ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Teresa Bal-Woźniak
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym Teresa Bal-Woźniak - okładka książki

Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym Teresa Bal-Woźniak - okładka książki

Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym Teresa Bal-Woźniak - okładka audiobooka MP3

Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym Teresa Bal-Woźniak - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
200
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (39,90 zł najniższa cena z 30 dni)

64,00 zł (-20%)
51,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym. Taką metakompetencją może być innowacyjność, która wymaga konsekwentnego kształtowania szczegółowych kompetencji innowacyjnych, a konkretnie: budowania świadomości innowacyjnej, wyzwalania zaangażowania innowacyjnego, stymulowania biegłości i wspierania sprawstwa (prakseologicznej skuteczności). Większa skuteczność zarządzania innowacjami w postaci zwiększonej intensywności wprowadzania innowacji osiągalna jest zatem pośrednio, przez wcześniejsze upowszechnianie innowacyjnych postaw i zachowań ludzi, we wszystkich środowiskach ich funkcjonowania. Książka adresowana jest głównie do studentów kierunków takich jak zarządzanie czy ekonomia menedżerska. Będzie także przydatna dla wykładowców oraz osób prowadzących grupy ćwiczeniowe i projektowe, a także dla praktyków gospodarczych, kadry kierowniczej i specjalistycznej, projektantów oraz konsultantów. Ze wstępu

Wybrane bestsellery

Teresa Bal-Woźniak

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności