Wydawnictwo Poltext jest w branży wydawniczej od 1989 roku, a więc już 25 lat publikuje książki z ekonomii, zarządzania, prawa gospodarczego, finansów, bankowości, ubezpieczeń, handlu, marketingu, HR, psychologii i socjologii.Odrębny nurt obejmuje specjalistyczne słowniki i podręczniki do nauki języków obcych z płytami CD. Autorami naszych podręczników są profesorowie wyższych uczelni; poradniki przygotowują praktycy, którzy mają osiągnięcia w prowadzeniu firm, działalności doradczej, szkoleniowej itp. Odbiorcami publikacji są z jednej strony wykładowcy i studenci wyższych uczelni, uczniowie szkół, uczestnicy kursów i szkoleń, a z drugiej - biznesmeni, kadra kierownicza i pracownicy przedsiębiorstw, banków, zakładów ubezpieczeń, firm konsultingowych i szkoleniowych itp.
Poltext - ebooki
-
Teoria organizacji. Nauka dla praktyki
-
Praktyka strategii firmy
-
Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje
-
Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami
-
Zarządzanie. Nowe otwarcie
-
Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?
-
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe
-
E-MARKETING
-
Poradnik dla zarządcy budynku biurowego
-
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
-
Przywództwo w działaniu
-
Twoja firma widoczna w internecie. Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
-
Zarządzanie. Teoria i praktyka w pigułce
-
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
-
Eksport w przedsiębiorstwie
-
Myśl strategicznie!. Jak przygotować i zmieniać organizację w odpowiedzi na wyzwania otoczenia
-
Predyspozycje do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej w organizacji
-
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych
-
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu
-
Maski przywództwa. Studium antropologiczno-kulturowe
-
Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. Problemy instytucjonalne
-
Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
-
Przywództwo w działaniu. Analizy i kierunki rozwoju koncepcji
-
Zarządzanie przez algorytmy
-
Zarządzanie przez algorytmy. Technologia, Ekonomia, Prawo
-
Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
-
Przewodnik po metodzie QFD. Projektowanie i doskonalenie produktów i usług przy użyciu Quality Function Deployment
-
Wystąpienia perswazyjne. Biznes, media, polityka
-
Sprzedawca ALFA. Sekrety najwybitniejszych sprzedawców z Polski i świata
-
Alchemia kariery kobiety. Daj sobie drugą szansę
-
Czy kultura ma znaczenie? ZZL w japońskich fabrykach w Polsce
-
Zarządzanie. Teoria i praktyka w pigułce
-
Zarządzanie nieruchomościami handlowymi
-
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących