Wydawnictwo PLACET działa od 1991 roku. Od początku i niezmiennie do dziś (a także w przyszłości) jest wydawcą fachowej literatury biznesu, zarządzania, finansów, problematyki Unii Europejskiej, informatyki, ekonomii, marketingu i PR. Wieloletnia tradycja, doświadczenie i znani autorzy.
Tutaj znajdziesz poważna literaturę, naukową problematykę, ciekawe tematy. Wśród autorów m.in.: prof. J. Kisielnicki, prof. S. Smyczek, prof. M. W. Kopertyńska, Agnieszka Filipek, prof. Danuta Stawasz. Zobacz kto jeszcze. Zapraszamy do czytania.
Placet - ebooki
-
Promocja
Nie jest wcale przesadne stwierdzenie, że znajomość kalkulacji finansowych jest niezbędna nie tylko specjalistom z bankowości i finansów, ale również tym wszystkim, którzy studiują mikro- i makroekonomię, zarządzanie, rachunkowość, marketing, lub działają w rożnych obszarach praktyki gospodarczej. Celem niniejszego opracowaniaKalkulacje finansowe. Wartość pieniądza w czasie, kredyty, odsetki, projekty inwestycyjne, papiery wartościowe Kalkulacje finansowe. Wartość pieniądza w czasie, kredyty, odsetki, projekty inwestycyjne, papiery wartościowe
(31,20 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł (-20%) -
Promocja
Drogi Przedsiębiorco. Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję! Jeśli sMali mogą więcej. Marketing małej firmy czyli wojna o rynek Mali mogą więcej. Marketing małej firmy czyli wojna o rynek
(20,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.00 zł
25.00 zł (-20%) -
Promocja
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, kt&oacMarketing teoria i przykłady Marketing teoria i przykłady
Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
57.75 zł (-20%) -
Promocja
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni(60,83 zł najniższa cena z 30 dni)
61.56 zł
79.00 zł (-22%)