Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce

Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce Aleksandra Maria Gulc - okladka książki

Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce Aleksandra Maria Gulc - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
252
Dostępny format:
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Usługi kurierskie, zwane szerzej usługami KEP (kurier – ekspres – paczka), ze względu na specyficzne cechy, takie jak terminowość i bezpieczeństwo przesyłek oraz przystępne ceny, stały się krytycznym ogniwem łańcuchów dostaw wielu przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych. Współczesny rynek usług kurierskich, zarówno krajowy, jak i międzynarodowy, ewoluuje, oferując klientom rozwiązania na miarę ich potrzeb i oczekiwań. W monografii podjęta została problematyka kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności