat e-biznesu i odpowiedzi do nich udzielonych przez Piotra Majewskiego, a zredagowanych przez Barbarę Gancarz-Wójcicką. Pytania są pogrupowane w działy: jak zacząć, cechy e-biznesmena, biznesplan, pomysły na biznes, e-commerce, e-learnng i zarabianie na wiedzy, zarabianie na reklamie, programy partnerskie, MLM, strony WWW, promocja, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, skuteczna sprzedaż, copywriting, e-mail marketing. W każdym dziale jest po kilka pytań, które pokazują typowe problemy jakie mogą mieć osoby zarabiające na programach partnerskich czy na reklamie. Książka pozwala więc zorientować się w wielu tematach i pokazać zagadnienia, o których złożoności (albo nawet istnieniu) nie miałeś wcześniej pojęcia (jak na studiach). Znam odpowiedzi na część pytań i uważam, że odpowiedzi przez Piotra są rzetelne. Piotr podaje adresy darmowych narzędzi i przydatnych stron (oczywiście również swoich), wymienia konkretne dane liczbowe, dotyczące na przykład typowych prowizji i stawek, czasu potrzebnego na wykonanie różnych rzeczy itp. Podaje również przykłady zastosowania omawianych strategii. Moje doświadczenie potwierdza, że w tematach na których się znam, dałbym podobne odpowiedzi jak Piotr. Zakładam więc, że pozostałe odpowiedzi są równie rzetelne. Dlaczego opłaca się kupić 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego? Myślę sobie tak. Powiedzmy, że zastanawiam się: jakie produkty mają największy potencjał sprzedażowy? jak wprowadzić płatność kartą na stronie? jakie są dobre programy do zrobienia kursu video? ile odsłon musi mieć strona, żeby zarobić 300-400 złotych z reklam AdSense? Mogę poświęcić parę godzin i poszukać na forach wypowiedzi różnych osób, z czego 90% będzie bzdurnymi kursami typu "zarób z nami milion w cztery sekundy", a pozostałe 10% będzie wypowiedziami jakichś osób sprzed pięciu lat, bez żadnej gwarancji kim te osoby są. Alternatywnie mogę iść na te same parę godzin rozdawać ulotki i za zarobione pieniądze kupić książkę z informacjami od zaufanego praktyka, ale traktować jego rady jako tylko jeden ze sposobów. Która opcja jest lepsza? Jeśli chcesz zacząć i wybrać dla siebie sposób na zarabianie przez Internet, to książka da Ci konkretne odpowiedzi na pytania, których godzinami szukałbyś na forach. Mimo, że fora są darmo, to twój czas ma swoją wartość. Myślę, że większą niż cena książki, która prawdopodobnie jest zaniżona. Z tych dwóch powodów uważam, że jeśli chcesz ogólnie zorientować się w możliwościach zarabiania w sieci, to książka oszczędzi Ci mnóstwo czasu.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Adam DygaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Fajna, "lekka" książka, która przekazuje wiele przydatnych i rzeczowych porad na temat rozwinięcia i prowadzenia e-biznesu.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Joasia CechaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy zdarzyło Ci się, że po przeczytaniu interesującej książki zapragnąłeś zadać jej autorowi kilka pytań, dotyczących Twojego życia? Piotr Majewski, autorytet w dziedzinie e-biznesu, zaprosił do dialogu ludzi, pragnących poznać sposoby prowadzenia rentownych działań biznesowych w Internecie. Forma książki przywodzi na myśl rozmowy u lekarza: człowiek cierpiący udał się do specjalisty. Pacjenta męczyły skutki nieudanych projektów i nieefektywnego marketingu. Chory uzyskał od lekarza trafną analizę błędów, rzeczową poradę oraz informację o przyczynach problemu. Ta książka to klucz do e-sukcesu!
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Piotr KurzajRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
125 sposobów na Twój pierwszy MILION Czy wierzysz w to, że zarabianie dużych pieniędzy online jest możliwe? Jak pokazują doświadczenia Piotra Majewskiego, polskiego eksperta od e-biznesu, dzięki sieci zarabiać można całkiem nieźle i by odnieść sukces, nie trzeba wcale wymyślać koła na nowo. => Jak to zrobić? Kluczowe czynniki sukcesu to dobre przygotowanie, przemyślana strategia działania i odpowiednie narzędzia do jej realizacji. I przede wszystkim zapał do pracy. Tylko tyle i aż tyle. => Co daje sieć? Potęga internetu polega na tym, że zdobywanie wiedzy i dzielenie się nią w obecnych czasach jest niezwykle łatwe. Mając do dyspozycji blogi na temat biznesu w sieci, kursy internetowe i wyszukiwarkę Google, w prosty sposób (a często darmowo lub stosunkowo niedrogo) mamy do dyspozycji praktycznie nieograniczone zasoby wiedzy do wykorzystania. => Czy to wystarczy? Co jednak zrobić, by w natłoku informacji nie stracić koncentracji na najważniejszych celach? To proste: * zachowaj zdrowy rozsądek, to najlepszy doradca, * działaj, szukaj i próbuj, tak stopniowo dojdziesz do perfekcji, * korzystaj z rad tych, którzy osiągnęli sukces i dzielą się swoją wiedzą. => Jakie źródła wykorzystać? 1. Google.pl - po prostu: Wiedza 2. Instruktaże - dobrym rozwiązaniom często towarzyszy rozbudowany system informacji i porad (np. Google AdWords) 3. Książki - zbierają temat w całość, umożliwiają oderwanie się od komputera (pełna koncentracja, przy okazji odpoczynek dla oczu ;) 4. Rozmowy i spotkania z innymi - szkolenia, konferencje, fora, czaty Tego wszystkiego i wiele więcej dowiesz się dzięki książce Piotra Majewskiego: 125 pytań na temat e-biznesu. To świetny zbiór konkretnych informacji o tym, co robić, a czego unikać. Wartość dodaną tej pozycji tworzą pytania od czytelników i dające materiał do własnych przemyśleń odpowiedzi autora. Promowane w książce są między innymi internetowe rozwiązania autora. Nic w tym dziwnego, skoro są skuteczne. A na deser (a właściwie przystawkę) próbkę możliwości tych rozwiązań dostajemy tuż po zakupie książki w helion.pl - zaraz po potwierdzeniu zamówienia wyświetla się nam w przeglądarce oferta jednego z popularnych kursów internetowych Piotra Majewskiego wzbogacona o film wideo z wiadomością od autora. Jeżeli działasz w internecie, zdecydowanie zapraszam do zamawiania tej książki na helion.pl.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Dariusz LubińskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy marzyłeś by być obrzydliwie bogatym? Czy myślałeś o założeniu własnego biznesu? Możesz to osiągnąć w prosty sposób! Czego Ci potrzeba? Na to pytanie i wiele innych znajdziesz odpowiedź w najnowszej książce Piotra Majewskiego, eksperta od E-biznesu. E-biznes jest jednym z najprężniej rozwijających się modeli biznesu w obecnym świecie. A błyskawiczny rozwój internetu daje nam przeogromne możliwości do zarobku, bo jest prawdziwą ziemią obiecaną dla naszego biznesu. Jak ją odnaleźć i jak zabłysnąć? W tym pomaga nam autor książki, wskazując drogę do SUKCESU. Teraz i Ty możesz nią kroczyć!
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Lucjan WieczorekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dostawca sztucznej biżuterii. Sprzedawca mebli. Doradca kredytowy. Uczestnik programu partnerskiego. Właściciel serwisu medycznego. Wszyscy oni spotykają się na kartkach książki, w której autorytet w dziedzinie e-biznesu, Piotr Majewski, ciekawie opowiada o świecie Internetu. Ta inspirująca lektura to encyklopedia biznesowo-kulinarna: Piotr Majewski wyjaśnia, jak najefektywniej wykorzystać posiadany czas, pieniądze, pomysły, bloga czy listę adresową. Tłumaczy ich znaczenie i daje świetne wskazówki, dzięki którym Czytelnik może przygotować wspaniałą potrawę: okraszony sukcesem własny e-biznes!
-
Recenzja: Twój Biznes 2010-10-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną - trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie. Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysłjest dobry Od czego zacząć Jakie rozwiązania najlepiej zastosować Jak ograniczyć koszty do minimum Na pytania odpowiada Piotr Majewski. A pytania są różne, m.in.: Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?, Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji? Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2723-3, 9788324627233
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-09-20
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5542
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
SŁOWO OD PIOTRA (7)
JAK ZACZĄĆ? (9)
CECHY E-BIZNESMENA (37)
BIZNESPLAN (47)
POMYSŁY NA BIZNES (55)
E-COMMERCE (63)
E-LEARNING I ZARABIANIE NA WIEDZY (83)
ZARABIANIE NA REKLAMIE (105)
PROGRAMY PARTNERSKIE (111)
MLM (125)
STRONY WWW (129)
PROMOCJA (147)
POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH (175)
SKUTECZNA SPRZEDAŻ (179)
COPYWRITING (193)
E-MAIL MARKETING (217)
Helion - inne książki
-
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
To nie jest klasyczny, trudny w odbiorze podręcznik matematyki. To raczej praktyczny zbiór wzorów uzupełnionych zrozumiałymi wyjaśnieniami, podzielony na tematyczne rozdziały. Układ książki ułatwi managerom wyszukiwanie potrzebnych informacji i stosowanie ich w codziennej pracy. Nie zabrakło równ...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach ...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Ta książka jest inspiracją do rozważań o znaczeniu przywództwa IT w świecie Agile. Pozwoli Ci na przyjrzenie się obszarom zarządzanym przez kierownictwo IT i ułatwi istotną zmianę perspektywy. Po prostu spojrzysz na te obszary pod kątem podejścia Agile i równocześnie zaczniesz myśleć w duchu Agil...
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwij...
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracu...
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma pods...
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowani...
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego Piotr Majewski (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(3)
(0)
(2)
(1)
(1)
więcej opinii