Recenzje:
"Kiedy ludzie mówią, słuchaj uważnie. Większość z nich bowiem nigdy nie słucha." Ernest Hemingway Ten cytat jest esencją tej książki i… dobrych relacji, jednak o mocy cytatów „w ogóle” powiem wam za moment, bo teraz chcę napisać Wam o tym wyjątkowym poradniku. Po jego przeczytaniu czuję się tak jakbym za pomocą magicznego eliksiru odmłodniała i mogła zmieniać otaczający mnie świat. Co więcej, już mam podskórne wrażenie, że nie raz zajrzę do tej książki, szukając w niej kolejnej wskazówki do pracy nad sobą i … swoją firmą, swoim przywództwem. Bo jednak wbrew temu, co jest napisane na stronie tytułowej ta książka jest przeznaczona dla tych, którzy chcą mieć głównie dobry kontakt z klientami, przyszłymi klientami, podwykonawcami, pracownikami. Jest to książka dla tych, którzy są liderami w korporacjach – opowieść o tym, jak być bardziej autentycznym; dla mikroprzedsiębiorców – jak zwrócić na siebie uwagę w dobie social media, będąc freelancerem; dla zapracowanych biznesmanów – jak umieć słuchać pracowników. To jest książka, która pokazuje jak to, o czym mówi psychologia społeczna wykorzystać w strefie zawodowej. To pozycja, która pokazuje, że marketing to nie agresywna sprzedaż, ale umiejętna opowieść, która zmienia ludzi. „Wyobraź sobie” ma tak wielką moc, bo zachęca ludzi do oderwania się od ziemi i myślenia o tym, co może się zdarzyć w przyszłości. Każdy od czasu do czasu lubi odlecieć w świat fantazji, przebywać w nim przez chwilę. Dlatego gdy dajemy ludziom przyzwolenie na wyobrażenia używając tego zwrotu, oni naprawdę to doceniają. Kerpen występuje w tej książce jako trener, przewodnik po własnych błędach. Mówi o sprawach oczywistych, takich jak słuchanie, uważność na innych, pokora. Przedstawia jednak te zagadnienia przefiltrowane przez siebie i swoje relacje z innymi. Opowiada o tym, by przy ważnych spotkaniach brać to, co gospodarz daje do picia, by po pierwsze nie zaschło nam w gardle, a po drugie, by nasz gospodarz mógł się dobrze poczuć w swojej roli. Opowiada o wytrwałości w podejmowanych przedsięwzięciach, bo tylko dzięki temu, według niego nasza pasja ma szansę na ujrzenie światła dziennego. Opowiada o mirroringu, który według niego, oprócz walidacji jest największym sukcesem do zjednywania sobie ludzi. Jeżeli powtórzysz na głos, to co usłyszałeś i uczynisz to głosem robota, bez emocji i monotonnym tonem, ludzie nie uwierzą, że naprawdę dbasz o to, co mają do powiedzenia. Jeżeli jednak powtórzysz wszystko z uczuciem, odpowiednią intonacją i kładąc nacisk na ważne słowa i emocje, nadasz temu przekazowi właściwe znaczenie. Pomożesz rozmówcy poczuć się słyszanym i zrozumianym. Pokażesz mu, że ci na nim zależy. Teraz wróćmy do cytowania, Kerpen uważa, że żeby inspirować innych nie trzeba wymyślać ciągle nowych rzeczy: czasem warto użyć tego, co sprawdzone i mądrze powiedziane, czyli właśnie cytatu, by przekazać to, o czym się myśli. I że warto używać tego w trakcie oficjalnych spotkań na początek lub na speuntowanie spotkania. Ja jednak na zakończenie umieszczę informacje o tym, co na mnie zadziałało najmocniej, czyli napisze Wam o magii podziękowania pisanego odręcznie. Bo to, że wdzięczność ma magiczną moc wie wielu, ale ważne by przy tym wszystkim to dziękczynienie przekazać w prosty, ale już teraz na te czasy oryginalny sposób – pisany odręcznie. Bo jak twierdzi autor taka kartka przy każdym wysłaniu będzie sprawiała ogromną radość i poprawę nastroju. Dlatego… zakup paczkę kartek w sklepie lub papeterii. Wypisz jedną kartkę z podziękowaniami jutro rano, gdy tylko będziesz miał okazję. Zrób to jak najwcześniej i od razu wyślij, by szybciej poznać reakcję odbiorcy, i tym szybciej dostać większą dawkę pozytywnej energii. Wysyłaj kartki codziennie, aż będzie to twoim nawykiem. Wiedz, że niezależnie od tego jak często będziesz je wysyłać, każdorazowo na pewno poczujesz się szczęśliwszy.

opsychologii.pl Dominika Stefańska; 2017-09-22


Autor książki to przedsiębiorca i mówca, który występuje na konferencjach i wydarzeniach na całym świecie. Stworzył on książkę, którą wam dzisiaj przedstawię. Jej pełny tytuł brzmi: Dobre relacje - Klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi. To książka która ma za zadanie pomóc nam stworzyć dobre relacje z innymi ludźmi, a one mogą przybliżyć nas do sukcesu. Jak nawiązać więź z innymi ludźmi, co jeśli musimy z kimś pracować, a ta osoba nie jest osobą, którą można od razu polubić, od razu nawiązać z nią dobry kontakt? Na te odpowiedzi znajdziecie pytania w tej książce, a także wiele innych kwestii. To wszystko w szczególności dla osób, którzy pracują z ludźmi, może w dużych firmach, albo na kierowniczych stanowiskach, ale nie tylko. Tak naprawdę każdemu z nas mogą przydać się rady w niej zawarte, oraz przykłady, jak poradzić sobie w danej sytuacji, jak porozumieć się z osobą, z którą ciężko dojść do porozumienia. To poradnik, który zawiera także wskazówki jeśli chodzi o rozwiązywanie konfliktów, wpływanie na inne osoby, inspirowanie innych. Możecie myśleć, że na tak małej ilości stron nie może być zawarte aż tyle dobrych rad, a jednak... to książka bardzo umiejętnie napisana i poruszająca dużo wartościowych tematów. Oprócz treści głównej, o której przed chwilą wam wspominałam, na końcu są dwa dodatki. Jeden z nich, to test osobowości, o którym autor wspomina na początku książki. Możemy go rozwiązać i odkryć jakim typem osobowości jesteśmy. Ta świadomość może pomóc nam w relacjach z innymi, ułatwić je, a także pozwolić nam na lepsze zrozumienie ludzi którzy nas otaczają. Drugi dodatek, to inspirujące cytaty. Bardzo takie lubię, więc z radością przeczytałam wszystkie i niektóre z nich nie były mi do tej pory znane.

darinkr.blogspot.com/ Daria Kremska; 2017-09-10


Bądź zawsze w centrum uwagi i z jednaj sobie ludzi. Jak bardzo ważne są kontakty międzyludzkie,chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć.Talent komunikacji wykorzystujemy cały czas,nawet nieświadomie.W pracy,na uczelni w związku,czy też na polu rodziny.Jeśli na jakieś płaszczyźnie komunikacja zawodzi,zaczynają się małe zgrzyty.By dowiedzieć się ,jak pracować ,nad własnymi relacjami międzyludzkimi autor zachęca nas do sięgnięcia po tą książkę.Czy faktycznie warto?Zachęcam do przeczytania recenzji. Dave Kerpen autor książki jest przedsiębiorcą,który na wylot zna tajniki komunikowania się. Doskonale potrafi wczuć się w psychikę odbiorcy przekonać go do swoich racji,tak by osoba w całej sytuacji poczuła się dobrze i komfortowo.Potrafi jak nikt inny wykorzystywać swoje umiejętności i przekładać je na codzienne życie,by odnieść sukces.Wszystkie potrzebne wskazówki są zawarte w tej książce.Ważne, by pamiętać,że poradnik nie jest narzędziem do manipulacji drugim człowieka,jest również typowym poradnikiem psychologicznym.Jest to prosta publikacja człowieka odnoszącego sukcesy. Książka mnie bardzo zaciekawiła,obawiałam się,że będzie to książka przepełniona psychologicznymi przedmowami,które mogą być niezrozumiałe.Jednak książka mnie pozytywnie zaskoczyła.Publikacja jest napisana prostym,logicznym językiem co sprawia,że czytelnik ma chęć ją czytać.Autor pokazuję jak bardzo ,prosto jest wgłębić się w ludzką psychikę,prostymi tajnikami.Książkę głównie warto wykorzystać na płaszczyźnie zawodowe,która pozwala osiągnąć duży sukces.

angelikarecenzjeksiazek.blogspot.com Angelika S


Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Jednak nie zawsze jest to łatwe. Często brakuje nam czasu, cierpliwości albo wyczucia. Czasem zdarza się, że nieświadomie popełnimy jakąś gafę. Dzięki lekturze książki Czytelnik dowie się, dlaczego tak jest, i sprawdzi, jak poprawić swoje relacje z innymi. Nie jest to jednak książka o manipulowaniu ludźmi czy egoistycznym ich wykorzystywaniu, ale o potężnych możliwościach tkwiących w szczerym zaangażowaniu w aktywne kształtowanie dobrych relacji z innymi! W publikacji Czytelnik znajdzie też konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowie się, jak uważnie obserwować innych i jak interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać swoje racje, wreszcie - jak przekonywać ich do własnych koncepcji i nawiązywać więzi z właściwymi osobami.

Personel Plus