Reklama e-commerce w social mediach
- Wydawnictwo:
- Ridero
- Ocena:
- Stron:
- 46
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Reklama e-commerce w social mediach
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik dla każdego biznesmena, niezależnie od wielkości i charakteru prowadzonej działalności.
Wybrane bestsellery
Ridero - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Reklama e-commerce w social mediach Wirginia Jurgielewicz (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.