Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
- Autor:
- Marcin Grzegorz Cichocki
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 6
- Stron:
- 136
- Czas nagrania:
- 3 godz. 11 min.
- Czyta:
- Marcin Fugiel
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może?
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.
Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.
By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się:
- Kim jest copywriter?
- Jak przygotować się do pracy copywritera?
- Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
- Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
- Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
- Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?
Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!
Posłuchaj rozmowy z Marcinem Cichockim!
Wybrane bestsellery
-
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Marcin Grzegorz CichockiMarcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej oraz w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako. Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe. Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach oraz na blogu swojej agencji: www.kuzniatresci.pl .
Ebooka "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu (11) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Just Do One Step Śledź MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To idealna książka dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w copywritingu lub chcą zacząć swoją przygodę z nim. Ze względu na covidową rzeczywistość, ale też lepsze postrzeganie pracy z domu, co raz więcej osób zaczyna interesować się tą formą zarobku. Taka książka to dobra forma, aby naświetlić jak wygląda copywriting, przekazać podstawową wiedzę i pomóc wystartować. Znajdziesz w niej dużo cennych informacji, o tym jak teksty powinny wyglądać, jak powstaje tworzenie treści krok po kroku, bazę przydatnych narzędzi, czy darmowych banków zdjęć. Oczywiście nie są to wszystkie poruszane tematy, ale skrót tego, czego możesz spodziewać się sięgając po tą pozycje. Dodatkowo mocnym plusem jest jasne mówienie o stawkach i podanie miejsc, gdzie można szukać zleceń. Moja ocena to 7/10. Obniżam ocenę ze względu na to, że siedząc w copywritingu już trochę czasu, uważam, że brakuje kilku rzeczy, o których warto powiedzieć.
-
Recenzja: Milkyway.books Miszczuk AleksandraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy umiesz ubrać w słowa czym zajmuje się copywriter? Dla mnie było oczywiste, że jest to ktoś kto zarabia na pisaniu krótkich treści. Nic więcej. Brzmi banalnie i prosto. Tylko teraz pytanie: jak często w Twoim życiu, coś co na pierwszy rzut oka było banalne, finalnie okazywało się niezłym orzechem do zgryzienia? Tak jest w tym wypadku. Po lekturze tej pozycji– mam świadomość jak (pozornie) łatwy pieniądz zarobiony na copywriting`u , jest zapłatą za kawał ciężkiej pracy I/LUB za niesamowity talent. W tej książce, IDEALNEJ dla ludzi aspirujących na „COPYWRITERÓW, jest cała masa informacji rzetelnych i podanych na tacy. Od miejsc w których warto zacząć pisać (lub szukać potencjalnych pracodawców), poprzez szkolenia i pomysły na rozwijanie swoich umiejętności. Tu także padają konkretne stawki (sorry, ale wydaje mi się, że to jest rzadkie zjawisko – prawdziwa informacja podana jasno i wyraźnie). Wiecie, w większości sytuacji chodzi o pieniądze i jeżeli ktoś chce zarabiać na pisaniu to już wie jak może ZACZĄĆ sprzedawać swoje usługi. Czy poleciłabym książkę wprawionym pisarzom? Chyba nie. To jest mocna i dobra pozycja, ale dla tych, którzy dopiero planują zacząć pracować w ten sposób. Sama pozycja urzekła mnie swoją rzetelnością, zwięzłością i brakiem lania wody, no ale wiecie... pisał ją wprawiony copywriter, który powyższą książką potwierdza swoje umiejętności. Brawo za szczerość i otwartość. Oby więcej takich poradników , dla konkretnych zawodów. Myślę że mogłoby to niesamowicie pomóc młodym ludziom na starcie - przy wyborze zawodu lub nawet studiów.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Marcina Cichockiego "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" to obowiązkowa pozycja dla osób, które chciałyby zostać zawodowymi copywriterami. Można się z niej dowiedzieć m. in. jakie cechy powinien mieć dobry copywriter, na czym warto się skupić przygotowując teksty, z jakich narzędzi warto korzystać, a także na czym w ogóle ten zawód polega. Pozycja jest lekka i przyjemna, nastawiona na przekazanie praktycznych wskazówek. Idealna dla początkujących.
-
Recenzja: papierowastrona Adrianna StachowiakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy wiecie kto to taki Copywriter? Czujecie się dobrze pisząc dłuższe teksty? Jest to osoba, która zarabia pisząc. ✍️ Przykładowo: teksty do reklam, na bloga, do gazet, zmienia trudne opisy w łatwe do zrozumienia. Co ciekawe, wcale nie trzeba mieć skończonych studiów 👩🎓 czy kursów, aby rozpocząć przygodę. Jednak, nie każdy ma do tego predyspozycje i trzeba stworzyć odpowiednie portfolio. 📙 Autor przedstawia rodzaje copywritingu, przewidywane zarobki, programy użyteczne w pracy, daje wskazówki dotyczące skutecznego pisania. 🖋️ Ważny jest prosty przekaz, a nie lanie wody. Książka porusza dużo szczegółów, nawet to w jaki sposób odbiorcy czytają treści. 👁️ Jednocześnie jest to wiedza w pigułce. Autor napisał ją w myśl własnych zasad dobrego copywritera, czyli konkretnie i zrozumiale. Najbardziej spodobało mi się to, że autor wskazuje dokładnie jak i gdzie można zacząć, bez jakiegokolwiek doświadczenia. Dla osób interesujących się tematem, a nie wiedzących od której strony się za to zabrać, jest to książka idealna.
-
Recenzja: Książka z nadzieją Marta WróbelRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wielu z nasz wydaję się że pisanie jest łatwe. I każdy może na tym zarabiać. Jednak czy na pewno? Książka Marcina Cichockiego „Zawód Copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” to świetny poradnik dla tych którzy chcą zacząć zagrabić na pisaniu lub po prostu lepiej, ciekawiej i barwniej pisać. Ta książka powie nam kim tak naprawdę jest copywriter, jakie są rodzaje copywritingu i jak wygląda rynek w Polsce. Dostaniemy też ogromną dawkę cennych informacji o przygotowaniu do pracy w tym zawodzie, odpowiednim formatowaniu tekstów, języku korzyści i wielu innych zasadach, które są niezbędne aby pisać ciekawie. Pracuje z tekstem od lat i dla mnie książka jest za mało konkretna, jednak fajnie usystematyzowała wiedzę i pozwoliła poznać trochę historii pisania. Ta pozycja to dobry poradnik dla początkujących bo autor postarał się w prosty, zrozumiały i przyjemny sposób przedstawić wszystkie podstawowe zagadnienia. Do książki powinni zajrzeć też wszyscy ci co czują, że ich teksty pisane mogą być lepsze. Autor dzieli się z czytelnikami narzędziami i praktycznymi wskazówkami, od technik ułatwiającym pisanie, po zasady współpracy ze zleceniodawcami. Publikację czyta się bardzo szybko. W książce znajduje się dużo ćwiczeń oraz praktycznych porad jak pisać lepsze i bardziej dopasowane do odbiorcy teksty. Warto także zwrócić uwagę na zarysowanie przez autora tła historycznego, przekształcania się copywritingu oraz aktualnie stosowanych odmian tej dziedziny. Autor poleca też programy czy aplikacje warte uwagi. To cenne rady które z pewnością ułatwią nam pracę. Poradnik autorstwa Marcin Cichockiego ,, Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu ” miał swoją premierę 1 stycznia 2020 roku i ukazał się nakładem Wydawnictwa onepress. Przeczytaj fragment : https://onepress.pl/eksiazki/zawod-copywriter-zacznij-zarabiac-na-pisaniu-marcin-cichocki,zawcop.htm#hide Posłuchaj rozmowy z Marcinem Cichockim! https://www.facebook.com/watch/?v=405698370502963 O autorze: Marcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej oraz w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako. Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe. Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach oraz na blogu swojej agencji: kuzniatresci.pl
-
Recenzja: czytamfotografuje_komentuje Czarny KonradRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzień dobry w poniedziałek, czyli ulubiony dzień tygodnia nas wszystkich🥴🥴 Zastanawialiście się może kiedyś w jaki sposób pisać, żeby zarabiać na swoich tekstach? Jeśli odpowiedź jest twierdząca, lub w przeszłości mieliście chęć poznać tajniki efektywnego i efektownego pisania, to mam na dziś recenzję lektury świetnej dla was 🤓🤓 Poradnik autorstwa @Marcin Cichocki ,, Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu '' miał swoją premierę 1 stycznia 2020 roku i ukazał się nakładem @wydawnictwoonepress. Dobrze napisany tekst w XXI wieku stanowi niesamowitą wręcz wartość. Zarówno ze względu na fakt, że przyciąga wielu czytelników, followersów, czy możliwości monetyzacji, znalezienia pracy. Przykładem tego są chociażby blogi z tysiącami wyświetleń, branże, które bardzo szeroko wykorzystują marketingowców, pr. Należy tutaj zadać sobie pytanie jak optymalizować tekst? Czy warto pisać pod zasady jakimi rządzą się algorytmy, pozycjonowanie? Może lepiej postawić na pisanie z pasją, dla czytelników bloga, followersów? Wszystko zależy od naszych celów. Zawód copywritera obecnie cieszy się wciąż rosnącą popularnością, pożądaniem zarówno ze strony blogerów, jak i rynku pracy. Wbrew pozorom nie jest łatwo pisać odpowiednio dobre teksty, a wpływ na to ma bardzo wiele czynników, m.in doświadczenie. Zanim jednak zaczniemy, hola hola. No właśnie. Jak zacząć ? Czy potrzebne jest wykształcenie kierunkowe? Gdzie praktykować, zdobywać doświadczenie, jakimi zasadami powinniśmy się kierować, by pisać efektywnie? Na te i wiele innych pytań odpowie wam opisywany przeze mnie króciutki poradnik. Warto szukać więcej informacji na różne tematy, kształcić się. Żyjemy w XXI wieku, czyli w czasie, gdzie przebranżowienie się jest bardzo ważną umiejętnością. Natomiast jeśli nie przebranżowienie, to chociaż nabycie nowych umiejętności. Moja ocena, to 7️⃣/🔟. Czuję niedosyt. Dopiero co zacząłem czytanie, a już skończyłem i sam nie wiem kiedy ten czas minął. Wiem jednak, że warto sięgać po więcej pozycji związanych z tematem🙊🙊 Sam deklaruję się, że będę zgłębiał wiedzę, ponieważ to klucz do rozwoju. Wyżej wymieniony tytuł jest świetnym tego przykładem.
-
Recenzja: Oddychamy marzeniami Kamińska AnnaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Zawód copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” jest skondensowaną pozycją, która znajdzie zastosowanie u każdego, kto publikuje w sieci. Niezależnie czy zajmujecie się zawodowo pisaniem, sprzedajecie produkty czy prowadzicie bloga lub media społecznościowe, to książka podpowiada jak wzbogacić swój warsztat. W pozycjach zajmujących się marketingiem cenię przede wszystkim konkretne podejście do tematu. I w przypadku książki Cichockiego ta kondensacja w pełni spełnia swoją rolę, ponieważ autor uczy czytelników jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb odbiorców. Nie chodzi tu jedynie o warsztat pisarski, ale też układ tekstu na stronie ułatwiający skanowanie. W książce znajduje się sporo ćwiczeń, praktycznych porad jak pisać lepsze i bardziej dopasowane do odbiorcy teksty, ale autor poleca też programy czy aplikacje warte uwagi. Ponadto warto zwrócić uwagę na zarysowanie przez autora tła historycznego, przekształcania się copywritingu oraz aktualnie stosowanych odmian tej dziedziny. Czy polecam każdemu lekturę tej książki? Na pewno tym, którzy tworzą treści w sieci. Dla profesjonalistów to może być bardziej przypomnienie zagadnień i aktualizacja trendów.
-
Recenzja: negacje_ Czech JustynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zawsze interesował mnie temat copywritingu, nie zaprzeczę więc, że bardzo ucieszyła mnie możliwość przeczytania książki Marcina Cichockiego „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” od wydawnictwa Onepress. Praca zdalna, z wiadomych powodów, staje się coraz bardziej popularna i mogłoby się wydawać, że copywriting jest idealnym rozwiązaniem dla przebranżawiających się obecnie osób. Przyznam, że sięgając po tę książkę, spodziewałam się słów utwierdzających mnie w wyobrażeniu, że pisanie tekstów na zlecenie jest zajęciem łatwym, przyjemnym i opłacalnym. Otóż nie. Zgłębiając zagadnienie copywritingu autor wielokrotnie zwraca uwagę czytelnika, że jest to zawód żmudny, monotonny i wymagający dużo zaangażowania w proces szukania klientów. Natomiast od copywritera wymaga się jakości, komunikatywności i terminowości. Odniesienie w tej dziedzinie sukcesu jest więc czasochłonne i wymaga dużo samodyscypliny. Książka Cichockiego jest raczej broszurą zawierającą podstawowe informacje dotyczące copywritingu dzięki której poznać można podstawowe zasady towarzyszące procesowi powstawania tekstów na zlecenie, zaczynając od pozyskiwania klientów, a na ich tworzeniu kończąc. Oprócz tego autor zapoznaje czytelników ze specjalistycznym słownictwem i przydatnymi narzędziami, ułatwiającymi prace z tekstem. Dodatkowo znajdziemy tutaj kilka pomocnych technik sprzedażowych... i niewiele ponadto. Niestety, liczyłam na więcej. Wiedza zawarta w tej książce jest raczej wiedzą podstawową, dającą jedynie zarys tego czym i jak zajmują się copywriterzy. Myślę, że jest to dobra lektura na początek, ale bardziej szczegółowych informacji szukać trzeba gdzie indziej.
-
Recenzja: Paweł Polejowski - Trener Języka Angielskiego Polejowski PawełRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Zawód: Copywriter" to pozycja, którą poleciłbym każdemu, kto szuka sposobu na przebranżowienie lub chciałby spróbować swych sił w copywritingu. Marcin Cichocki precyzyjnie naświetla realia tego zawodu, jednocześnie dając celne i praktyczne porady dotyczące rozpoczęcia swojej kariery w świecie zarobkowego tworzenia tekstów użytkowych. Pozycja dla początkujących, osoby sprawnie poruszające się po copywriterskim świecie będą momentami się nudzić.
-
Recenzja: _paniodpolskiego Ignaciuk MagdalenaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sytuacja, z którą mierzymy się już od roku, praca zdalna i siedzenie w domu sprawiło, że zaczęłam zastanawiać się nad różnymi sposobami zarabiania pieniędzy. Zatem, gdy zobaczyłam książkę Marcina Cichockiego o copywritingu stwierdziłam, że powinnam ją przeczytać. Ta pozycja ma jedną zasadniczą zaletę: uświadamia ludziom, czym jest copywriting. To może sprawić, że ludzie, którzy kompletnie nie mają do tego predyspozycji, odpuszczą sobie szukanie pracy w tym zawodzie. Marcin Cichocki mówi tu o wielu podstawowych zagadnieniach - o tym jak powinien być skomponowany tekst, by ludzie się nim zainteresowali, wspomina o bardzo popularnym obecnie pozycjonowaniu i dzieli się wiedzą, jak pisać, by wyszukiwarki odsyłały szukających do naszych tekstów. Nie jest to książka, która mnie mocno zaskoczyła, zdradziła jakieś tajniki, ale ja interesowałam się tym już wcześniej i miałam na ten temat jakąś wiedzę. Myślę jednak, że jest to publikacja przydatna, ponieważ w jednym miejscu zbiera wszystkie istotne informacje, oszczędzamy czas na wyszukiwaniu wiadomości i oddzielaniu treści nieprzydatnych od tych potrzebnych. Książka na pewno przyda się osobom, które chciałby zacząć przygodę z copywritinigiem, ale nie mają na ten temat jeszcze zbyt dużej wiedzy.
-
Recenzja: swiatairi.blogspot Tomczak MartaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marcin Cichocki stworzył książkę, która może przydać się osobom zastanawiąjącym się nad podjęciem pracy w zawodzie Copywritera. Ukazuje, że właściwie każdy może spróbować swoich w tym zawodzie, ale nie każdy będzie w nim dobry. O czym jest ta książka? O różnych sprawach związanych z zawodem copywritera, od tego co pod tym terminem się kryje oraz jakie są jego rodzaje, po to, że warto być ostrożnym rozpoczynając z kimś współpracę (uwaga uniwersalna, może przydać się przy różnych pracach, zarazem gdy prowadzimy własną działalność jak i w przypadku innej formy wykonywania prac zleconych). Dla kogo? Jak wspomniałam na wstępie, dla osób zastanawiąjących się nad podjęciem pracy copywritera, ale także dla osób dopiero w nim raczkujących oraz doradców zawodowych czy osób dokonujących innego poradnictwa w tym zakresie (czyli osoby, które teoretycznie powinny dużo wiedzieć o różnych zawodach, by móc lepiej pomóc osobom do niego się zgłaszającym). A także innych osób lubiących znać różne zawody… wiedzieć ‘z czym coś się je’. Ogólne. Stosunkowo niewielka pozycja. Swą wielkością przypominająca zeszyt A5. Liczba numerowanych stron: 134. Copyright z 2021 r. Wydawnictwo Helion S.A., Onepress. Autor - Marcin Cichocki to właściciel agencji copywriterskiej. Zaczynał jako podwykonawca innego copywritera. Publikacja składa się z 6 numerowanych rozdziałów oraz Wstępu i „Zakończenie? A może początek?”. Zawartość. Informacje przekazywane są w przystępny sposób. Dotykane są różne zagadnienia związane z byciem copywriterem. Czytelna czcionka. Treść przekazywana nie tylko poprzez tekst, ale też różnego rodzaju „ilustracje”, czy diagramy i wykresy. Kolorystyka wnętrza: czarno - biało - szara. Używanych jest klika specyficznych pojęć, ale jest to zrozumiałe i może pomóc w dalszym pogłębianiu wiedzy o działalności copywritera. Autor próbuje m.in. odpowiedzieć na pytania: - Czy studia kierunkowe są niezbędne? - Jakie są cechy dobrego copywritera? - Gdzie szukać klientów? Różne. Rynek, jak to wskazuje autor, jest przepełniony różnego rodzaju autorami tekstów. Na niego mają również wpływ np. studenci, którzy chcą sobie dorobić, poprzez proponowanie bardzo niskich cen. Brak jednak jakiś wyjątkowych obostrzeń dotyczących tego kto może wykonywać ten zawód może być nie tylko utrudnieniem, ale też szansą by jednak spróbować podążyć tą drogą na różnym etapie swojego życia. Pozycja zawiera wiele różnych informacji, które pokazują zawód copywritera z różnych stron. Odnaleźć tu można także różne wskazówki dla osób, które by chciały tą ścieżką podążyć. + temat, ukazanie różnych plusów i minusów zawodu - na wiele pytań brak odpowiedzi Książka jest więc ciekawym wprowadzeniem do świata copywritingu, nie odpowiada na wszystkie potencjalne pytania z nim związane, ale to ‘oczywista oczywistość’. Nie da się opowiedzieć o wszystkim. W pewnych kwestiach może więc to być pewny punkt wyjścia do dalszych poszukiwań. Solidne podwaliny by zaciekawiony badacz mógł ruszyć w dalszą wyprawę. Dla mnie to dobra książka. Z informacjami przekazanymi przez osobę, która w omawianym temacie „siedzi na co dzień”. Dodaje jej to wiarygodności. Odbiorca czuje, że nie ma do czynienia jedynie z teoretykiem w danym zakresie tylko z praktykiem, który już pewne rzeczy zobaczył i doświadczył. Teraz dzieli się swymi odkryciami. Reasumując jestem zadowolona z lektury. Dowiedziałam się z niej kilku ciekawych rzeczy i dzięki niej lepiej rozumiem „świat copywritingu”. W skali od 0 do 10 oceniam pozycję na 7. Jest dobra jako wprowadzenie. Może pomóc postawić pierwsze kroki w zawodzie, o ile po przeczytaniu publikacji odbiorca nadal będzie miał na to ochotę.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7242-9, 9788328372429
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-12-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7650-2, 9788328376502
- Data wydania ebooka:
- 2020-12-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-7637-3, 9788328376373
- Data wydania audiobooka:
- 2020-12-15 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 120877
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 157.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Kim jest copywriter? 7
- Rodzaje copywritingu 9
- Rynek copywriterski w Polsce 15
- Niski próg wejścia do branży - błogosławieństwo czy przekleństwo? 17
- Każdy może zostać copywriterem 21
- Cechy dobrego copywritera 26
- Czy studia kierunkowe są niezbędne? 32
- Chcesz się przebranżowić? Zrób to z głową 33
- Ludzie nie czytają, oni skanują 39
- Idealne formatowanie 46
- Pisz jak dobry copywriter 52
- Pozwól tekstom leżakować 59
- Metoda otwartych i zamkniętych drzwi 60
- Przydatne narzędzia w pracy copywritera 61
- Poznaj klienta swojego klienta 71
- Język korzyści 74
- Zapoznaj się z AIDĄ 76
- Call to Action 79
- Nie używaj słowa "nie" 81
- 3 x CO 82
- Sprzedawaj obietnice 83
- Storytelling 86
- Klątwa wiedzy 87
- Metoda gumowej kaczuszki 90
- Zasada KISS - Keep It Simple, Stupid 91
- O słowach kluczowych słów kilka 93
- Jak szukają użytkownicy? 94
- Frazy kluczowe typu short tail i long tail 95
- Copywriting mobilny 97
- Wyszukiwanie głosowe 99
- Odpowiadaj na pytania 101
- Analiza i dobór fraz kluczowych 102
- Mądre rozmieszczanie fraz kluczowych 107
- Jaka jest odpowiednia długość treści? 110
- W tekstach SEO liczy się użyteczność 112
- Wyspecjalizuj się 113
- Gdzie szukać klientów? 115
- Czego klienci oczekują od copywriterów? 118
- Dobry wizerunek to podstawa 119
- Wykorzystaj społeczny dowód słuszności 122
- Brief, czyli nie trafiaj kulą w płot 124
- 10 żelaznych zasad dobrego copywritera 127
- Copywriterskie stawki - no to ile zaśpiewać klientowi? 129
- Chcesz dalej rozwijać swój copywriterski warsztat i stawać się #lepszymcopywriterem? 134
Wstęp 5
Rozdział 1. Zawód: copywriter 7
Rozdział 2. Jak przygotować się do pracy copywritera? 21
Rozdział 3. Warsztat pracy 39
Rozdział 4. Copywriter musi umieć sprzedawać 71
Rozdział 5. Copywriter musi znać zasady SEO 93
Rozdział 6. Zarabiaj na copywritingu 113
Zakończenie? A może początek? 133
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu Marcin Grzegorz Cichocki (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii