Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka świata na temat zarządzania
- Autor:
- Peter F. Drucker
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 590
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka świata na temat zarządzania
"Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze - ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się "ojcem-założycielem" zarządzania (i wręcz - jego "papieżem"). To rzeczywiście "biblia" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z kompleksem naszego zapóźnienia. Odkryjmy, ile możemy osiągnąć - dzięki wiedzy, umiejętnościom i woli sukcesu." Stefan Bratkowski - autor posłowia
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Peter F. Drucker - pozostałe książki
-
Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania. Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis...
Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka o zarządzaniu Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka o zarządzaniu
(28.90 zł najniższa cena z 30 dni)39.92 zł
49.90 zł(-20%) -
EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy. Peter F. Drucker Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią b...
Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć
(28.90 zł najniższa cena z 30 dni)39.92 zł
49.90 zł(-20%)
Ebooka "Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka świata na temat zarządzania" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka świata na temat zarządzania" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka świata na temat zarządzania" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Practice of Management
- ISBN Ebooka:
- 978-83-621-9599-2, 9788362195992
- Data wydania ebooka:
- 2008-05-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- PRZEDMOWA
- WPROWADZENIE: NATURA ZARZĄDZANIA
- ROZDZIAŁ 1: ROLA ZARZĄDZANIA
- Znaczenie zarządzania
- ROZDZIAŁ 2: ZADANIA ZARZĄDU
- Główne zadanie: zarządzanie biznesem
- Zarządzanie menedżerami
- Zarządzanie pracownikiem i pracą
- Zintegrowany charakter zarządzania
- ROZDZIAŁ 3: WYZWANIA, WOBEC KTÓRYCH STOI ZARZĄDZANIE
- Co to jest automatyzacja?
- Automatyzacja i pracownik
- Wymagania wobec zarządzania
- CZĘŚĆ PIERWSZA: ZARZĄDZANIE BIZNESEM
- ROZDZIAŁ 4: HISTORIA FIRMY SEARS, ROEBUCK
- ROZDZIAŁ 5: CO TO JEST BIZNES?
- Cel biznesu
- Przedsiębiorstwo jako organ wzrostu ekonomicznego
- Produktywne wykorzystanie wszystkich zasobów wytwarzających bogactwo
- Funkcja zysku
- ROZDZIAŁ 6: CZYM JEST NASZ BIZNES I CZYM BYĆ POWINIEN?
- Czym jest nasz biznes? najważniejsze pytanie w fazie powodzenia biznesu
- Kim jest klient?
- Co jest wartością w pojęciu klienta?
- Czym będzie nasz biznes?
- Czym nasz biznes być powinien?
- ROZDZIAŁ 7: CELE BIZNESU
- Jak ustalać cele?
- Pozycja rynkowa
- Innowacje
- Produktywność i wartość dodana
- Zasoby fizyczne i finansowe
- Ile rentowności?
- Pozostałe dziedziny kluczowe
- Czasowy zasięg celów
- Równoważenie celów
- ROZDZIAŁ 8: DZISIEJSZE DECYZJE DLA JUTRZEJSZYCH REZULTATÓW
- Jak ominąć cykl koniunkturalny
- Menedżerowie jutra jako jedyne realne zabezpieczenie
- ROZDZIAŁ 9: ZASADY PRODUKCJI
- Trzy systemy produkcji
- Produkcja jednostkowa
- Masowa produkcja w starym i w nowym stylu
- Proces ciągły
- Automatyzacja rewolucja czy stopniowa zmiana?
- CZĘŚĆ DRUGA: ZARZĄDZANIE MENEDŻERAMI
- ROZDZIAŁ 10: HISTORIA FORDA
- Odbudowa zarządzania u Forda
- Co to znaczy zarządzać menedżerami?
- ROZDZIAŁ 11: ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE I SAMOKONTROLĘ
- Gdy szef sprowadza ludzi na manowce
- Jakie powinny być cele menedżera?
- Zarządzanie przez zrywy
- Samokontrola przez pomiar
- Filozofia zarządzania
- ROZDZIAŁ 12: MENEDŻEROWIE MUSZĄ ZARZĄDZAĆ
- Na czym polega praca menedżera?
- Kompetencje menedżera
- Menedżer i jego przełożony
- ROZDZIAŁ 13: DUCH ORGANIZACJI
- Potrzeba oceny
- Wynagrodzenie i bodziec
- Przesadny nacisk na awanse
- Racjonalny system awansów
- Karta praw i obowiązków kierownictwa
- Co z przywództwem
- ROZDZIAŁ 14: NACZELNY A RADA NADZORCZA
- Ile jest dezorganizacji w tej pracy
- Iluzja jednoosobowego kierownictwa
- Jak zorganizować zespół kierowniczy?
- Rada nadzorcza
- ROZDZIAŁ 15: FORMOWANIE MENEDŻERÓW
- Czym nie jest rozwijanie menedżerów
- Jak rozwijać menedżerów
- CZĘŚĆ TRZECIA: STRUKTURA ZARZĄDZANIA
- ROZDZIAŁ 16: JAKI RODZAJ STRUKTURY?
- Analiza działań
- Analiza decyzji
- Analiza odniesień
- ROZDZIAŁ 17: BUDOWANIE STRUKTURY
- Dwie zasady strukturalne
- Słabości organizacji funkcjonalnej
- Decentralizacja federacyjna
- Zasady jej stosowania
- Decentralizacja funkcjonalna
- Wspólnota obywatelska w warunkach decentralizacji
- Symptomy złej organizacji
- ROZDZIAŁ 18: BIZNES MAŁY, DUŻY I ROZWIJAJĄCY SIĘ
- Jak duże jest duże?
- Cztery stopnie rozmiaru firmy
- Jak duże jest za duże?
- Kłopoty z małą firmą
- Kłopoty z wielkością
- Sztaby usługowe i ich królestwa
- Jak organizować prace usługowe
- Problem największy: wzrost
- CZĘŚĆ CZWARTA: ZARZĄDZANIE PRACOWNIKIEM I PRACĄ
- ROZDZIAŁ 19: OPOWIEŚĆ O IBM
- Innowacje IBM
- ROZDZIAŁ 20: ZATRUDNIANIE CAŁEGO CZŁOWIEKA
- Pracownik jako bogactwo
- Wymiar ekonomiczny
- ROZDZIAŁ 21: CZY ZARZĄDZANIE KADRAMI ZBANKRUTOWAŁO?
- Co osiągnięto w administrowaniu personelem?
- Odkrycia, które dała teoria stosunków międzyludzkich, i jej ograniczenia
- Czy zarządzanie personelem zbankrutowało?
- ROZDZIAŁ 22: ORGANIZACJA LUDZKA DLA SZCZYTOWYCH OSIĄGNIĘĆ
- Jak zmajstrować stanowisko pracy
- Linia montażowa inżynieria niesprawna
- Zasady integracji
- Organizowanie ludzi do pracy
- Umiejscowienie pracownika
- ROZDZIAŁ 23: MOTYWOWANIE DO SZCZYTOWYCH OSIĄGNIĘĆ
- Pracownik odpowiedzialny
- Menedżerskie poczucie perspektywy
- Aktywność społeczności zakładowej
- ROZDZIAŁ 24: WYMIAR EKONOMICZNY
- Opór wobec zysku
- ROZDZIAŁ 25: ŚREDNI DOZÓR
- Dzisiejsze pomieszanie pojęć
- Czego potrzebuje średni dozór
- Czym powinna być ta praca
- ROZDZIAŁ 26: PROFESJONAŁ (GŁÓWNY SPECJALISTA I INNI TACY)
- Ani zarząd, ani siła robocza
- Potrzeby specjalisty
- CZĘŚĆ PIĄTA: CO TO ZNACZY BYĆ MENEDŻEREM
- ROZDZIAŁ 27: MENEDŻER I JEGO PRACA
- Praca menedżera
- Informacja: narzędzie menedżera
- Jak użytkować swój czas
- Zasoby menedżera: ludzie
- Co tworzy menedżera?
- ROZDZIAŁ 28: PODEJMOWANIE DECYZJI
- Definiowanie problemu
- Analizowanie problemu
- Wypracowanie wariantów rozwiązań
- Jak znaleźć najlepsze rozwiązanie
- Jak nadać decyzji skuteczność
- ROZDZIAŁ 29: MENEDŻER PRZYSZŁOŚCI
- Nowe zadania
- Ale człowiek ten sam
- Przygotowanie menedżera jutra
- WNIOSKI: SFERY ODPOWIEDZIALNOŚCI W ZARZĄDZANIU
- Społeczne reperkusje decyzji biznesu
- Menedżerowie jako grupa przywódcza
- POSŁOWIE
- Spis treści
MT Biznes - inne książki
-
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom. McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa globalna firma konsultingowa, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększ...
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata
(57.53 zł najniższa cena z 30 dni)63.92 zł
79.90 zł(-20%) -
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne ana...
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znaj...
Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
(44.93 zł najniższa cena z 30 dni)44.43 zł
59.90 zł(-26%) -
SPINto metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży...
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
(89.25 zł najniższa cena z 30 dni)88.75 zł
119.00 zł(-25%) -
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powsta...
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
(52.43 zł najniższa cena z 30 dni)52.33 zł
69.90 zł(-25%) -
Znajdź skuteczną strategię inwestycyjną dopasowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej finansowej podróży jesteś, o jej sukce...
Jak zacząć inwestować?. Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych Jak zacząć inwestować?. Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)52.37 zł
69.90 zł(-25%) -
Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych ...
Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę
(33.90 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, kt...
Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej... o wiele więcej... Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy...
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
(33.90 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowani...
Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka świata na temat zarządzania Peter F. Drucker (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.