Wydawnictwo C.H.Beck istnieje na rynku polskim od 1993 roku, wydając fachowe publikacje z zakresu prawa, podatków, ekonomii oraz literatury obcojęzycznej. C.H.Beck jest jednym z najstarszych i największych wydawnictw niemieckich - założonym w 1763 roku w Monachium przez Carla Gottloba Becka. 250 letnia tradycja oraz wykorzystanie ogromnego doświadczenia i know-how pozwoliło Wydawnictwu C.H.Beck na dynamiczny rozwój w Polsce. Jesteśmy prekursorem, przyjętego dziś powszechnie, podziału literatury prawniczej na przejrzyste i logiczne serie adresowane do konkretnych grup odbiorców, jak również pierwszym na rynku polskim Wydawnictwem, które zastosowało hasła objaśniające treść poszczególnych przepisów oraz wiele nowych, a obecnie już zwyczajowo przyjętych, rozwiązań edytorskich. W naszej ofercie znajdują się pozycje dotyczące wszystkich dziedzin prawa: cywilnego, karnego, handlowego, gospodarczego, międzynarodowego i podatkowego. Można w niej znaleźć teksty ustaw, zbiory przepisów na kartach wymiennych, komentarze, orzecznictwo, monografie, skrypty, podręczniki, poradniki, encyklopedie i słowniki w podziale na przejrzyste i logiczne serie, których dziś jest już ponad czterdzieści. Nasza oferta skierowana jest zarówno do praktyków jak i teoretyków, a nawet do szerokiego kręgu czytelników, niemających przygotowania prawniczego. W ofercie znajduje się też wiele publikacji skierowanych do studentów i aplikantów, dla których wydawane są serie literatury akademickiej.
C. H. Beck - ebooki
-
Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie
-
Zarządzanie marketingowe
-
Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów
-
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
-
Strategic coherence and process maturity in the context of company ambidextrousness
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych
-
Kooperacja w perspektywie zasobów niematerialnych organizacji
-
Kształtowanie spójności strategicznej i dojrzałości procesowej a oburęczność przedsiębiorstwa
-
Relacje sieciowe urzędu gminy. Budowanie przewagi kooperacyjnej
-
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
-
Zarządzanie wartością inwestycji budowlanych. Projektowanie i realizacja
-
Zwinne zarządzanie zespołami projektowymi. Praktyki zwinne w tworzeniu wartości dla interesariuszy projektów wytwarzania oprogramowania
-
Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego w organizacjach
-
Zakaz reklamy aptek i ich działalności
-
Zarządzanie rozwojem portów lotniczych
-
Innowacje w zarządzaniu. Nowe ujęcie
-
Rekrutacja i selekcja personelu. Wydanie 4
-
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
-
Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami. Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo
-
Marketing usług logistycznych
-
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
-
Zaufanie w organizacji innowacyjnej
-
Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu
-
Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw
-
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem