Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rynek mediów w Polsce

Rynek mediów w Polsce Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek - okladka książki

Rynek mediów w Polsce Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek - okladka książki

Wydawnictwo:
Aspra
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
318
Dostępny format:
     PDF

Ebook 36,00 zł najniższa cena z 30 dni

45,00 zł (-20%)
36,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(36,00 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności