ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce Aleksandra Maria Gulc - okładka książki

Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce Aleksandra Maria Gulc - okładka książki

Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce Aleksandra Maria Gulc - okładka audiobooka MP3

Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce Aleksandra Maria Gulc - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
252
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Usługi kurierskie, zwane szerzej usługami KEP (kurier – ekspres – paczka), ze względu na specyficzne cechy, takie jak terminowość i bezpieczeństwo przesyłek oraz przystępne ceny, stały się krytycznym ogniwem łańcuchów dostaw wielu przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych. Współczesny rynek usług kurierskich, zarówno krajowy, jak i międzynarodowy, ewoluuje, oferując klientom rozwiązania na miarę ich potrzeb i oczekiwań. W monografii podjęta została problematyka kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce.

Wybrane bestsellery

Aleksandra Maria Gulc

Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności