Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
- Autor:
- Andrzej Wodecki
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- edu-Libri
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 246
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
Analiza modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Celem monografii było przedstawienie wpływu sztucznej inteligencji na zarządzanie, generowanie wartości i reguły konkurowania współczesnych organizacji.
Metody i techniki sztucznej inteligencji rozwijają się w zawrotnym tempie, podobnie jak wspierająca je infrastruktura (serwery, karty graficzne, dedykowane procesory itp.). Towarzyszy temu rozwój technologii informatycznych, w szczególności zdecentralizowanych, rozproszonych architektur, które umożliwiają nie tylko zapisywanie danych, ale też śledzenie i zabezpieczanie transakcji oraz uruchamianie różnych aplikacji.
Jest to wyzwanie nie tylko dla menedżerów i inwestorów, ale też badaczy zainteresowanych efektywnym modelowaniem takich zjawisk.
Przedmiot badań prezentowany w opracowaniu jest bardzo szeroki – obejmuje nie tylko wiele obszarów działania organizacji, ale również rynki i rozmaite metody sztucznej inteligencji.
Wybrane bestsellery
-
Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczania ze wzmocnieniem (ang. Reinforcement Learning, RL) są fundamentem nie tylko Przemysłu 4.0, a...
Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach
(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.23 zł
69.00 zł(-33%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Ebooka "Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-656-4894-5, 9788365648945
- Data wydania ebooka:
- 2019-07-11 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 95542
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
E-biznes
Zarządzanie
Spis treści książki
Wprowadzenie............................................................................................................. 9
1. Modele kreowania wartości i zarządzania przewagą konkurencyjną................. 13
1.1. Logiki kreowania wartości i osiągania przewag konkurencyjnych..................... 13
1.1.1. Wprowadzenie....................................................................................... 13
1.1.2. Wpływ technologii na logiki tworzenia wartości.................................... 14
1.1.3. Łańcuchy wartości................................................................................. 16
1.1.4. Motywacja do rozszerzenia koncepcji łańcuchów wartości.................... 20
1.1.5. Konstelacje wartości............................................................................... 21
1.1.6. Sklepy wartości...................................................................................... 22
1.1.7. Sieci wartości......................................................................................... 25
1.1.8. Siatki wartości....................................................................................... 32
1.1.9. Struktury wartości w logikach zdominowanych przez usługi................. 35
1.1.10. Podsumowanie..................................................................................... 37
1.2. Rola danych, informacji i wiedzy w generowaniu wartości............................... 39
1.2.1. Wiedza jako kluczowy zasób organizacji................................................ 39
1.2.2. Dane, informacje, wiedza i mądrość w zarządzaniu wiedzą.................. 40
1.2.3. Pojęcie łańcucha wartości wiedzy.......................................................... 42
1.2.4. Procesy transformacyjne w łańcuchu wiedzy......................................... 44
1.3. Wpływ technologii informacyjnych na konfiguracje wartości i reguły
konkurowania................................................................................................. 45
1.3.1. Upłynniona informacja w łańcuchu wartości......................................... 45
1.3.2. Wpływ technologii informacyjnych na łańcuch wartości........................ 46
1.3.3. Wpływ systemów informacyjnych na konkurencyjność i struktury
wartości................................................................................................. 47
1.4. Sieci wartości w branżach telekomunikacyjnych i informatycznych.................. 49
1.4.1. Motywacja do opracowania nowych metod oceny potencjału
biznesowego w branżach informatycznych i telekomunikacyjnych........ 49
1.4.2. Model punktów kontrolnych jako podstawa metody analizy
potencjału biznesowego......................................................................... 50
1.4.3. Modele sieci wartości w branży telekomunikacyjnej i mediów
cyfrowych.............................................................................................. 52
1.5. Kompetencje niezbędne do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej..................... 54
1.6. Podsumowanie.................................................................................................. 56
Spis treści 6
2. Metody i technologie sztucznej inteligencji.......................................................... 57
2.1. Dane, informacje i wiedza we współczesnych systemach informacyjnych......... 57
2.1.1. Inteligentne, połączone produkty........................................................... 58
2.1.2. Źródła danych ....................................................................................... 59
2.1.3. Złożoność danych.................................................................................. 62
2.1.4. Metody przetwarzania danych............................................................... 63
2.1.5. Podsumowanie....................................................................................... 66
2.2. Pojęcie i podstawowe metody sztucznej inteligencji.......................................... 68
2.2.1. Definicje sztucznej inteligencji............................................................... 68
2.2.2. Klasyfikacja środowisk........................................................................... 72
2.2.3. Rozwiązywanie problemów przez wyszukiwanie................................... 73
2.2.4. Wiedza i planowanie w sytuacjach pewnych.......................................... 77
2.2.5. Wiedza i planowanie w stanie niepewności........................................... 80
2.2.6. Uczenie się............................................................................................. 81
2.2.7. Percepcja, komunikacja i działanie......................................................... 84
2.2.8. Możliwości twórcze i prognostyczne...................................................... 85
2.2.9. Podsumowanie....................................................................................... 86
2.3. Najważniejsze technologie AI............................................................................ 87
2.4. Systemy klasy Cognitive Computing.................................................................. 90
2.4.1. Cechy systemów klasy Cognitive Computing......................................... 91
2.4.2. Komponenty i zasady projektowania systemów klasy Cognitive
Computing............................................................................................. 92
2.4.3. Systemy klasy CC jako nowa jakość w zarządzaniu............................... 95
2.5. Podsumowanie.................................................................................................. 97
3. Wpływ sztucznej inteligencji na aktywności i konkurencyjność organizacji...... 98
3.1. Cele, przedmiot, metody i ilościowa analiza wyników badań............................ 98
3.1.1. Cele i przedmiot badań.......................................................................... 98
3.1.2. Metoda badań........................................................................................ 99
3.1.3. Analiza ilościowa wyników badań......................................................... 101
3.2. Wdrożenia systemów sztucznej inteligencji we współczesnych organizacjach... 105
3.2.1. Inwestycje w AI i wdrożenia tej klasy rozwiązań................................... 105
3.2.2. Kluczowe czynniki sukcesu.................................................................... 108
3.2.3. Bariery i czynniki ryzyka........................................................................ 113
3.2.4. Podsumowanie....................................................................................... 114
3.3. Wpływ systemów AI na aktywności w łańcuchu wartości.................................. 115
3.3.1. Nowe wymagania wobec produktów..................................................... 115
3.3.2. Metody projektowania........................................................................... 121
3.3.3. Nowe metody testowania produktów.................................................... 125
3.3.4. Nowe metody modyfikacji i aktualizacji produktów............................... 125
3.3.5. Nowe metody planowania..................................................................... 126
3.3.6. Wyzwania.............................................................................................. 127
3.3.7. Nowe kompetencje................................................................................ 128
3.3.8. Produkcja i logistyka.............................................................................. 128
3.3.9. Marketing i sprzedaż.............................................................................. 137
3.3.10. Personalizacja, serwis i obsługa posprzedażowa.................................. 149
3.3.11. Zarządzanie zasobami ludzkimi........................................................... 155
3.3.12. Zarządzanie informacjami i wiedzą..................................................... 158
3.4. Wpływ AI na konkurencyjność i rynki............................................................... 164
3.4.1. Producenci............................................................................................. 164
3.4.2. Klienci.................................................................................................... 169
Spis treści
3.4.3. Dostawcy............................................................................................... 170
3.4.4. Nowi gracze........................................................................................... 170
3.4.5. Rynki...................................................................................................... 171
3.4.6. Źródła przewagi konkurencyjnej............................................................ 172
3.5. Wpływ sztucznej inteligencji na rolę i kompetencje człowieka............................ 176
3.5.1. Nowe kompetencje................................................................................ 176
3.5.2. Nowe role w organizacjach.................................................................... 178
3.5.3. Podsumowanie....................................................................................... 179
4. Model generowania wartości w firmach i sieciach poznawczych........................ 180
4.1. Klasyfikacja technologii AI w kontekście generowania wartości........................ 180
4.1.1. Łańcuchy wartości wiedzy a procesy transformacji danych
w systemach informacyjnych................................................................. 180
4.1.2. Klasyfikacja systemów AI wg miejsca w łańcuchu wartości wiedzy........ 185
4.1.3. Klasyfikacja systemów AI wg funkcji poznawczych................................ 189
4.2. Model generowania wartości – poziom organizacji........................................... 191
4.2.1. Proces generowania wartości................................................................. 191
4.2.2. Model generowania wartości................................................................. 198
4.3. Sieci poznawcze................................................................................................ 200
4.3.1. Klasyczne konstelacje wartości a systemy wartości oparte na AI............ 202
4.3.2. Koncepcja sieci poznawczych................................................................. 211
4.3.3. Kluczowe kompetencje organizacji działających w sieciach
poznawczych......................................................................................... 215
4.4. Podsumowanie.................................................................................................. 216
5. Podsumowanie i rekomendacje przyszłych badań............................................... 218
Załącznik 1. Podsumowanie kompetencji pożądanych w organizacjach
wdrażających rozwiązania AI..................................................................................... 221
Załącznik 2. Wyzwania związane z wdrożeniem systemów sztucznej
inteligencji................................................................................................................... 225
Załącznik 3. Lista przeanalizowanych w badaniach projektów i firm
wykorzystujących AI lub wspierających ich projektowanie...................................... 228
Spis rysunków............................................................................................................. 232
Bibliografia.................................................................................................................. 233
edu-Libri - inne książki
-
Przewodnik ma być przydatny wszystkim kandydatom przygotowującym rozprawy doktorskie w dyscyplinie nauk o zarządzaniu oraz początkującym promotorom rozpraw. W Polsce wszystkie doktoraty mają taką samą naturę naukową, stawiane im są te same oczekiwania, zróżnicowanie polega tylko na dwóch różnych ...
Przewodnik opracowywania rozprawy doktorskiej w naukach o zarządzaniu Przewodnik opracowywania rozprawy doktorskiej w naukach o zarządzaniu
(59.00 zł najniższa cena z 30 dni)19.90 zł
59.00 zł(-66%) -
Książka składa się z dwóch części zawierających osiem rozdziałów. Część pierwsza zatytułowana „Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa” odnosi się do analizy rozwiązań z zakresu wybranych podatków w Polsce – stanowiących zarówno dochó...
Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze
Katarzyna Maj-Waśniowska, Katarzyna Stabryła-Chudzio, Bartłomiej Siwek, Jakub Koczar
(79.00 zł najniższa cena z 30 dni)22.90 zł
79.00 zł(-71%) -
Monografia przybliża Czytelnikom problematykę związaną z inteligentnymi miastami. Zawarto w niej szerokie spektrum zagadnień teoretycznych dotyczących samych miast i rozwoju miast inteligentnych, co powinno przyczynić się do lepszego zrozumienia przez Czytelnika istoty tworzenia i wspierania nowo...
Smart City - modele, generacje, pomiar i kierunki rozwoju Smart City - modele, generacje, pomiar i kierunki rozwoju
(85.00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
85.00 zł(-68%) -
The authors of the monograph apply their competences in the field of risk management in the financial system in order to organise what is currently known about the COVID-19 pandemic. They recognise that by nature it is both endogenous as a result of health habits and exogenous in relation to loc...(50.00 zł najniższa cena z 30 dni)
15.90 zł
50.00 zł(-68%) -
Ciągle postępująca degradacja tkanki miejskiej, permanentny brak środków pieniężnych będących w dyspozycji samorządu terytorialnego powoduje, że jednostki samorządowe coraz częściej poszukują alternatywnych form finansowania przedsięwzięć rewitalizacyjnych, sięgając po dotychczas niewykorz...
Rewitalizacja miast we współpracy z podmiotem prywatnym w formule partnerstwa publiczno-prywatnego Rewitalizacja miast we współpracy z podmiotem prywatnym w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
(50.00 zł najniższa cena z 30 dni)15.90 zł
50.00 zł(-68%) -
Trwają poszukiwania analogii dla COVID-19. W języku zarządzania ryzykiem używa się analogii do Białego Łabędzia, rozkładu normalnego, Czarnego Łabędzia epidemii, która pojawia się raz na sto lat, Zielonego Łabędzia wydarzenia, które pociąga za sobą ogromne straty i jest nieuniknione...
Całościowe zarządzanie ryzykiem systemowym. Pandemia COVID-19 Całościowe zarządzanie ryzykiem systemowym. Pandemia COVID-19
(50.00 zł najniższa cena z 30 dni)15.90 zł
50.00 zł(-68%) -
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obsz...(56.34 zł najniższa cena z 30 dni)
18.90 zł
56.34 zł(-66%) -
Autorka, podejmując pioniersko na gruncie naukowym problematykę triady: startupy – zarządzanie – edukacja z pozycji poznawczych, badawczych i aplikacyjnych, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na naukowe podejście do zjawiska startupów, które są emanacją rewolucji cyfro...
Startupy. Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości Startupy. Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości
(42.68 zł najniższa cena z 30 dni)13.90 zł
42.68 zł(-67%) -
Opracowanie wpisuje się w nurt badań nad możliwościami dalszego rozwoju na szczeblu regionalnym i niższym lokalnym. Celem, jaki postawiły sobie Autorki opracowania, było dokonanie wszechstronnej analizy warunków finansowych, które mogą sprzyjać lub osłabiać rozwój na poziomie...
Finansowe determinanty rozwoju lokalnego i regionalnego Finansowe determinanty rozwoju lokalnego i regionalnego
Krystyna Brzozowska, Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Magdalena Kogut-Jaworska, Marta Szaja
(42.68 zł najniższa cena z 30 dni)13.90 zł
42.68 zł(-67%) -
Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów. W części pierwszej zaprezentowano podstawowe definicje oraz ewolucję zmian w obszarze logistyki w kierunku inteligentnych rozwiązań. Przedmiotem rozważań w rozdziale drugim są implikacje organizacyjne rozwoju inteligentnej logistyki i inteligentn...
Smart logistics Smart logistics
Izabela Dembińska, Blanka Tundys, Marzena Frankowska, Magdalena Malinowska
(39.27 zł najniższa cena z 30 dni)12.90 zł
39.27 zł(-67%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji Andrzej Wodecki (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.