Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
- Autorzy:
- Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 7
- Stron:
- 696
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
Twój cel — pierwsza strona wyników!
Rzeczowa, bogata w informacje i dająca wgląd we wszystko, co najważniejsze, pozycja dla każdego, kto pragnie poznać SEO od podszewki.Seth Godin,
autor książki Wszyscy jesteśmy dziwni
Wiedza o SEO jest fundamentem dzisiejszego biznesu sieciowego. Napisana przez najlepszych praktyków SEO, książka ta może nauczyć Cię tego, czego potrzebujesz, by prowadzić działalność w sieci.Tony Hsieh,
prezes Zappos.com, Inc., autor bestsellera Delivering Happiness
Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Takich osób jest garstka. Dlatego jeżeli nie ma Cię na pierwszej stronie wyników, tak naprawdę nie istniejesz w sieci. Trafienie na nią musi być Twoim celem, który da Ci szansę odniesienia sukcesu w biznesie.
Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku. Obecnie, kiedy serwisy społecznościowe święcą triumfy, nie można ich ignorować jako źródła ruchu, dlatego autorzy dość szczegółowo analizują je pod kątem pozycjonowania. Ta książka to jedyny w swoim rodzaju, kompletny przewodnik po zagadnieniach związanych z SEO. Musi się znaleźć na półce każdego pasjonata optymalizacji stron internetowych!
Dzięki tej bezcennej książce:
- zdefiniujesz cele strategii SEO
- zidentyfikujesz i przeanalizujesz słowa kluczowe
- poznasz cechy witryny przyjaznej SEO
- zdobędziesz (legalnie!) łącza do Twojej strony
- poznasz zalety i wady tworzenia własnego zespołu SEO
Zdobądź popularność w sieci dzięki skutecznym działaniom SEO!
Wybrane bestsellery
-
W tej książce znajdziesz całą prawdę o start-upach. Bez eufemizmów i przemilczeń. Dowiesz się z niej, dlaczego duża część typowych porad rodem z Doliny Krzemowej jest po prostu błędna i sprawdza się w odniesieniu do zaledwie niewielkiego odsetka założycieli i firm. Problemy, z jakimi zmagają się ...
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów
(26.95 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Want to make money online? Then ignore social media at your own risk. Social media is vital if you want to your business to thrive, and though you can’t control the conversations, you can influence them. This book will teach you how.If mismanaged, social media can create more noise than sig...
Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach
(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%)
O autorach książki
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand FishkinEric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.
Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.
Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.
Rand Fishkin jest założycielem firmy SparkToro i mistrzem pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google. Jako młody chłopak był zmuszony podjać ryzykowną decyzję oraz rozpocząć życie przedsiębiorcy: zrezygnował ze studiów i założył firmę Moz. Postanowił poświęcić zawodowe życie pomaganiu innym firmom w budowaniu doskonalszego marketingu i jak dotąd dotrzymuje danego sobie słowa: jest autorem cieszącej się popularnością serii video, prowadzi bloga,napisał książkę. Jeśli nie jest pochłonięty pracą, spędza czas z ukochaną żoną Geraldine. Każdemu, kto poczęstuje go świetnie zrobionym makaronem i doskonałą whisky, zdradzi tajniki dotarcia na 1 pozycję wyników wyszukiwania Google.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Art of SEO
- Tłumaczenie:
- Maciej Reszotnik
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5648-6, 9788324656486
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-06-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5651-6, 9788324656516
- Data wydania ebooka:
-
2013-07-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 13298
- Rozmiar pliku Pdf:
- 41.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 23.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 47.0MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Kompetencje osobiste
Start-up
Spis treści książki
- Wyszukiwarki i cel ich istnienia (20)
- Udział rynkowy wyszukiwarek (20)
- Określanie celu wyszukiwania - wyzwanie dla marketingu i wyszukiwarek (23)
- Wyszukiwanie a zachowanie konsumentów (27)
- Wyszukiwarki i kierowanie handlem w sieci (30)
- Śledzenie wzrokiem: w jaki sposób użytkownicy widzą wyniki wyszukiwania (32)
- Śledzenie kliknięć: jak użytkownicy wybierają wyniki - wyniki neutralne a opłacane (35)
- Wnioski (40)
- Interpretowanie wyników wyszukiwania (44)
- Algorytmiczny system rankingowy: szperanie, indeksowanie, ocenianie (52)
- Określanie zamiarów użytkownika i zwracanie trafnych, aktualnych treści (64)
- Czynniki rankingowe (75)
- Zaawansowane techniki wyszukiwania (79)
- Wyszukiwarki pionowe (87)
- Wyszukiwarki a państwa (96)
- Wnioski (97)
- Cele strategiczne w zasięgu specjalistów SEO (100)
- Każdy plan SEO to improwizacja (102)
- Ruch sieciowy a zamiar użytkowników (103)
- Tworzenie planu SEO przed rozpoczęciem konstruowania witryny (104)
- Zrozumienie potrzeb klientów i odnalezienie własnej niszy (105)
- SEO i surowy ruch (108)
- SEO a sprzedaż internetowa (109)
- SEO i branding (109)
- SEO, leading i marketing bezpośredni (110)
- SEO i zarządzanie reputacją (111)
- SEO i ideologiczny wpływ (113)
- Wnioski (117)
- Główne elementy planowania (119)
- Proces budowy witryny i definiowanie graczy (122)
- Definiowanie struktury informacyjnej witryny (123)
- Przeprowadzanie audytu już istniejącej witryny w celu zidentyfikowania problemów SEO (128)
- Kanibalizacja słów kluczowych (134)
- Wykorzystywanie oprogramowania statystycznego serwera i zdobywanie dostępu do danych (138)
- Identyfikowanie głównych konkurentów (140)
- Ocena postępu (145)
- Pomiary stanu zindeksowania witryny (147)
- Pomiary rankingowe (149)
- Identyfikowanie źródeł ruchu sieciowego i pomiary jego intensywności (150)
- Wykorzystywanie zasobów biznesowych w kontekście SEO (153)
- Łączenie zasobów biznesowych z historycznymi danymi w celu dokonania analizy SEO/SWOT (155)
- Wnioski (156)
- Myślenie strategiczne (158)
- Długi ogon i krzywa popytu słów kluczowych (158)
- Podejście tradycyjne - znajomość domeny, analiza treści witryny (158)
- Narzędzie analityczne dla haseł (161)
- Określanie wartości hasła i potencjalnego wskaźnika ROI (189)
- Wykorzystywanie popytu na słowa kluczowe z długiego ogona (194)
- Trendy, okresowość i okresowe fluktuacje w popycie na słowa kluczowe (199)
- Wnioski (201)
- Wyszukiwarki i przystępność witryny (203)
- Tworzenie optymalnej architektury informacji (IA) (210)
- Domeny, subdomeny i mikrowitryny (226)
- Optymalizacja nazw domen i adresów URL (232)
- Nakierowanie na słowa kluczowe (235)
- Optymalizacja treści (246)
- Problem zduplikowanych treści (254)
- Kontrolowanie treści, plików cookie i identyfikatorów sesji (261)
- Zarządzanie treścią i kontrola robotów indeksujących (265)
- Przekierowania (281)
- Problemy z systemami zarządzania treścią (CMS) (289)
- Najlepsze techniki adaptacji domeny do wielojęzycznych witryn (301)
- Wnioski (304)
- Jaki wpływ mają linki na rankingi wyszukiwania (306)
- Zaawansowane zagadnienia oceny odnośników przez wyszukiwarki (315)
- Psychologia linków (322)
- Typy gromadzenia linków (323)
- Wybór odpowiedniej strategii gromadzenia linków (337)
- Więcej technik pozyskiwania linków z wykorzystaniem treści (342)
- Marketing oparty na bodźcach (347)
- Jak wyszukiwarki radzą sobie ze spamem (348)
- Media społecznościowe a linki (350)
- Wnioski (360)
- Dlaczego warto polegać na sygnałach społecznościowych? (362)
- Sygnały społecznościowe, które mają bezpośredni wpływ na wyniki wyszukiwania (364)
- Pośredni wpływ marketingu w mediach społecznościowych (372)
- Monitorowanie i mierzenie efektów działania marketingu w mediach społecznościowych oraz jego ciągłe usprawnianie (381)
- Zaangażowanie użytkowników jako czynnik jakości wyszukiwania (400)
- Analiza dokumentów (405)
- Optymalizacja przystępności a SEO (407)
- Dodatkowe źródła społecznościowe (409)
- Wnioski (410)
- Wyszukiwanie pionowe i nowe szanse (411)
- Optymalizacja wyszukiwania lokalnego (416)
- Optymalizacja wyszukiwania obrazów (429)
- Optymalizacja wyszukiwania produktów (435)
- Optymalizacja wiadomości, blogów i kanałów RSS w wyszukiwarkach (438)
- Wyszukiwarki filmów i multimediów oraz wyszukiwarki dla urządzeń przenośnych (449)
- Wnioski (462)
- Waga pomiaru wyników w procesie optymalizacji wyszukiwania (464)
- Pomiary ruchu sieciowego (468)
- Uzależnienie stopnia konwersji i ROI od SEO (481)
- Diagnostyka i wskaźniki powodzenia konkurencji (492)
- Główne wskaźniki wydajności w optymalizacji nakierowanej na długi ogon (532)
- Inne narzędzia (534)
- Wnioski (537)
- Przenoszenie treści - podstawy (539)
- Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie zmieniania struktury witryny i po transformacji (544)
- Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie trwania migracji na nową domenę i po niej (545)
- Zmiana serwera (547)
- Ukryte treści (549)
- Filtry spamu i kary (555)
- Kradzież treści (567)
- Zmiana specjalistów SEO i członków zespołu (568)
- Wnioski (571)
- Badania nad optymalizacją i analityka (573)
- Analiza porównawcza konkurencji (582)
- Korzystanie z oferowanych przez wyszukiwarki narzędzi SEO (587)
- Branża SEO w sieci (596)
- Uczestnictwo w konferencjach i innych wydarzeniach (601)
- Wnioski (604)
- SEO jako biznes (607)
- Wyzwania związane z budowaniem własnego zespołu lub zatrudnieniem zewnętrznej firmy (612)
- Wpływ stopnia złożoności witryny na nakład pracy pod kątem SEO (616)
- Rozwiązania dla małych firm (617)
- Zatrudnianie specjalisty SEO (625)
- Praca z niezależnym ekspertem (628)
- Wybór zewnętrznej firmy SEO lub konsultanta (630)
- Łączenie niezależnych zespołów SEO z zespołem wewnętrznym (638)
- Wprowadzanie kultury SEO w Twojej organizacji (639)
- Wnioski (640)
- Niepowstrzymana ewolucja wyszukiwania (643)
- Więcej o typach treści w wyszukiwarkach (650)
- Personalizacja, lokalizacja i wpływ użytkownika na wyszukiwanie (653)
- Wzrastająca rola wyszukiwania lokalnego, wyszukiwania za pośrednictwem urządzeń mobilnych i rozpoznawania głosu (656)
- Nasycenie rynku i konkurencja (659)
- SEO trwałą formą sztuki (661)
- Wnioski (662)
Przedmowa (15)
Wprowadzenie (17)
1. Wyszukiwanie jako miara trendów społecznych i narzędzie handlowe (19)
2. Podstawy posługiwania się wyszukiwarkami (43)
3. Definiowanie celów strategii SEO i określanie docelowych użytkowników (99)
4. Pierwsze kroki w SEO (119)
5. Identyfikowanie i analiza nakierowanych słów kluczowych (157)
6. Tworzenie witryny przyjaznej SEO (203)
7. Przygotowanie ciekawych treści i marketing odnośników (305)
8. Rola mediów społecznościowych i danych użytkowników w generowaniu wyników wyszukiwania (361)
9. Optymalizacja wyszukiwania specjalistycznego (411)
10. Śledzenie wyników wyszukiwania i wyznaczniki powodzenia strategii (463)
11. Zmiany domeny, przeprojektowanie witryny pod kątem SEO i rozwiązywanie problemów (539)
12. Nauka SEO i własne badania (573)
13. Tworzenie własnego zespołu SEO a wynajem zewnętrznej firmy (607)
14. Sztuka ewoluująca - przyszłość SEO (641)
Glosariusz (663)
Skorowidz (679)
O autorach (691)
Kolofon (681)
Helion - inne książki
-
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(30.03 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(77.35 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą rozpocząć karierę inżyniera oprogramowania. Znajdziesz w niej wiele cennych informacji, które zazwyczaj nie są uwzględniane w programach nauczania informatyki na poziomie studiów inżynierskich czy licencjackich, dowiesz się też, czego możesz się spodzi...
Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania
(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób chcących zrozumieć działanie łańcucha bloków i rozważających praktyczne zastosowanie tej technologii. Skorzystają z niej i menedżerowie, i specjaliści IT. Omówiono tu ewolucję blockchaina i najróżniejsze sposoby jego użycia — przy czym to wyjaśnienie wy...
Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe ...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie...(69.30 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Rozwój technologii i dostęp do danych finansowych stały się ogromnym ułatwieniem w korzystaniu z globalnych rynków finansowych. Jeśli zechcesz, możesz szybko zacząć przygodę na przykład z handlem algorytmicznym. Wystarczy, że masz niewielkie pojęcie o matematyce, programowaniu i ekonomii. Niestet...
Finanse i Python. Łagodne wprowadzenie do teorii finansów Finanse i Python. Łagodne wprowadzenie do teorii finansów
(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin (7)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(4)
(1)
(1)
(0)
(0)
Data dodania: 2013-12-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Sebastian,
Data dodania: 2013-10-10 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-07-20 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
sosen,
Data dodania: 2013-11-10 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Root, Obszerny
Data dodania: 2014-05-11 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Ivan Kryvosheyev, Webmaster, SEO, Network Engineering, tłumacz
Data dodania: 2016-08-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
http://www.narzedzia-seo.com,
Data dodania: 2017-09-18 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii