Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka - okladka książki

Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka - okladka książki

Wydawnictwo:
Biblioteka Analiz
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
537
Dostępny format:
     PDF

Ebook 16,00 zł najniższa cena z 30 dni

20,00 zł (-20%)
16,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(16,00 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: Wprowadzenie Rozdział pierwszy. Targi książki Rozdział drugi. Festiwale Rozdział trzeci. Instytucje kultury Rozdział czwarty. Organizacje Rozdział piąty. Fundacje Rozdział szósty. Szkolnictwo wyższe Rozdział siódmy. Nagrody Rozdział ósmy. Media Rozdział dziewiąty. Agencje literackie

Wybrane bestsellery

Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności