Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie cenami

Zarządzanie cenami Hermann Simon, Martin Fassnacht - okladka książki

Zarządzanie cenami Hermann Simon, Martin Fassnacht - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
466
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook 103,35 zł najniższa cena z 30 dni

159,00 zł (-22%)
124,52 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(103,35 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia zarządzanie cenami. Wcześniej mówiono albo o teorii cen w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie zarządzanie cenami miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika. Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów. Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. " Z przedmowy

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności