Skoncentruj się na kluczowych aspektach prowadzenia i rozwoju biznesu w nowoczesnym środowisku. Książki w tej sekcji eksplorują takie tematy jak UX (User Experience), efektywne modelowanie procesów biznesowych z wykorzystaniem standardu BPMN 2.0, a także strategiczne budowanie marki. Zgłęb wiedzę na temat innowacyjnych metodologii takich jak design thinking i lean, które są niezbędne do tworzenia skutecznych strategii biznesowych w dynamicznie zmieniającym się rynku.
Jak odnieść sukces w biznesie?
-
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub ...
- Druk
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda fi...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest w...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)