- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe Silva RERUM
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 257
-
PDF
Opis książki: Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 6
Seria „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych” składa się z siedmiu tomów. Pierwszy tom tego opracowania zawiera rozważania nad Wielkopolską jako regionem historyczno-kulturowym. Drugi tom skupiony jest zarówno na regionalizmie wielkopolskim jako idei, jak i jej praktycznych przejawach społeczno-organizacyjnych oraz prekursorach regionalizmu wielkopolskiego. Tom trzeci natomiast stanowi kontynuację rozważań o regionalizmie wielkopolskim, widzianym jednak z innej perspektywy, a mianowicie z punktu widzenia jego przejawów społeczno-kulturalnych, politycznych i gospodarczych wraz z ich luminarzami. Na zawartość tomu czwartego składają się refleksje o etosie regionalnym Wielkopolan i towarzyszących jej ideach, a także o znaczeniu prasy w życiu regionu oraz charakterystycznych postawach i zachowaniu jego mieszkańców. Przedmiotem zainteresowania tomu piątego są wielkopolskie tradycje czasopiśmiennictwa regionalistycznego do 1939 roku. Rozwój tej kategorii prasowo-wydawniczej w Wielkopolsce po drugiej wojnie światowej scharakteryzowano w tomie szóstym. Tom siódmy zawiera próbę zdefiniowania pojęcia czasopisma regionalistycznego poprzez wprowadzenie formuły określającej pod nazwą „cecha” – rozważania te oparte są głównie na źródłach i tradycji wielkopolskiego czasopiśmiennictwa regionalistycznego XIX/XX wieku.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ryszard Kowalczyk - pozostałe książki
-
Praca organiczna i etos regionalny Wielkopolan stanowią zasadniczy przedmiot niniejszych rozważań. Zagadnienia te są rozpatrywane z perspektywy politologicznej i regionalistycznej. Dlatego akcentuje się tutaj z jednej strony polityczne cechy pracy organicznej i etosu regionalnego Wielkopolan, z d...
PRACA ORGANICZNA I ETOS REGIONALNY WIELKOPOLAN Szkice politologiczno-regionalistyczne PRACA ORGANICZNA I ETOS REGIONALNY WIELKOPOLAN Szkice politologiczno-regionalistyczne
-
Seria „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych” składa się z siedmiu tomów. Pierwszy tom tego opracowania zawiera rozważania nad Wielkopolską jako regionem historyczno-kulturowym. Drugi tom skupiony jest zarówno na regionalizmie wielkopolskim jako idei, jak i je...
-
Seria „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych” składa się z siedmiu tomów. Pierwszy tom tego opracowania zawiera rozważania nad Wielkopolską jako regionem historyczno-kulturowym. Drugi tom skupiony jest zarówno na regionalizmie wielkopolskim jako idei, jak i je...
-
Zamierzeniem autora niniejszej publikacji, pierwszej z serii „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych”, jest próba przedstawienia Wielkopolski jako regionu historycznego i kulturowego jednocześnie. Splatanie się w dziejach regionu elementów jego kultury – ...
-
Celem niniejszej publikacji, drugiej z serii „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych”, jest próba scharakteryzowania kilku ważnych aspektów regionalizmu wielkopolskiego. Chodzi tutaj zarówno o jego zasadnicze idee i przejawy społeczno-organizacyjne, jak ...
-
Niniejsza publikacja, trzecia z serii „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych”, jest próbą scharakteryzowania niektórych ideowych i praktycznych przejawów społeczno-kulturalnych, politycznych i gospodarczych regionalizmu wielkopolskiego, a także ich lumi...
-
Seria Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych składa się z siedmiu tomów. Pierwszy tom tego opracowania zawiera rozważania nad Wielkopolską jako regionem historyczno-kulturowym. Drugi tom skupiony jest zarówno na regionalizmie wielkopolskim jako idei, jak i jej praktycznych...
Ebooka "Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 6" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 6" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 6" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-656-9723-3, 9788365697233
- Data wydania ebooka:
- 2017-12-18 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.7MB
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
Spis treści
WSTĘP..............................................................................................................11
ROZDZIAŁ I....................................................................................................14
WARUNKI ROZWOJU CZASOPIŚMIENNICTWA REGIONALISTYCZNEGO I FORMY WYDAWNICTW REGIONALISTYCZNYCH.....14
1.1. Okoliczności społeczno-polityczne działalności prasowo-wydawniczej..14
1.2. Prawne uwarunkowania działalności prasowej.........................................30
1.3. Wielkopolskie regionalistyczne serie wydawnicze....................................33
1.4. Wielkopolskie jednodniówki o cechach regionalistycznych.....................42
1.4.1. Szkolne oraz szkolnych komitetów społecznych i stowarzyszeń absolwentów.........................................................................................................44
1.4.2. Zakładów pracy, przedsiębiorstw i spółdzielni.......................................47
1.4.3. Związków zawodowych, organizacji sportowych oraz społeczno-środowiskowych..............................................................................................48
1.4.4. Frontu Jedności Narodu i Rad Narodowych...........................................49
1.4.5. Stowarzyszeń społeczno-kulturalnych i oświatowych............................51
1.4.6. Szkół wyższych, organizacji studenckich i młodzieżowych..................54
1.4.7. Ośrodków kultury, bibliotek i wydawnictw prasowych.........................57
1.4.8. Środowiskowych komitetów społecznych..............................................58
1.5. Czasopisma Kościoła Rzymskokatolickiego o cechach regionalistycznych...................................................................................................................59
1.6. Typy czasopiśmiennictwa regionalistycznego w Wielkopolsce................60
ROZDZIAŁ II...................................................................................................65
CZASOPISMA REGIONALISTYCZNE WYDAWANE PRZEZ RSW „PRASA-KSIĄŻKA-RUCH”...........................................................................65
2.1. Struktura organizacyjna RSW „Prasa-Książka-Ruch” w Wielkopolsce....65
2.2. „Głos Wolsztyński” (1954-1971)...............................................................67
2.3. „Ziemia Kaliska” (1957-nadal)..................................................................69
2.4. „Ziemia Nadnotecka” (1961-1979)............................................................72
2.5. „Południowa Wielkopolska” (1962-1989).................................................73
2.6. „Ziemia Gnieźnieńska” (1959-1964), „Przemiany” (1964-1965), „Przemiany Ziemi Gnieźnieńskiej” (1965-1994), „Przemiany na Szlaku Piastowskim” (1994-nadal)...............................................................................75
2.7. „Nurt” (1965-1989)....................................................................................76
ROZDZIAŁ III..................................................................................................82
CZASOPISMA REGIONALISTYCZNE PAŃSTWOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH........................................................................82
3.1. Czasopisma muzeów..................................................................................82
3.1.1. „Fontes Archaeologici Posnanienses. Annales Musei Archaeologici Posnaniensis” (1953-nadal)..............................................................................83
3.1.2. „Studia Muzealne” (1953-nadal)............................................................86
3.1.3. „Leszczyńskie Zeszyty Muzealne” (1988-1990)....................................88
3.1.4. „Zeszyty Muzealne” (1989-2005), „Konińskie Zeszyty Muzealne” (2006-nadal)......................................................................................................89
3.2. Czasopisma ośrodków naukowo-badawczych...........................................90
3.2.1. „Pamiętnik Biblioteki Kórnickiej” (1929-1930, 1946-nadal).................91
3.2.2. „Poznańskie Studia Teologiczne” (1972-nadal).....................................92
3.2.3. „Notatki Przyrodnicze” (1967-1973)......................................................93
3.3. Czasopisma bibliotek publicznych............................................................93
3.3.1. „Materiały-Informacje. Sprawozdania Regionalnej Izby Pamiątek Oświatowych” (1987-1990)..............................................................................94
3.4. Czasopisma domów kultury.......................................................................95
3.4.1. Pałac Kultury w Poznaniu.......................................................................95
3.4.1.1. „Nasza Kronika” (1965-1972).............................................................95
3.4.1.2. „Orientacje” (1973-1990)....................................................................96
3.4.2. Periodyki edytowane przez miejskie i powiatowe domy kultury...........97
3.5. Czasopisma ośrodków kultury leśnej.......................................................100
3.5.1. „Studia Ośrodka Kultury Leśnej” (1985-1989), „Studia i Materiały Ośrodka Kultury Leśnej” (1990-nadal)..........................................................100
3.6. Czasopisma kuratoriów oświaty i wychowania.......................................101
3.7. Czasopisma organów władzy i administracji państwowej.......................104
3.7.1. „Kronika Wielkopolski” (1973-nadal)..................................................104
3.7.2. „Kronika Miasta Poznania” (1923-1939, 1945-nadal).........................110
3.7.3. „Zapiski Jarocińskie” (1983-nadal)......................................................113
3.7.4. „Wiadomości Kościańskie” (1988-nadal).............................................115
3.7.5. „Gazeta Wągrowiecka” (1989-1990)....................................................116
ROZDZIAŁ IV...............................................................................................118
CZASOPISMA REGIONALISTYCZNE STOWARZYSZEŃ NAUKOWYCH I SPOŁECZNO-KULTURALNYCH................................................118
4.1. Czasopisma o charakterze naukowym i popularnonaukowym................118
4.1.1. „Studia i Materiały do Dziejów Wielkopolski i Pomorza” (1955- 1994)...............................................................................................................118
4.1.2. „Rocznik Nadnotecki” (1966-1999).....................................................120
4.1.3. „Rocznik Kaliski” (1968-nadal)...........................................................124
4.1.4. „Zeszyty Naukowe Kaliskiego Towarzystwa Lekarskiego” (1972-nadal)..................................................................................................................127
4.1.5. „Rocznik Wielkopolski Wschodniej” (1973-1976), „Rocznik Koniński” (1977-1982).............................................................................................128
4.1.6. „Rocznik Leszczyński” (1977-1989) ...................................................130
4.1.7. Czasopisma Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk...................133
4.2. Czasopisma o charakterze społeczno-kulturalnym..................................138
4.2.1. „Zeszyty Wielkopolskie” (1964-1972).................................................139
4.2.2. „Biuletyn Informacyjny WTK” (1968-1972) i „Informator Regionalisty” (1983-1984)...........................................................................................141
4.2.3. „Przegląd Wielkopolski” (1987-nadal).................................................143
4.2.4. „Pamiętnik Towarzystwa Miłośników Ziemi Kościańskiej”(1972-nadal)...............................................................................................................146
4.2.5. „Przyjaciel Ludu” (1986-nadal)............................................................148
4.2.6. „Rogozińskie Zeszyty Historyczne” (1987-2002)................................152
4.2.7. „Ziemia Kolska” (1987-1997)..............................................................153
4.2.8. „Szkice Koźmińskie” (1988-nadal)......................................................154
4.2.9. Społeczno-kulturalne efemerydy prasowe i pomysły niezrealizowane z Gostynia, Rawicza i Szamotuł.................................................................155
ROZDZIAŁ V.................................................................................................158
CZASOPISMA REGIONALISTYCZNE INNYCH STOWARZYSZEŃ
I ORGANIZACJI............................................................................................158
5.1. „Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiego Klubu Filatelistów” (1945-1947), „Filatelista Polski” (1948), „Wielkopolskie Wiadomości Filatelistyczne” (1966-1976, 1994-nadal), ................................................................159
5.2. „Oscypek” (1951-1956)...........................................................................160
5.3. „Zachodni Poradnik Łowiecki” (1960-1973), „Darz Bór” (1973-1980).161
5.4. „Biuletyn Informacyjny” (1961-1976), „Wielkopolska” (1983-1992)....162
5.5. „Merkury” (1967-nadal)..........................................................................165
5.6. „Dmuchawiec” (1968-1971)....................................................................165
5.7. „Nowy Dzwonek Poranny. Wielotygodnik naukowo-społeczny” (1972-1974).....................................................................................................165
5.8. „Z dziejów ruchu młodzieżowego” (1978-1989)....................................166
5.9. „Komunikat” (1980-1986), „Biuletyn – Polski Związek Filatelistów. Zarząd Okręgu Kalisz” (1986-1987), „Informator – Kaliski Filatelista” (1988-1992), „Filatelista Kaliski” (1995-nadal).............................................167
5.10. „Informator Klubowy Święty Gabriel” (1982-nadal)............................167
5.11. „Bez przysłony” (1983-1990)................................................................168
5.12. „Szkice Zbąszyńskie” (1984-1989).......................................................170
5.13. „Krajoznawstwo i Turystyka” (1987-2002)...........................................171
ROZDZIAŁ VI...............................................................................................173
CZASOPISMA PATRIOTYCZNEGO RUCHU ODRODZENIA NARODOWEGO.......................................................................................................173
6.1. Uwagi wstępne.........................................................................................173
6.2. „Echa Opalenickie” (1983-1989).............................................................175
6.3. „Głos Śremski” (1984-1989)...................................................................178
6.4. „Wiadomości Grodziskie” (1986-1989)..................................................180
6.5. „Wiadomości Nowotomyskie” (1986-1989)...........................................182
6.6. „Kórniczanin” (1988-1989).....................................................................185
6.7. „Ziemia Szamotulska” (1988-1989)........................................................186
6.8. Uwarunkowania społeczno-polityczne czasopiśmiennictwa regionalistycznego okresu PRL-u.................................................................................190
ZAKOŃCZENIE............................................................................................195
WYKAZ ŹRÓDEŁ I LITERATURY.............................................................197
A. ŹRÓDŁA....................................................................................................197
B. LITERATURA...........................................................................................228
INDEKS MIEJSCOWOŚCI ..........................................................................253
Wydawnictwo Naukowe Silva RERUM - inne książki
-
Wywiad rzeka, poświęcony problematyce senioralnej
Czy starość może być atrakcyjna? Rozważania na temat blasków i cieni życia seniora Czy starość może być atrakcyjna? Rozważania na temat blasków i cieni życia seniora
-
RECENZJA NAUKOWA dr hab. Łukasz Guzek, prof. ASP dr hab. Aneta Pawłowska, prof. UŁ PROJEKT OKŁADKI I ILUSTRACJE Dorota Sobota SOCIAL NET ART Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wiz...
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0 SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0
-
Celem publikacji jest ukazanie mody językowej na zapożyczenia angielskie jako zjawiska wieloaspektowego, na podstawie anglicyzmów wyekscerpowanych z wybranych czasopism należących do prasy kobiecej.
Moda językowa na zapożyczenia angielskie w prasie kobiecej Moda językowa na zapożyczenia angielskie w prasie kobiecej
-
Z recenzji: Książka Mikołaja Jacka Łuczaka posiada szereg zalet, wśród nich niewątpliwie wymienić należy fakt, że Autor książki o komunikacji idzie z duchem modnej obecnie interdyscyplinarności. Pragnę zaakcentować zwłaszcza refleksje Autora nad kategorią bezpieczeństwa informacji, albo...
Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna
-
W przestrzeni publicznej coraz wyraźniej słychać głosy diagnozujące pęknięcie Polski na dwie części: odłam liberalny i konserwatywny. Wygląda na to, że nadal aktualne pozostaje pytanie zadane w wierszu przez Juliusza Słowackiego: Szli krzycząc „Polska! Polska” (…...
Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015 Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015
-
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie szans, wyzwań i zagrożeń dla bezpieczeństwa regionu Europy Środkowej i Wschodniej w ujęciu przedmiotowym. Przeprowadzone badania przez autorów reprezentujących różne ośrodki akademickie zostały zogniskowane według katalogu bezpieczeńst...
Bezpieczeństwo państw Europy Środkowej i Wschodniej. Kwestie społeczne, ekonomiczne, polityczne i militarne Bezpieczeństwo państw Europy Środkowej i Wschodniej. Kwestie społeczne, ekonomiczne, polityczne i militarne
-
Znakomici prawnicy i medioznawcy: Ksenia Kakareko, Jacek Sobczak, Tadeusz Kononiuk – autorzy książki pt. Fundamenty zawodu dziennikarza nie tylko wskazują w swej pracy na korzenie dziennikarstwa, ale porządkują wiedzę o nim, mówią o jego współczesnej kondycji. Powied...
-
W polskich przedsiębiorstwach idea zarządzania procesowego nabiera coraz większego znaczenia. Doświadczenia tych przedsiębiorstw wskazują, że niezbędnymi warunkami skutecznego wdrożenia koncepcji zarządzania procesowego i towarzyszących im procesowych struktur organizacyjnych jest integracja proc...
Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej
-
Fragment wstępu: Niedostatek badań nad dziejami kwestii zdrowotnych widoczny jest jasno w podręcznikach historii Polski i historii powszechnej, podczas gdy są to zagadnienia znaczące, ale i ciekawe. Podobnie jak w obszarze innej instytucji – szkolnictwa – w biegu epo...
Balwierze, cyrulicy, wyrwizęby. Z dziejów choroby i zdrowia Balwierze, cyrulicy, wyrwizęby. Z dziejów choroby i zdrowia
-
Il volume che presentiamo ai lettori tiene conto della complessità del fenomeno del conflitto e, nonostante le sfumature negative presenti nell’accezione comune del termine, mira a dimostrare la sua utilità come chiave di lettura di fenomeni di varia natura, come strumento per...
Il conflitto nella lingua e nella cultura italiana: analisi, interpretazioni, prospettive Il conflitto nella lingua e nella cultura italiana: analisi, interpretazioni, prospettive
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 6 Ryszard Kowalczyk (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.