Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Andrzej Wodecki
Wydawnictwo:
edu-Libri
Wydawnictwo:
edu-Libri
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
246
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

69,90 zł
52,59 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

59,00 zł
38,35 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Analiza modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.

Celem monografii było przedstawienie wpływu sztucznej inteligencji na zarządzanie, generowanie wartości i reguły konkurowania współczesnych organizacji.
Metody i techniki sztucznej inteligencji rozwijają się w zawrotnym tempie, podobnie jak wspierająca je infrastruktura (serwery, karty graficzne, dedykowane procesory itp.). Towarzyszy temu rozwój technologii informatycznych, w szczególności zdecentralizowanych, rozproszonych architektur, które umożliwiają nie tylko zapisywanie danych, ale też śledzenie i zabezpieczanie transakcji oraz uruchamianie różnych aplikacji.
Jest to wyzwanie nie tylko dla menedżerów i inwestorów, ale też badaczy zainteresowanych efektywnym modelowaniem takich zjawisk.
Przedmiot badań prezentowany w opracowaniu jest bardzo szeroki – obejmuje nie tylko wiele obszarów działania organizacji, ale również rynki i rozmaite metody sztucznej inteligencji.

 

Andrzej Wodecki

Zamknij

Wybierz metodę płatności