Trzy dyskursy mi³osne
- Wydawnictwo:
- Oficyna Naukowa
- Ocena:
- Stron:
- 212
-
PDF
Opis ksi±¿ki: Trzy dyskursy mi³osne
Dzi¶ nie wystarczy powiedzieæ, ¿e wszystko wokó³ nas p³ynie, bezustannie podlega zmianie i nie daje siê uj±æ w ¿adne stabilne kategorie. To najwy¿ej po³owa prawdy. Kultura wspó³czesna nie jest nieskoñczenie zmienna i wieloznaczna. Oferuje nam tak¿e rozmaite narzêdzia do radzenia sobie z niemo¿liwo¶ci± ustanowienia trwa³ych i stabilnych relacji spo³ecznych. Trzy dyskursy mi³osne to rekonstrukcja odmiennych sposobów radzenia sobie z do¶wiadczan± powszechnie trudno¶ci± uporz±dkowania relacji intymnych.
Wybrane bestsellery
Oficyna Naukowa - inne ksi±¿ki
Dzieki opcji "Druk na ¿±danie" do sprzeda¿y wracaj± tytu³y Grupy Helion, które cieszy³y sie du¿ym zainteresowaniem, a których nak³ad zosta³ wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowali¶my dodatkow± pulê egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Druk na ¿±danie":
- us³uga obejmuje tylko widoczn± poni¿ej listê tytu³ów, któr± na bie¿±co aktualizujemy;
- cena ksi±¿ki mo¿e byæ wy¿sza od pocz±tkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wy¿szymi ni¿ koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowi±zuj±ca cena jest zawsze podawana na stronie WWW ksi±¿ki;
- zawarto¶æ ksi±¿ki wraz z dodatkami (p³yta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pe³ni komplementarna;
- us³uga nie obejmuje ksi±¿ek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka, któr± chcesz zamówiæ pochodzi z koñcówki nak³adu. Oznacza to, ¿e mog± siê pojawiæ drobne defekty (otarcia, rysy, zagiêcia).
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Koñcówka nak³adu":
- us³uga obejmuje tylko ksi±¿ki oznaczone tagiem "Koñcówka nak³adu";
- wady o których mowa powy¿ej nie podlegaj± reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka drukowana
Oceny i opinie klientów: Trzy dyskursy mi³osne Maciej Gdula , (0) Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.