ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie Piotr Garlej - okładka książki

Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie Piotr Garlej - okładka książki

Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie Piotr Garlej - okładka audiobooka MP3

Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie Piotr Garlej - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Stron:
344
Druk:
oprawa miękka

Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.

Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. 

Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.

Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. 

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Piotr Garlej

Piotr Garlej, ekspert komunikacji biznesowej. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie efektywnej komunikacji, prezentacji, wizualizacji danych, storytellingu i wystąpień publicznych. Szkoli także z takich narzędzi jak PowerPoint i Google Slides. Założyciel Studia Prezentacji ― agencji projektowania profesjonalnych slajdów. Pod nazwą SlideFormation wraz z zespołem tworzy prezentacje multimedialne dla firm z całego świata. Wykładowca w Collegium Civitas w Warszawie. Członek Presentation Guild, największego na świecie stowarzyszenia zrzeszającego ekspertów w dziedzinie prezentacji. Jako mentor prezentacji pomaga założycielom firm w największym akceleratorze startupów na świecie, Founder Institute. Współpracuje z Polską Akademią Nauk i doradza naukowcom, jak przygotować się do prezentacji przed komisjami grantowymi European Research Council.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności