Sekrety giełdowych milionerów. Skuteczne strategie na światowych rynkach Forex, akcji, surowców (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Dariusz Świerk
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
240
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

49,00 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

49,00 zł
39,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Dodaj do listy życzeń Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Najważniejszą przyczyną tego, że ludzie nie odnoszą sukcesów na giełdzie, jest brak wiedzy. Nie tylko o sposobie inwestowania, ale o całej jego otoczce — psychologii najlepszych, tych, którzy odnieśli realny sukces.

Książka Sekrety sukcesu światowych mistrzów giełdy to wynik poszukiwań odpowiedzi na kilka podstawowych pytań:

  • Co zrobili najlepsi, że stali się najlepsi?
  • Jak wyglądała ich droga rozwoju?
  • Jakie problemy napotkali?
  • Jak sobie z nimi poradzili?
  • Czym dziś różnią się od pozostałych?
  • Jakie przyjmują strategie działania?
  • W co inwestują i ile na tym zarabiają?
  • Jak radzą sobie z emocjami, które nieodłącznie towarzyszą obracaniu dużymi pieniędzmi?
  • Czy mają jakieś cechy wspólne?

Dr Dariusz Świerk przez siedem lat prowadził wywiady z najlepszymi traderami na świecie i poszukiwał przyczyn ich sukcesów. Skupił się na takich, którzy zaczęli od zera i odnieśli potwierdzone sukcesy. W tym gronie znalazło się wielu zwycięzców międzynarodowych konkursów giełdowych, w tym Larry Williams (potwierdzone jedenaście tysięcy procent zysku na realnym koncie w ciągu roku), Andrea Unger (czterokrotny zwycięzca Robins World Cup, w tym trzy razy z rzędu). Książka jest zapisem tych rozmów i stanowi nie tylko źródło wiedzy o tym, jak grają i jak myślą najlepsi, ale także potężną inspiracją dla każdego, kto poważnie myśli o systematycznym zarabianiu na rynku kapitałowym.
 


Dariusz Świerk — szef Forex Institute. Autor pionierskich badań na temat ścieżki rozwoju tradera, czynników sukcesu w tradingu i roli siły wewnętrznej jako jednego z kluczowych elementów sukcesu. Autor i współautor kilku projektów badawczych w dziedzinie tradingu na szybkich rynkach. Były partner w warszawskim oddziale międzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej SBI Polska. Były strateg marketingowy portalu Wirtualna Polska SA (rok 2000) oraz dyrektor ds. strategii w Sklepie Wirtualnej Polski SA (lata 2000 – 2002). Autor licznych artykułów poświęconych problematyce zarządzania, które ukazywały się w prasie specjalistycznej (m.in. „Magazyn Kadry Zarządzającej CXO”, „Computerworld”, „Gazeta Giełdy Parkiet”, „Media i Marketing Polska”, „Magazyn WWW”, „PC Kurier”). Członek American Management Association. W 1995 odnotowany w Who is Who in the World.

Patroni medialni: