The Facebook Marketing Book
- Autorzy:
- Dan Zarrella, Alison Zarrella
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 286
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: The Facebook Marketing Book
How can Facebook help you promote your brand, products, and services? This book provides proven tactics that you can use right away to build your brand and engage prospective customers. With 500 million active users worldwide, Facebook offers a much larger audience than traditional media, but it's a new landscape loaded with unfamiliar challenges. The Facebook Marketing Book shows you how to make the most of the service while skirting not-so-obvious pitfalls along the way.
Whether you're a marketing and PR professional, an entrepreneur, or a small business owner, you'll learn about the tools and features that will help you reach specific Facebook audiences. You'll also get an in-depth overview, with colorful and easy-to-understand introductions to Profiles, Groups, Pages, Applications, Ads, Events, and Facebook etiquette.
- Approach Facebook's complex environment with clear, actionable items
- Make sense of the social networking world
- Be familiar with the technologies you need for social network marketing
- Explore tactics for using Facebook features, functionality, and protocols
- Learn how to set specific campaign goals
- Determine which Facebook features are relevant to your campaigns
- Plan and execute Facebook marketing strategies
- Measure the results of your campaigns with key performance indicators
Wybrane bestsellery
-
Are you looking to take advantage of social media for your business or organization? With easy-to-understand introductions to blogging, forums, opinion and review sites, and social networks such as Twitter, Facebook, and LinkedIn, this book will help you choose the best -- and avoid the worst -- ...(59.42 zł najniższa cena z 30 dni)
59.42 zł
69.90 zł(-15%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Ta książka to praktyczny przewodnik wdrażania koncepcji lean i agile w funkcjonującej organizacji. Przedstawiono tu zestaw wzorców i zasad, przy tym skoncentrowano się na heurystycznym podejściu do implementacji. Sporo miejsca poświęcono eksperymentowaniu, dzięki któremu można wybrać najlepszą te...(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości, siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu, którzy dzięki ciężkiej pracy dostali się na szczyty. Znajdziesz tu zapis szczerych rozmów z wieloma niezwykłymi osobam...
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Spełnienie jest czymś głębszym i trwalszym niż poczucie szczęścia. W życiu zawodowym szczęście przynoszą nam różne sprawy: awans, podwyżka, pomyślne ukończenie trudnego projektu. Szczęście jednak trwa krótko. Przynosi radość i satysfakcję, ale intensywność tych uczuć mija wraz z upływem czasu. Sp...
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Якихось 10 років тому фрилансери вважалися «&...(19.76 zł najniższa cena z 30 dni)
19.76 zł
24.40 zł(-19%)
Ebooka "The Facebook Marketing Book" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "The Facebook Marketing Book" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "The Facebook Marketing Book" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-0272-6, 9781449302726
- Data wydania ebooka:
- 2010-12-21 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 12.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.9MB
- Kategorie:
Start-up
Spis treści książki
- The Facebook Marketing Book
- Dedication
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- 1. Introduction to Social Networking
- Who Uses Facebook?
- Impact on Todays Media
- Big Brands on Facebook
- How You Can (and Should) Use Facebook
- Creating Valuable Content
- 2. Facebook Profile Basics
- What Is a Facebook Profile?
- Facebook Profiles for Business
- Facebook Profile Tabs
- Wall
- Info
- Photos
- Setting Up a Facebook Profile
- Basic Information
- Bio and Quotations
- Work and Education
- Likes and Interests
- Pages
- Contact Information
- Privacy Settings
- Friend lists and groups
- Profile Applications
- Profile Interactions
- Summary
- 3. Facebook Page Basics
- The Difference Between a Page and a Profile
- What Requires a Facebook Page, Not a Profile
- Types of Pages
- Creating and Customizing a Facebook Page
- Static FBML
- Notes
- Social RSS
- Facebook Page Tabs
- Wall
- Info
- Photos
- Page Applications
- Custom Applications
- Custom User Applications
- Custom Tab Applications
- Page Optimization
- Organic Search
- Facebook Search
- Page Optimization Tips
- Optimizing Through a Content Strategy
- Promoting Your Page
- Page Interactions
- Summary
- 4. Facebook Group Basics
- Groups Versus Pages
- More Personal Messaging
- Better Event Management
- Groups Versus Pages
- Groups Can Be GoodSometimes
- When You Want a Group
- Creating a Group
- Keep It Global
- Fill Out All Fields
- Use Proper Grammar, Punctuation, and Spelling
- Include Keywords for Easier Searching
- Managing a Group
- Use with Profile or Page
- Dont Make New Friends
- Segment Friend Lists
- Incorporate Events
- Send Messages
- Participate and Post New Content
- Post Links, Photos, Videos
- Monitoring and Managing a Group
- Removing Content
- Encouraging Posting
- Using Groups to Supplement Your Page
- Summary
- 5. Facebook Events
- When to Use an Event
- Creating an Event
- Keep Your Event Public
- Allow Interaction
- Breaking Through the Clutter
- Sending Invites
- Integrating with a Page
- Promoting Your Event
- Event Follow-Up
- Summary
- 6. Facebook Application Basics
- Create Inherently Social Applications
- Improve Existing Social Behaviors
- Learn from Success
- Clarity, Simplicity, and Speed to Engagement
- Integrate with Viral Facebook Features
- Parts of Your Application
- Development
- Art and Copy
- Launching and Promoting Your Application
- Summary
- 7. Customizing Your Facebook Page
- Page Icon
- Designing Assets and Media
- Content
- Branded Patterns and Days
- Exclusive Stuff
- Custom Tabs
- User Applications
- Summary
- 8. Developing a Facebook Content Strategy
- Competing with Other Content on Facebook
- Develop a Content Strategy
- Establish Goals
- Determine Frequency
- Set Patterns and Common Topics
- Create a Content Calendar
- Competing with Other Content on Facebook
- Optimizing for Both Facebook and Search Engines
- The Easiest Places to Put Keywords
- Using Keywords on Facebook Tabs
- Default landing tab
- Info tab
- Custom FBML tabs
- Other Content
- Increased Interactions
- Summary
- 9. Cross-Promoting Content on Facebook
- Least Shared Words
- Meta Mentions
- Most Shared Words
- Digits
- Linguistic Content
- The Power of Positivity
- Try a Teaching Moment
- Video
- Parts of Speech
- Readability
- Social Plug-ins
- The Share Button
- Customizing the Share button
- The Share Button
- The Like Button
- Customizing the Like button
- Like or Share?
- The Activity and Recommendations Feeds
- Summary
- 10. Facebook Page Management
- Exclusive Deals for Fans
- Frequent Status Updates
- Timely Redesigns
- Promotions
- Unique Promotion Tab
- General Promotions Tab
- Monitoring
- Moderation
- Responding
- Advertising
- Summary
- 11. Advertising on Facebook
- Where to Send Users
- Creative Content Design
- Images
- Copy
- Targeting
- Location
- Demographics
- Likes and Interests
- Relationship and Interested In
- Workplaces
- Connections and Friends of Connections
- Budget
- Bidding
- Ad Stats
- Summary
- 12. Analytics and ROI
- Insights for Page
- Likes and Unlikes
- Demographic Data
- Activity and Traffic
- Feedback on Facebook Posts
- Insights for Page
- Insights for Applications
- Posting Application Content to Walls
- Facebook Ads Analytics
- Advertising Performance Report
- Responder Demographics Report
- Goals and KPI
- Tracking
- Summary
- A. Acknowledgments
- B. About the Authors
- Index
- About the Authors
- Colophon
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
Decentralized finance (DeFi) is a rapidly growing field in fintech, having grown from $700 million to $100 billion over the past three years alone. But the lack of reliable information makes this area both risky and murky. In this practical book, experienced securities attorney Alexandra Damsker ...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Analytics projects are frequently long, drawn-out affairs, requiring multiple teams and skills to clean, join, and eventually turn data into analysis for timely decision-making. Alteryx Designer changes all of that. With this low-code, self-service, drag-and-drop workflow platform, new and experi...(245.65 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł(-15%) -
Effective, repeatable, and insightful analytics are key to ROI in customer relationship management systems. Many organizations, however, lack the automated reporting tools they need to run their businesses and instead choose to massage the data in Excel. But there's a better way. Salesforce's sta...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Slow systems are frustrating. They waste time and money. But making consistently great decisions about performance can be easy, if you understand what's going on. This book explains in a clear and thoughtful voice why systems perform the way they do. It's for anybody who's curious about how compu...(169.14 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł(-15%) -
If you're planning, building, or implementing a cloud strategy that supports digitalization for your financial services business, this invaluable guide clearly sets out the crucial factors and questions to consider first. With it, you'll learn how to avoid the costly and time-consuming pitfalls a...
Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(211.65 zł najniższa cena z 30 dni)220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: The Facebook Marketing Book Dan Zarrella, Alison Zarrella (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.