Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation

Książka w języku angielskim
Autor:
Witold Kowal
Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation Witold Kowal - okladka książki

Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation Witold Kowal - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
192
Dostępny format:
     PDF

Ebook 14,67 zł najniższa cena z 30 dni

17,92 zł (-24%)
13,66 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(14,67 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

The problem of enterprise assessment which is connected with the category of effectiveness and efficiency is the research interest of the author of this publication. There are two complementary categories. In the book it is assumed that the performance of an enterprise (the effects of its activities) is the basis for the interpretation of effectiveness and efficiency. The author presents business survey results which aim was to determine the place of different marketing and financial effects in the company assessment. 

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności