Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Public relations a demokracja

Public relations a demokracja Teresa Święćkowska - okladka książki

Public relations a demokracja Teresa Święćkowska - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
288
Dostępny format:
     PDF

Ebook 13,36 zł najniższa cena z 30 dni

16,70 zł (-20%)
13,36 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(13,36 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności