Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media Daria Dobrołęcka, Piotr Dobrołęcki - okladka książki

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media Daria Dobrołęcka, Piotr Dobrołęcki - okladka książki

Wydawnictwo:
Biblioteka Analiz
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
288
Dostępny format:
     PDF

Ebook 20,00 zł najniższa cena z 30 dni

25,00 zł (-20%)
20,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(20,00 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: 1. Targi książki w Polsce 2. Instytucje kultury 3. Szkolnictwo wyższe 4. Fundacje 5. Organizacje 6. Media

Wybrane bestsellery

Daria Dobrołęcka, Piotr Dobrołęcki - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności