ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Public relations a demokracja

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Public relations a demokracja Teresa Święćkowska - okładka książki

Public relations a demokracja Teresa Święćkowska - okładka książki

Public relations a demokracja Teresa Święćkowska - okładka audiobooka MP3

Public relations a demokracja Teresa Święćkowska - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
288
     PDF

Ebook (9,60 zł najniższa cena z 30 dni)

16,70 zł (-20%)
13,36 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(9,60 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.

Wybrane bestsellery

Teresa Święćkowska

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności