SEO dla początkujących
- Autorzy:
- Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: SEO dla początkujących
Od zera do SEO-bohatera!
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe - najnowsza publikacja stanowi niejako dopełnienie tamtych podręczników. Jest przeznaczona dla osób, które chciałyby się zająć zwiększeniem widoczności w wyszukiwarkach i oglądalności swoich istniejących już serwisów.
Dzięki lekturze SEO dla początkujących poznasz najważniejsze czynniki wpływające na pozycje stron w wynikach wyszukiwania Google. Nauczysz się też technik, które pomogą tak wypozycjonować stronę, by zajmowała wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.
Autorzy urozmaicili tekst licznymi definicjami, wskazówkami, cytatami, ciekawostkami i rysunkami. Ponadto znajdziesz tu wskazówki, w jaki sposób pozyskiwać linki do serwisu, opisy narzędzi analitycznych przydatnych w pracy nad pozycjonowaniem stron, a także szczegółowo opisane (znane i prawdopodobne) czynniki rankingowe: techniczne, związane z treścią i zewnętrzne. Osobny rozdział poświęcono systemowi reklamowemu Google Ads, który może stanowić uzupełnienie działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych.
- Jak działają wyszukiwarki internetowe
- Dobór fraz kluczowych
- Czynniki rankingowe
- Przygotowywanie witryny
- Pozyskiwanie linków
- Przykładowe źródła linków
- SEO copywriting
- Śledzenie wyników
- Częste problemy i błędy
Poznaj tajniki pozycjonowania stron internetowych. Skorzystaj z wiedzy praktyków!
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.14 zł
54.90 zł(-36%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)49.28 zł
77.00 zł(-36%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
O autorach książki
Agnieszka Ciborowska, Jarosław LipińskiAgnieszka Ciborowska - od blisko 20 lat zajmuje się tworzeniem serwisów internetowych. Właścicielka firmy VALDANOS (wpwizard.pl) świadczącej usługi w zakresie tworzenia stron internetowych, pozycjonowania, organizacji szkoleń. Trenerka i autorka programów szkoleń informatycznych i e-biznesowych. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie. Współzałożycielka i wiceprezes zarządu Fundacji na Rzecz Zwierząt „Przytul Psa” (przytulpsa.pl). Miłośniczka zwierząt i przyrody. Jej zainteresowania to przede wszystkim podróże, speleologia, turystyka górska, geografia i archeologia. Autorka trzech książek o tworzeniu i pozycjonowaniu stron internetowych. Twórczyni portali turystycznych, między innymi i-tatry.pl oraz santorini-more.com.
Jarosław Lipiński - z tworzeniem stron internetowych oraz pozycjonowaniem związany od blisko 30 lat. Właściciel firmy DASAP (dasap.com.pl) zajmującej się importem i dystrybucją profesjonalnego sprzętu pomiarowego, testerów, kalibratorów i masztów teleskopowych oraz partner w firmie VALDANOS (wpwizard.pl) zajmującej się tworzeniem i obsługą serwisów internetowych, a także organizacją szkoleń związanych z tą tematyką. Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Fundacji na Rzecz Zwierząt „Przytul Psa” (przytulpsa.pl). W życiu prywatnym miłośnik przyrody, lubi zwierzęta, a jego pasje to podróże, turystyka off-road, hiking, speleologia, nurkowanie, tenis. Autor trzech książek o tworzeniu i pozycjonowaniu stron internetowych. Twórca portali turystycznych, między innymi i-tatry.pl oraz santorini-more.com.
Ebooka "SEO dla początkujących" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "SEO dla początkujących" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "SEO dla początkujących" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7883-4, 9788328378834
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-09-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2128-1, 9788383221281
- Data wydania ebooka:
- 2022-09-13 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 172366
- Rozmiar pliku Pdf:
- 37.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 30.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 68.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka?
- Jak działaJą wyszukiwarki internetowe?
- Boty Google
- W jaki sposób boty Google znajdują strony internetowe?
- Co wpływa na częstotliwość odwiedzin robotów?
- Search Quality Team
- Search Quality Evaluator Guidelines
- Rynek wyszukiwarek w Polsce i na świecie
- Korzyści z wysokich pozycji w wyszukiwarkach
- Co to jest pozycjonowanie i SEO?
- Czy terminy "pozycjonowanie" i "SEO" oznaczają to samo?
- Od czego zacząć?
- Strategia długiego ogona
- Przykłady długiego ogona dla frazy "wakacje"
- Przykłady długiego ogona dla frazy "ubrania"
- Przykłady długiego ogona dla frazy "psy do adopcji"
- Narzędzia wspomagające dobor słów kluczowych
- Google Keyword Planner
- Keyword Tool
- Google Trends
- Google Autosuggest
- AnswerThePublic
- Soovle
- Lista fraz kluczowych
- Czynniki związane z treścią
- Fraza kluczowa w tytule
- Fraza kluczowa w treści
- Unikalność treści
- Długość i jakość treści
- Zróżnicowanie treści
- Nowe informacje
- Fraza kluczowa w nagłówkach
- Adres URL
- Aktualizacje treści
- Optymalizacja grafik
- E-A-T
- Fraza kluczowa w krótkim opisie i zajawce
- Czynniki związane z domeną
- Wiek domeny
- Historia domeny
- Fraza kluczowa w nazwie domeny
- Rozszerzenie domeny
- Długość nazwy domeny
- Dane WHOIS
- Czynniki związane z całą witryną
- Temat strony
- Architektura serwisu
- Reputacja i opinie
- Zakładka Kontakt
- Regulamin i polityka prywatności
- Widoczność w social mediach
- Czynniki techniczne
- Linki wewnętrzne
- Odległość od strony głównej
- Złożoność serwisu (liczba podstron)
- Prędkość wczytywania
- Czytelność na urządzeniach mobilnych
- Core Web Vitals
- Poprawność kodu i przejrzystość strony
- Mapa witryny (dla wyszukiwarek)
- Problemy z dostępnością serwisu
- Ścieżka nawigacji (breadcrumbs)
- Uszkodzone linki wychodzące
- Czynniki związane z serwerem
- Certyfiat SSL
- Lokalizacja serwera
- Sąsiedztwo na serwerze
- Czynniki zewnętrzne - hiperłącza
- Liczba linków
- Jakość linkujących stron
- Inne cechy linków
- Dopasowywanie fraz kluczowych do podstron
- Strona główna
- Architektura witryny
- Menu nawigacyjne
- Adresy URL
- Taksonomie
- Linkowanie wewnętrzne
- Treść witryny
- Budowa i rodzaje linków
- Rodzaje anchorów
- Rodzaje atrybutów rel
- Naturalne linki
- Przykładowe źródła linków
- Artykuły i informacje
- Dyskusje i komentarze
- Zawartość dodatkowa
- Ogłoszenia i katalogi
- Najbliższe otoczenie
- Dodatkowe sposoby
- Niekorzystne linki
- Najważniejsze zasady
- Strona główna
- Blogi i bazy wiedzy
- Treści dla sklepu internetowego
- Opisy produktów
- Opisy kategorii
- Produkty wycofane ze sprzedaży
- Zlecanie pisania tekstów
- Rodzaje tekstów
- Zasady tworzenia treści do umieszczania w innych serwisach
- Pomysły na treści
- Elementy dodatkowe
- Zdjęcia
- Infografik
- Filmy
- Wykresy i diagramy
- Tabelki i listy
- Elementy interaktywne
- Planowanie i zasady budowy zaplecza
- Plan budowy zaplecza SEO
- Linkowanie do stron zapleczowych
- Linkowanie ze stron zapleczowych
- Pomysły na strony zapleczowe
- Narzędzia wspomagające budowę zaplecza
- Wtyczki do WordPressa
- Wygasłe domeny
- Gdzie szukać wygasłych domen?
- Przechwytywanie domen
- Na co zwrócić uwagę, kupując wygasłe domeny?
- Architektura serwisu
- Podsumowanie
- Pozycje w wynikach wyszukiwania
- Ręczne sprawdzanie pozycji
- Google Search Console
- Systemy do monitoringu fraz
- Ruch na stronie - Google Analytics
- Zakładanie konta Google Analytics
- Poruszanie się po panelu Google Analytics
- Kanibalizacja słów kluczowych
- Zduplikowane treści
- Publikacja treści z innych serwisów
- Kradzione treści
- Zduplikowana treść w ramach serwisu
- Przebudowa strony internetowej
- Aktualizacje algorytmów Google
- Zakładanie konta
- Wstęp do tworzenia kampanii
- Kampania w sieci wyszukiwania
- Ustawienia ogólne
- Kierowanie i odbiorcy
- Rozszerzenia reklam
- Słowa kluczowe i reklamy
- Google Search Console
- Zakładanie konta i dodawanie strony
- Panel Google Search Console
- Ahrefs
- Site Explorer
- Keyword Explorer
- Site Audit
- Content Explorer
- Wtyczka Yoast SEO
- Kreator konfiguacji
- Wyszukiwarki
- Ustawienia wpisu
- Surfer SEO
- Content Editor
- Audit
- Content Planner
- Keyword Research
- SERP Analyzer
- Dobór fraz kluczowych
- Ocena strony internetowej
- Domena
- Witryna
- Przygotowanie witryny
- Użytkownicy
- Optymalizacja podstrony na wybraną frazę kluczową
- Zaplecze SEO
- Linki zwrotne
WSTĘP
WYSZUKIWARKI
DOBÓR FRAZ KLUCZOWYCH
CZYNNIKI RANKINGOWE
PRZYGOTOWYWANIE WITRYNY
POZYSKIWANIE LINKÓW
SEO COPYWRITING
ZAPLECZE SEO
ŚLEDZENIE WYNIKÓW
CZĘSTE PROBLEMY I BŁĘDY
GOOGLE ADS JAKO UZUPEŁNIENIE POZYCJONOWANIA
NARZĘDZIA POZYCJONERA
CHECKLISTY SEO
Helion - inne książki
-
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)42.88 zł
67.00 zł(-36%) -
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak f...
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)42.88 zł
67.00 zł(-36%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwij...
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: SEO dla początkujących Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii