ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Techniki sprzedaży zdalnej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki sprzedaży zdalnej Roman Kawszyn, Adam Szaran - okładka książki

Techniki sprzedaży zdalnej Roman Kawszyn, Adam Szaran - okładka książki

Techniki sprzedaży zdalnej Roman Kawszyn, Adam Szaran - okładka audiobooka MP3

Techniki sprzedaży zdalnej Roman Kawszyn, Adam Szaran - okładka audiobooks CD

Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
MT Biznes
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
208
Czas nagrania:
5 godz. 29 min.
Czyta:
Tomasz Urbański
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ebook

49,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3 (39,92 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-20%)
39,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(39,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni


Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” .

Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.

Roman Kawszyn i Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali  system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.

Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w tej książce. 
 

Roman Kawszyn, Adam Szaran

Zamknij

Wybierz metodę płatności