Zarządzanie cenami
- Autorzy:
- Hermann Simon, Martin Fassnacht
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 466
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Zarządzanie cenami
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co ...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Czeka nas apokalipsa. Nie wywołają jej jednak ani zmiany klimatyczne, ani zderzenie z asteroidą. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna. Pogrąży nas upadek dolara. Jakich skutków możemy się spodziewać? Prawdopodobne jest załamanie się międzynarodowego systemu walutowego, ponieważ jeśli świat stra...
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Publikacja jest pokłosiem interdyscyplinarnych badań nad identyfikacją lokalnej polityki mieszkaniowej gmin wiejskich i wypełnia lukę w literaturze z zakresu socjologii, ekonomii i geografii społeczno-ekonomicznej. Autorzy posłużyli się metodą case study, opisując sześć podmiejskich gmin wiejs...
Rozwój lokalny a polityka mieszkaniowa w gminach wiejskich Rozwój lokalny a polityka mieszkaniowa w gminach wiejskich
Anna Miklaszewska, Małgorzata Marks-Krzyszkowska, Paweł Starosta
-
Jak dezinformacja infekuje umysły i jak się na nią uodpornić. Fałszywe informacje są jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Każdy jest podatny na ich wpływ. Często są nastawione na wywoływanie polaryzacji społecznej, pojawiają się pod postacią teorii spiskowych, wpływają na nasze wy...(31.49 zł najniższa cena z 30 dni)
35.09 zł
44.99 zł(-22%) -
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia - na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się...
Siła empatii. Biznes i życie w wielokulturowym świecie Siła empatii. Biznes i życie w wielokulturowym świecie
(41.33 zł najniższa cena z 30 dni)44.39 zł
59.90 zł(-26%) -
Książka jest wyjątkowym zbiorem ironicznych i bezlitosnych felietonów autorstwa Stanisława Lema, publikowanych w ,,Tygodniku Powszechnym w latach 20052006. Słynny pisarz, dzieląc się z czytelnikami swoimi opiniami, poglądami i obserwacjami, nie oszczędzał w felietonach nikogo: ani polityków, ani ...(28.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.64 zł
38.00 zł(-22%) -
Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym. Czasopismo wydawane od 2000 roku zajmuje się energetyką konwencjonalną jak również od...(8.64 zł najniższa cena z 30 dni)
8.64 zł
10.80 zł(-20%) -
Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym. Czasopismo wydawane od 2000 roku zajmuje się energetyką konwencjonalną jak również od...(8.64 zł najniższa cena z 30 dni)
8.64 zł
10.80 zł(-20%)
Ebooka "Zarządzanie cenami" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie cenami" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie cenami" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Małgorzata Guzowska
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0857-8, 9788301208578
- Data wydania ebooka:
- 2019-09-24 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 99624
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 27.8MB
- Kategorie:
Ekonomia
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Przedmowa
- O Autorach
- 1. Podstawy zarządzania cenami
- 1.1. Zysk i cena
- 1.2. Definicja ceny
- 1.3. Cena i zarządzanie
- 1.3.1. Cena jako narzędzie marketingu
- 1.3.2. Zrozumienie roli ceny
- 1.3.3. Zarządzanie cenami jako proces
- 1.4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami
- 1.5. Zarządzanie cenami i prawo
- 1.6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami
- Podsumowanie
- Literatura
- 2. Strategia ceny
- 2.1. Cele
- 2.2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli
- 2.3. Wartość i cena
- 2.4. Pozycjonowanie
- 2.5. Sposób działania
- 2.6. Pozycje cenowe
- 2.6.1. Luksusowa pozycja cenowa
- 2.6.2. Pozycja cenowa premium
- 2.6.3. Średnia pozycja cenowa
- 2.6.4. Niska pozycja cenowa
- 2.6.5. Ultraniska pozycja cenowa
- 2.6.6. Dynamika pozycjonowania cenowego
- Podsumowanie
- Literatura
- 3. Analiza: ekonomia ceny
- 3.1. Wprowadzenie
- 3.2. Analiza informacji ważnych dla ceny
- 3.2.1. Ustalanie cen metodą koszt plus
- 3.2.2. Klienci
- 3.2.3. Konkurencja
- 3.3. Krzywa popytu
- 3.3.1. Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu
- 3.3.2. Krzywa popytu i elastyczność cenowa
- 3.3.3. Inne formy krzywej popytu
- 3.3.4. Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej
- 3.4. Empiryczne wyznaczanie krzywej popytu
- 3.4.1. Wywiady
- 3.4.2. Obserwacje
- 3.4.3. Podsumowanie narzędzi
- Podsumowanie
- Literatura
- 4. Analiza: Psychologia ceny
- 4.1. Wprowadzenie
- 4.2. Tradycyjna psychologia ceny
- 4.2.1. Cena a efekt prestiżu
- 4.2.2. Paradoks Giffena
- 4.2.3. Cena jako wyznacznik jakości
- 4.2.4. Wyjątki
- 4.3. Behawioralne wyznaczanie ceny
- 4.3.1. Podstawy teoretyczne
- 4.3.2. Efekty towarzyszące behawioralnemu wyznaczaniu cen
- 4.3.3. Neuropricing
- Podsumowanie
- Literatura
- 5. Decyzja: Ceny jednowymiarowe
- 5.1. Wprowadzenie
- 5.2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen
- 5.3. Jednoczynnikowe metody ustalania cen
- 5.3.1. Ustalanie cen metodą koszt plus
- 5.3.2. Polityka cen zorientowana na konkurencję
- 5.4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen
- 5.4.1. Rachunek marży brutto
- 5.4.2. Systemy wspomagania decyzji
- 5.4.3. Matematyczna optymalizacja cen
- 5.4.4. Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu
- 5.4.5. Hipotezy reakcji w oligopolu
- Podsumowanie
- Literatura
- 6. Decyzja: Ceny wielowymiarowe
- 6.1. Wprowadzenie
- 6.2. Różnicowanie cen
- 6.2.1. Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen
- 6.2.2. Teoretyczne podstawy różnicowania cen
- 6.2.3. Realizacja różnicowania cen
- 6.3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów
- 6.3.1. Decyzje cenowe dla linii produktów
- 6.3.2. Wiązanie cen
- Podsumowanie
- Literatura
- 7. Decyzja: Ceny optymalne dynamicznie
- 7.1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie
- 7.1.1. Dynamiczna funkcja celu
- 7.1.2. Dynamiczna funkcja popytu
- 7.1.3. Dynamiczna funkcja kosztów
- 7.1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie
- 7.2. Dynamiczna optymalizacja cen
- 7.2.1. Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami
- 7.2.2. Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe
- 7.3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji
- Podsumowanie
- Literatura
- 8. Zarządzanie cenami i warunki ramowe
- 8.1. Cena i podatki
- 8.1.1. Skutki podatkowe po stronie odbiorców
- 8.1.2. Skutki oddziaływania podatków po stronie oferenta
- 8.1.3. Taktyczne rozważania o podatkach i cenach
- 8.1. Cena i podatki
- 8.2. Cena i inflacja
- 8.3. Międzynarodowe zarządzanie cenami
- 8.3.1. Problemy i praktyki
- 8.3.2. Ceny a kurs walut
- 8.3.3. Import równoległy
- 8.3.4. Cena i interwencje państwa
- 8.3.5. Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym
- Podsumowanie
- Literatura
- 9. Realizacja
- 9.1. Wprowadzenie
- 9.2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami
- 9.2.1. Definiowanie zadań
- 9.2.2. Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej
- 9.2.3. Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami
- 9.2.4. Rola dyrektora generalnego
- 9.3. Rola sił sprzedaży
- 9.3.1. Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie
- 9.3.2. Systemy motywacyjne zorientowane na cenę
- 9.4. Komunikowanie cen
- 9.4.1. Komunikowanie cen na zewnątrz
- 9.4.2. Wewnętrzna komunikacja cen
- 9.5. Kontroling cenowy
- 9.5.1. Zadania kontrolingu cenowego
- 9.5.2. Wymogi informatyczne
- 9.5.3. Narzędzia kontrolingu cenowego
- Podsumowanie
- Literatura
- 10. Zarządzanie cenami na rynku dóbr konsumpcyjnych
- 10.1. Wprowadzenie
- 10.2. Wertykalne zarządzanie cenami
- 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną
- 10.2.2. Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta
- 10.2.3. Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku
- 10.3. Wielokanałowe zarządzanie cenami
- Podsumowanie
- Literatura
- 11. Zarządzanie cenami na rynku dóbr industrialnych
- 11.1. Wprowadzenie
- 11.2. Analiza
- 11.3. Decyzja
- 11.3.1. Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność
- 11.3.2. Metody kalkulacyjne
- 11.3.3. Aukcje
- 11.4. Realizacja
- 11.4.1. Negocjacje cenowe
- 11.4.2. Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny
- Podsumowanie
- Literatura
- 12. Zarządzanie cenami w sektorze usług
- 12.1. Wprowadzenie
- 12.2. Analiza
- 12.2.1. Informacje dotyczące przedsiębiorstwa
- 12.2.2. Informacje dotyczące klientów
- 12.2.3. Informacje dotyczące konkurencji
- 12.3. Decyzja
- 12.3.1. Procedury przybliżone
- 12.3.2. Różnicowanie cen w sektorze usług
- 12.3.3. Yield management
- 12.4. Realizacja
- 12.4.1. Realizacja zróżnicowanych cen
- 12.4.2. Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji
- 12.4.3. Komunikowanie cen
- Podsumowanie
- Literatura
- 13. Zarządzanie cenami w handlu
- 13.1. Wprowadzenie
- 13.2. Strategia
- 13.2.1. Pozycjonowanie cenowe
- 13.2.2. Wizerunek cenowy
- 13.3. Analiza
- 13.3.1. Informacje dotyczące przedsiębiorstwa
- 13.3.2. Informacje dotyczące klientów
- 13.3.3. Informacje dotyczące konkurencji
- 13.4. Decyzja
- 13.4.1. Określanie przedziałów cenowych
- 13.4.2. Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów
- 13.4.3. Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe
- 13.4.4. Decyzje przy promocjach cenowych
- 13.5. Realizacja
- Podsumowanie
- Literatura
- 14. Innowacje w zarządzaniu cenami
- 14.1. Innowacje cenowe: trochę historii
- 14.2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości
- 14.3. Innowacyjne modele cenowe
- 14.3.1. Jednorazowe opłaty stałe
- 14.3.2. Model freemium
- 14.3.3. Interaktywne modele cenowe
- 14.3.4. Opłata za wykorzystanie
- 14.3.5. Nowe miary cenowe
- 14.3.6. Dwustronne systemy cenowe
- 14.3.7. Ceny ujemne
- 14.3.8. Zerowe koszty krańcowe i sharing economy
- 14.3.9. Innowacyjne systemy płatności
- Podsumowanie
- Literatura
- Podziękowania
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika adresowanego do studentów stosunków międzynarodowych i nauk politycznych. Autorzy dokonali gruntownej aktualizacji publikacji wobec głębokich zmian w globalnej rzeczywistości geopolitycznej i ekonomicznej w ciągu minion...
Zarys stosunków międzynarodowych Zarys stosunków międzynarodowych
Lubomir Zyblikiewicz, Piotr Bajor, Edyta Chwiej, Iwona Krzyżanowska-Skowronek
(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie cenami Hermann Simon, Martin Fassnacht (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.