Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej
- Autor:
- Natalia Szozda
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 288
-
PDF
Opis książki: Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej
Monografia nie tylko przedstawia jedno z wielu podejść do zarządzania produktem w łańcuchu dostaw, eksponujące kluczowe aspekty związane z tą tematyką, ale także osadza ją w kontekście zmieniającego się otoczenia i warunków funkcjonowania łańcuchów dostaw - mianowicie transformacji cyfrowej oraz tworzenia więzi międzyorganizacyjnych w wymiarach strukturalnym i relacyjnym. W książce omówiono podstawy teoretyczne rozwoju koncepcji łańcucha dostaw, podjęto próbę zdefiniowania modelu cyfrowego łańcucha dostaw, a także opisano uwarunkowania rozwoju koncepcji zarządzania produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw. Na podstawie zaprezentowanego studium przypadku oraz rezultatów ilościowego badania empirycznego w triadach autorka podała rekomendacje oraz zidentyfikowała przyszłe kierunki rozwoju dotyczące procesu zarządzania produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej. Monografia jest skierowana do pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni wyższych, studentów, menedżerów produktów oraz zarządzających łańcuchami dostaw.
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dzięki tej książce je odzyskasz. Odzyskasz też równowagę, złapiesz oddech, pojedziesz na wakacje. Ale najpierw musisz sprawić, aby firma zaczęła działać jak dobrze naoliwiony mechanizm. Jak automat. To w sumie absurdalnie proste zadanie. W tym poradniku znajdziesz dokładne wyjaśnienie zasad dział...
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%)
Ebooka "Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-04-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-769-5995-5, 9788376959955
- Data wydania ebooka:
- 2023-05-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.6MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
Wstęp 7
1. Produkt jako przedmiot przepływu w łańcuchu dostaw 15
1.1. Istota koncepcji łańcucha dostaw 15
1.2. Triada jako perspektywa poznawcza łańcucha dostaw 23
1.3. Rola potrzeb klienta w rozwoju koncepcji łańcucha dostaw 30
1.4. Tworzenie oferty produktowej w łańcuchu dostaw 40
1.4.1. Produkt jako determinanta kształtowania łańcucha dostaw 40
1.4.2. Indywidualizacja produktów w łańcuchu dostaw 51
2. Indywidualizacja oferty produktowej łańcucha dostaw w obliczu wyzwań transformacji cyfrowej 58
2.1. Istota i etapy transformacji cyfrowej 58
2.2. Technologie transformacji cyfrowej wykorzystywane w łańcuchu dostaw 62
2.3. Transformacja cyfrowa łańcucha dostaw. Cyfrowy łańcuch dostaw 75
2.4. Struktury omnikanałowe jako przejaw transformacji cyfrowej łańcucha dostaw 85
2.5. Stopień indywidualizacji oferty produktowej w łańcuchu dostaw 95
3. Uwarunkowania rozwoju koncepcji zarządzania produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw 108
3.1. Istota zarządzania produktem w łańcuchu dostaw 108
3.2. Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w ujęciu procesowym 117
3.2.1. Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw z wykorzystaniem modeli referencyjnych ASCM 117
3.2.2. Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w modelu GSCF 128
3.3. Zarządzanie cyklem życia produktów w łańcuchu dostaw 133
3.4. Systemy produktowo-usługowe jako determinanty rozwoju koncepcji zarządzania produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw 139
4. Egzemplifikacja zarządzania produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej w wybranych sektorach 148
4.1. Metodyka postępowania badawczego – analiza przypadków 148
4.2. Zarządzanie produktem mody w łańcuchu dostaw grupy Inditex 156
4.3. Zarządzanie innowacją produktową w łańcuchu dostaw koncernu Toyota 163
4.4. Zarządzanie produktem funkcjonalnym w łańcuchu dostaw Procter & Gamble 175
4.5. Analiza krzyżowa i sformułowanie hipotez badawczych 185
5. Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw. Wyniki badań empirycznych 189
5.1. Metodyka postępowania badawczego – badanie empiryczne o charakterze ilościowym 189
5.1.1. Dobór i charakterystyka próby badawczej 189
5.1.2. Konstrukcja instrumentu pomiarowego 190
5.1.3. Zastosowane metody analizy wyników 194
5.2. Operacjonalizacja konstruktów badawczych. Analiza głównych składowych 196
5.3. Grupowanie diad. Analiza skupień i profilowanie klas 208
5.3.1. Analiza skupień w diadach producent-dostawca 208
5.3.2. Analiza skupień w diadach producent-odbiorca 210
5.3.3. Profilowanie klas 213
5.4. Wnioski badawcze 214
6. Zarządzanie produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw w świetle wyników badań własnych 221
6.1. Autorska klasyfikacja i charakterystyka oferty produktowej łańcuchów dostaw w dobie transformacji cyfrowej 221
6.2. Łańcuch dostaw w kontekście autorskiej klasyfikacji produktów. Rekomendacje dla praktyki 227
6.3. Zarządzanie produktem w cyfrowym łańcuchu dostaw 232
6.4. Predykcja rozwoju zarządzania produktem w łańcuchu dostaw
w dobie transformacji cyfrowej 237
Zakończenie 242
Załączniki 249
Bibliografia 264
Spis rysunków 283
Spis tabel 285
Abstract 287
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - inne książki
-
Monografia składa się z czterech rozdziałów. Stanowi ona studium polskiego systemu finansowego gospodarki w kontekście jego służebnej roli we wspieraniu rozwoju gospodarek regionalnych. Autorzy opracowania odpowiadają na pytania o to, w jaki sposób i dlaczego zmieniały się regionalne systemy fin...
Regionalne systemy finansowe gospodarki - podejście instytucjonalne. Wyzwania dla rozwoju systemu pośrednictwa finansowego w Polsce Regionalne systemy finansowe gospodarki - podejście instytucjonalne. Wyzwania dla rozwoju systemu pośrednictwa finansowego w Polsce
-
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydaktycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie o...
Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
-
Książka wpisuje się w nurt publikacji poświęconych przeciwdziałaniu zmianom klimatu, degradacji środowiska i możliwościom wdrażania zrównoważonego rozwoju. Punkt wyjścia rozważań stanowią dwa dokumenty: Agenda 2030 i Europejski Zielony Ład, a także warunki i możliwości ich operacjonalizacji na sz...
Zielona transformacja gospodarki i finansów samorządowych Zielona transformacja gospodarki i finansów samorządowych
(24.30 zł najniższa cena z 30 dni)24.00 zł
30.00 zł(-20%) -
Niniejszy numer "Debiutów Studenckich" poświęcony gospodarce nieruchomościami rozpatruje je w trzech obszarach tematycznych, które stanowią: nieruchomości jako przedmiot podatku, kosztów ponoszonych na utrzymanie nieruchomości oraz finansowanie ich. W zeszycie omówiono takie zagadnienia, jak: ko...
Gospodarka nieruchomościami 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Gospodarka nieruchomościami 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
-
Opracowanie dostarcza spójnego spojrzenia na ocenę użyteczności informacji zawartych w sprawozdaniu finansowym spółek z branży rolno-spożywczej. Szczególną uwagę skierowano na potencjalne kierunki zmian w prezentacji informacji sprawozdawczej z uwzględnieniem zarówno dynamicznych zmian w otoczeni...
Użyteczność informacji w sprawozdaniu spółek z branży rolno-spożywczej Użyteczność informacji w sprawozdaniu spółek z branży rolno-spożywczej
-
Niniejszy numer "Debiutów Studenckich" zawiera siedem artykułów dotyczących zróżnicowanych obszarów koncentrujących się na jakości życia oraz dylematach społeczno-ekonomicznych. Serię prezentowanych prac otwiera tekst wskazujący na znaczące funkcje statystyki publicznej i możliwości wykorzystania...
Współczesne problemy społeczno-ekonomiczne w ujęciu analitycznym 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Współczesne problemy społeczno-ekonomiczne w ujęciu analitycznym 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
-
Zawarte w zeszycie artykuły poruszają zaledwie część zagadnień dotyczących zmian podatku dochodowego od osób fizycznych i podatku od osób prawnych. Opracowanie zawiera 13 artykułów naukowych przygotowanych przez studentów i studentki naszego Uniwersytetu, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Politec...
-
Problematyka zrównoważonego rozwoju staje się obecnie jednym z najważniejszych tematów podejmowanych w dyskursie naukowym, społecznym, medialnym i politycznym. Cele monografii stanowiły ocena wyzwań, jakie niesie implementacja zasad zrównoważonego rozwoju dla branży ubezpieczeniowej, oraz weryfik...
-
W prezentowanej monografii skupiono się na przedstawieniu możliwości doskonalenia jakości pracy przewodnickiej (pilockiej). Książka ma na celu przedstawienie wieloaspektowego podejścia do doskonalenia kompetencji przewodnickich (pilockich) i jego roli w promowaniu turystyki przyjazdowej i wyjazdo...
Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii
-
Wielopłaszczyznowy charakter publikacji składającej się z 10 artykułów odzwierciedla różne kierunki zainteresowań autorów, którzy szczegółowo omówili następujące zagadnienia: oczekiwania pokolenia Z wobec rynku pracy w zakresie warunków zatrudnienia; praca zdalna jako nowa forma zatrudnienia w Po...
Problemy gospodarki i rynku pracy 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Problemy gospodarki i rynku pracy 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej Natalia Szozda (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.