Oficyna Wydawnicza „Humanitas" jest prężnie działającym wydawnictwem naukowym o międzynarodowej randze. Od ponad kilkunastu lat z powodzeniem wprowadza na polski i światowy rynek monografie, podręczniki akademickie, skrypty dla studentów, materiały konferencyjne oraz czasopisma naukowe, w tym periodyki znajdujące się na liście czasopism punktowanych Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Publikacje Oficyny dotyczą tematycznie w szczególności zagadnień zarządzania, ekonomii, prawa, pedagogiki, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, filologii angielskiej, politologii, filozofii. Autorami wydawanych prac są naukowcy związani z Wyższą Szkołą Humanitas, ale także innymi ośrodkami naukowymi z Polski i zagranicy. Nakładem Oficyny ukazało się m.in. pierwsze polskie wydanie książki „Globalizacja. Krytyczne wprowadzenie" autorstwa Jana A. Scholtego - jednego z najwybitniejszych światowych specjalistów w dziedzinie globalizacji, profesora na Wydziale Nauk Politycznych o Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warwick w Wielkiej Brytanii. Oficyna WSH, oprócz działalności wydawniczej, prowadzi także - wspólnie z Biblioteką WSH - aktywność naukową i popularyzatorską: przygotowuje konferencje i seminaria, wieczory autorskie, konkursy czytelnicze, kampanie społeczne, akcje charytatywne. Oficyna jest jednostką aktywną, prorozwojową, na stałe wpisaną w panoramę instytucji naukowych województwa śląskiego.
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Humanitas - ebooki
Tytuły książek wydawnictwa: Wyższa Szkoła Humanitas
-
Promocja
Niniejsza monografia poświęcona jest problematyce strategii partii politycznych na przykładzie podmiotów tworzących północnoirlandzki system partyjny. W pracy partie polityczne Ulsteru przedstawione zostaną jako byty kreujące i realizujące określone strategie zarządzania i strategie marketingowe, silnie "zanurzone" i modelowane uwarunkowaniami hist(21,30 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
30.00 zł (-74%) -
Promocja
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na badaniu i analizie różnych aspektów procesów komunikacyjnych. Zanalizowano znaczenie skutecznej komunikacji, czynniki wpływające na skuteczność komunikacji,różnice kulturowe i technologiczne wyzwania w komunikacji oraz strategie i narzędzia, które można zastosować w celu usprawnienia procesów komunika(25,22 zł najniższa cena z 30 dni)
8.90 zł
35.00 zł (-75%) -
Promocja
Strategia rozwoju może być istotnym instrumentem wspierającym procesy zarządzania w szkole wyższej. Umożliwia ona uczelni określenie, jakie cele chce osiągnąć w określonym czasie i jaki kierunek rozwoju powinna obrać, co wydaje się ważne zarówno dla samej uczelni, jak i dla jej pracowników, studentów oraz innych interesariuszy wewnętrznych i zewnęt(25,29 zł najniższa cena z 30 dni)
8.90 zł
35.00 zł (-75%) -
Promocja
W niniejszym opracowaniu przedstawiono uogólnione spojrzenie na zachowania organizacyjne w kontekście funkcjonowania jednostki, grupy jako całości i grup względem siebie, co dotyczy zachowań międzyorganizacyjnych(23,11 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
32.00 zł (-75%) -
Promocja
Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego przedstawienia założeń konkursu „Samorządowy Lider Edukacji” i sposobów ich realizacji w kontekście roli, jaką przedmiotowy konkurs odgrywa w procesie zarządzania jakością w jednostce samorządu terytorialnego. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób(31,89 zł najniższa cena z 30 dni)
10.90 zł
44.00 zł (-75%) -
Promocja
Niniejsza monografia jest próbą syntetycznego opisu i krytycznej oceny działań polskiej administracji publicznej w obszarze zarządzania kryzysowego w warunkach epidemii wywołanej koronawirusem SARS-CoV-2, ze szczególnym uwzględnieniem okresu tzw. pierwszej fali pandemii, a zatem okresu przypadającego na miesiące wiosenne 2020 roku. Au(21,51 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
30.00 zł (-74%) -
Promocja
"(...) Autor książki przekonuje nas, że dialog uniwersytetu z jego otoczeniem jest współcześnie warunkiem koniecznym przetrwania i rozwoju uniwersytetu oraz – co równie istotne – czynnikiem rozwoju tegoż otoczenia, które – dzięki mechanizmom komunikacji społecznej – uzyskuje w relacjach z uniwersyte(102,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
120.00 zł (-75%) -
Promocja
(…) Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa (ang. Value Based Management) w ostatnich latach nabiera znaczenia, szczególnie w obszarze efektywnego zarządzania organizacjami. Równolegle teoretycy i praktycy zarządzania zauważyli rosnącą rolę posiadanego kapitału intelektualnego organizacji, który stanowi podstaw(17,43 zł najniższa cena z 30 dni)
5.90 zł
24.20 zł (-76%) -
Promocja
Od wielu lat nasze codzienne funkcjonowanie we współczesnym świecie wspierane jest nowymi technologiami. Najnowsze odkrycia uczonych nie pozostają w laboratoriach naukowych, ale z dnia na dzień stają się częścią naszego codziennego życia. Czy jest ktoś, kto obecnie potrafi wyobrazić sobie funkcjonowanie bez dostępu do sieci, komputera czy sm(21,71 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
28.00 zł (-75%) -
Promocja
Na początku pracy autorzy odnieśli się do teoretycznych aspektów komunikacji wizualnej. Następnie przedstawiono miejsce komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej, jej pozycję określaną przez pryzmat nauk o sztuce, następnie przedstawiono rolę MŚP i wykorzystanie przez sektor MŚP narzędzi komunikacji wizualnej, tak w ujęci(24,65 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
29.00 zł (-76%) -
Promocja
Działalność nowoczesnych organizacji opiera się nie tylko na posiadanych zasobach rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, ale coraz częściej podstawą funkcjonowania dobrej organizacji jest posiadana wiedza i umiejętność wykorzystania jej na rynku. Zarządzanie nowoczesną organizacją ma za zadanie wskazanie możliwości kierunkó(16,40 zł najniższa cena z 30 dni)
5.90 zł
21.85 zł (-73%) -
Promocja
Nowoczesne koncepcje zarządzania to monografia zrealizowana jako pokłosie VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej GOSPODARKA – ZMIANY – ZARZĄDZANIE 2018. Tematyka monografii została wyraźnie ukierunkowana na problemy związane z ekonomicznymi aspektami zarzadzania, „zarzadzania zmianami”, z uwzględnieniem innowacyjności małyc(16,14 zł najniższa cena z 30 dni)
5.90 zł
23.05 zł (-74%) -
Promocja
Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń ko(14,34 zł najniższa cena z 30 dni)
5.90 zł
20.49 zł (-71%) -
Promocja
Zadaniem niniejszej monografii jest dokonanie przyczynku do analizy wzajemnych relacji między systemem opieki zdrowotnej a znaczeniem jakości usług oraz identyfikacja czynników wpływających na efektywność i skuteczność zarządzania jakością w placówkach ochrony zdrowia. Ma ona na celu wskazanie i dokonanie typologii podstawowych metod(21,05 zł najniższa cena z 30 dni)
5.90 zł
24.76 zł (-76%) -
Promocja
Zgodnie z art. 20 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej społeczna gospodarka rynkowa oparta na wolności działalności gospodarczej, własności prywatnej oraz solidarności, dialogu i współpracy partnerów stanowi podstawę ustroju gospodarczego Rzeczypospolitej Polskiej. Choć społeczna gospodarka rynkowa oparta jest na własności prywatn(24,66 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
29.02 zł (-76%) -
Promocja
Monografia „Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” pod redakcją Michała Kaczmarczyka stanowi udaną próbę uporządkowania współczesnej myśli na temat zarządzania jakością, przede wszystkim w sektorze administracji publicznej. Książka wnosi wiele cennych, now(18,52 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
26.46 zł (-74%) -
Promocja
Zaprezentowana monografia może stanowić również punkt odniesienia dla przyszłych badawczy, szczególnie w obszarze analiz kapitału społecznego polskich uczelni, przy konieczności regulowania zachowań ludzkich w relacjach osobowych i komunikacyjnych (…) Dzisiaj częstokroć sfera deklaratywności w zakresie konieczności wprowadzania(21,77 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
25.61 zł (-73%) -
Promocja
Od dawna już wiadomo, że kluczowym czynnikiem oraz wartością w rozwoju organizacji są ludzie i mogłoby się wydawać, że napisano na ten temat w zasadzie wszystko. Z uwagi jednak na olbrzymie tempo zmian w sferze społecznej, technologicznej i ekonomicznej, powodujące niespotykane w dotychczasowej historii ludzkości swoiste „przyspieszenie&rdquo(21,05 zł najniższa cena z 30 dni)
5.90 zł
24.76 zł (-76%) -
Promocja
Opracowanie prezentuje zarówno teoretyczne, jak i empiryczne ujęcie różnorodnych problemów zarządzania w zakresie nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania, z uwzględnieniem zagadnień o charakterze strategicznym, z którymi organizacje spotykają się w trakcie swojej działalności. Przedstawia osiągnięcia badawcze naukowc&(23,22 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
27.32 zł (-75%) -
Promocja
Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Huma(23,22 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
27.32 zł (-75%)