Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
- Autor:
- Ewa Wilmanowicz
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 216
- Czas nagrania:
- 6 godz. 47 min.
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Listen to "RODK #047 Ewa Wilmanowicz - Marka i reputacja osobista" on Spreaker.
Ty - brand klasy premium
Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację.
Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były.
W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego ...
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmia...
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Ewa WilmanowiczEwa Wilmanowicz ― mówczyni, doradczyni do spraw budowania reputacji, wykładowczyni na studiach podyplomowych, MBA i DBA. Autorka książek biznesowych i artykułów naukowych z dziedziny reputacji i wpływu. Założycielka Instytutu Reputacji Osobistej i Organizacji. Od 2015 roku członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Na temat reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.
Ebooka "Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: annamiotk.pl Anna MiotkRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książek dotyczących budowania marki osobistej jest już na rynku całkiem sporo. Dołącza do nich kolejna: „Osobista reputacja” autorstwa Ewy Wilmanowicz, wykładowczyni akademickiej i trenerki biznesu. Książka jest zapisem osobistych refleksji autorki na ten temat – nie ma w niej odwołań do innych twórców literatury na ten temat, badań czy doświadczeń firm. I tak zapewne była pomyślana. W pierwszej części książki „Osobista reputacja”autorka dzieli się przemyśleniami na temat zmian wokół nas. Szybkie tempo życia, natłok informacji nie zawsze prawdziwych, kryzysy zaufania czy autorytetów oraz bezpośrednia komunikacja mają wpływ także na to jak budujemy, albo powinniśmy budować, nasze marki osobiste. Dalej pisze o budowaniu reputacji w wymiarze prywatnym – w dalszej i bliższej rodzinie, pośród współpracowników, przyjaciół i znajomych. Kolejna duża część książki poświęcona jest reputacji w życiu zawodowym. Ostatnia natomiast omawia poszczególne narzędzia – i elektroniczne, i wiążące się z kontaktem twarzą w twarz. Książka „Osobista reputacja” jest dobrze napisana i bardzo łatwo się ją czyta. Przez to, że autorka dzieli się refleksjami, to skłania też do przemyśleń własnych na temat marek osobistych – czy cudzych, czy własnej. To także książka, która ma czytelnika zachęcić do bycia lepszym dla innych ludzi, gdyż autorka podkreśla wagę etyki czy zasad savoir vivre w budowaniu marki osobistej. Opisuje też możliwe wpadki. Nie mam samochodu, więc nie wiedziałam, że gdy używa się zestawu głośnomówiącego podczas parkowania, dźwięk jest świetnie słyszalny na zewnątrz (i dlatego trzeba uważać, co się mówi, gdyż rozmowę mogą słyszeć przypadkowi przechodnie bądź lokatorzy okolicznych budynków). Kilka rzeczy na pewno bym poprawiła. Przede wszystkim przydałaby mi się synteza przemyśleń w postaci autorskiego modelu budowania marki. Autorka mogłaby go dalej wykorzystywać, chociażby podczas własnych szkoleń – podobnie jak zrobili to autorzy książki „Model biznesowy TY”. Nie zaszkodziłoby też skrócenie akapitów i uzupełnienie tekstu o elementy graficzne – krótkie listy numerowane i wypunktowane, schematy, grafiki, itp. To pozwoliłoby lepiej zapamiętać zawartość książki. Można by było też zachęcić czytelnika do refleksji, rozbijając tekst krótkimi pytaniami do przemyślenia. Przydałoby się też wskazanie konkretnych sytuacji z życia firm czy pojedynczych osób, bo to uczyniłoby opisywaną rzeczywistość bardziej namacalną. Komu poleciłabym książkę „Osobista reputacja”? Przede wszystkim studentom czy młodym pracującym – osobom, które stoją u początku drogi zawodowej i chciałyby się dowiedzieć, czym jest marka osobista, jak ją budować i na co zwracać uwagę. Warto, aby sięgnęli po tę książkę ci, którzy działają tylko w internecie lub tylko poza nim – autorka pokazuje, że obydwie te sfery się przenikają i dobrze uzupełniają. I w końcu, rekomendowałabym ją osobom, które chcą się dowiedzieć, jak tworzy się reputacja i dlaczego o nią warto dbać.
-
Recenzja: aciecwierz.pl Agnieszka CiećwierzRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To, co jest ważne to przede wszystkim to, że nie jest to kolejna książka o budowaniu marki osobistej, a o reputacji. Jak pisze autorka „reputacja to kapitał niematerialny, a co za tym idzie, trudny do zmierzenia i porównania. (…) reputacja to średnia ocen naszych dotychczasowych działań, dokonań i uzyskiwanych efektów, przyznawanych przez osoby szczególnie dla nas ważne. (…) Co ważne reputacja wypracowywana jest na bazie przeszłości i tego, co już zostało dokonane, a nie obietnic dotyczących przyszłości!” Jak mawiał Henry Ford: Nie da się zbudować reputacji na tym, co dopiero zamierzasz zrobić. Książka podzielona jest na cztery części: I. Współczesny wymiar reputacji. II. Reputacja w życiu. III. Reputacja w biznesie. IV. Narzędzia budowania osobistej reputacji. To, o czym warto wspomnieć i na to kładzie nacisk Ewa, to uświadomienie sobie, że nigdy nie będziemy w stanie dogodzić i przypodobać się wszystkim! Stąd też tak ważne określenie kluczowych grup odbiorców i od tego należy zacząć budując swoją reputację. Książka pełna jest przykładów „z życia wziętych” oraz bardzo ciekawych wskazówek, zaczynając od wymienionej wyżej grupy odbiorców po pomoc w zachowaniu „zimnej krwi” na spotkaniach rodzinnych. Znajdziemy tutaj wskazówki dotyczące zarówno spotkań towarzyskich, biznesowych, korespondencji mailowej, rozmów telefonicznych jak i mediów społecznościowych- co jest niezwykle ważne w dzisiejszym świecie. Autorka pokazuje jak za pomocą prostych narzędzi (między innymi: dotrzymywania słowa czy też dyskrecji) możemy krok po kroku budować swoją reputację. Dodatkowo znajdziecie też w niej sporo mądrych cytatów oraz spostrzeżeń, które wydaj się niby oczywiste, a jednak skłaniają do refleksji, między innymi: Im większa selekcja osób w otoczeniu i koncentracja na tych naprawdę wartościowych relacjach, tym lepsze staje się nasze otoczenie- pod kątem naszego rozwoju, poszerzania kompetencji oraz większych możliwości umacniania swojej pozycji w stałym gronie interesariuszy. To, co szczególnie mi się spodobało ( i łączy mnie z autorką) to odniesienie do ważności kompetencji miękkich, które są składową kapitału reputacji, a o których często zapominamy! To właśnie kompetencje miękkie ułatwiają nam budowanie relacji oraz wnoszą wartość w życie innych. Książka jest jedną z lepszych ostatnio przeze mnie przeczytanych i serdecznie polecam ją każdemu, kto chce budować świadomie swoją reputację, a na zakończenie mój ulubiony cytat Margaret Thatcher (przypomniany dzięki autorce): Być wpływowym to jak być damą- jeśli musisz mówić ludziom, że nią jesteś, to znaczy, że nią nie jesteś. I tym oto cytatem kończę i mając nadzieję, że skłoniłam Was do refleksji jak i lektury tej świetnej książki!
-
Recenzja: www.poradnikowo.comRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wyrażenie marka osobista, jest nam już całkiem dobrze znane. Wszędzie wokoło możemy znaleźć liczne wskazówki i doradców od budowania marki osobistej. Czy to coś złego? Nie! Warto jednak mieć świadomość tego, czym jest marka osobista, czym jest wizerunek i reputacja. Czym jest budowanie, a czym jest kreowanie. Pokrótce podpowiem, czym kreowanie różni się od budowania. Szerzej zostało to opisane przez Autorkę książki „Osobista reputacja”, która jest gościem tego odcinka podcastu, ale o gościu będzie za chwilkę. Kreowanie dotyczy zwykle wizerunku, czyli czegoś co można w stosunkowo krótkim czasie stworzyć, wymyślić i przedstawić. Pokażę to na przykładzie. Krążą w sieci filmiki, kiedy to z bezdomnego, zaniedbanego mężczyzny, w krótkim czasie i przy zastosowaniu prostych zabiegów, wykreowano zupełnie nowego człowieka. Wystarczyło go umyć, uczesać i ubrać. Tak wykreowano jego nowy wizerunek, czy to jest jego marka? Możecie odpowiedzieć sobie sami. Z czym zatem kojarzy się Wam budowanie? Mnie kojarzy się z ciężką, mozolną pracą, która zajmuje dużo czasu i raczej nie ma sposobów na jej przyspieszenie. Efekt końcowy, czyli budynek, powstaje w oparciu o złożone plany i zwykle jego koszt uzależniony jest od wielkości i lokalizacji. Nie każdy budynek da się wybudować wszędzie. Budynku nie da się wykreować. Kreacja budynku, to może być jego makieta, ale nie w makiecie nie zamieszkasz, to zaledwie wizja przyszłego budynku. Widzicie różnicę? Możecie pokusić się o kreacje marki, ale to zwykle będzie makieta. Może się podobać, ale nic poza tym nie da się z nią zrobić. jest bezużyteczna i nietrwała. Za to budynek, który zostanie wybudowany przy zaangażowaniu stosownych środków i zainwestowanego czasu, będzie solidnym i praktycznym rozwiązaniem na lata. I tu UWAGA! To tyle w porównaniu solidnej marki z budowlą. O ile wybudowany dom, faktycznie będzie trwały i mogą go zniszczyć jedynie trzęsienie ziemi, tsunami, czy wybuch bomby. O tyle nawet solidna marka może nie ustrzec się przed błędami, które mogą budowlę obrócić w gruz… Technologia W świecie, kiedy postęp umożliwia niemalże każdemu, realizowanie swoich pasji i pomysłów na biznes, nie trudno o hochsztaplerów i pseudo – ekspertów od „budowania” marek, głównie osobistych. Skuszeni wizją szybkiego i taniego efektu nie spostrzegamy, że efekt może i jest szybki, ale głównie jest TANI. Nikt nie chce być tanią podróbką, a raczej błyszczącym, wyróżniającym się diamentem. Moim gościem tym razem była Ewa Wilmanowicz, która może nie porównała kreacji z budową, ale świetnie opisała cały proces w swojej książce, która bardzo szybko uplasowała się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się książek. Jestem przekonany, że nie tylko osoby zainteresowane budowaniem marki, znajdą w tej lekturze wiele wartościowych treści.
-
Recenzja: books4business.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Osobista reputacja Jak budować markę w dobrym stylu Ewa Wilmanowicz, trenerka wystąpień publicznych oraz specjalistka ds. tworzenia marki osobistej, zaserwowała czytelnikom „Osobistą reputację. Jak budować markę w dobrym stylu”. Do zagadnień poruszanych w książce podchodzi wielowymiarowo. Przyjrzyjmy się jej wskazówkom. Wizerunek a reputacja W obecnych czasach następuje demokratyzacja wizerunku – ważne postaci, firmy, autorytety rejestrują się w mediach społecznościowych i każdy posiada do nich dostęp. Co więcej, dzięki takim portalom, komunikacja stała się mniej formalna. Ponieważ tempo życia wzrasta, a wraz z nim podejmujemy szybsze decyzje, nasze wybory zależą od emocji, które łączymy z daną osobą/usługą/produktem. Reputacja tym różni się od wizerunku, że jest ona autentyczna i musimy samodzielnie ją wypracować. Wizerunek kreujemy sztucznie i ktoś może to zrobić za nas. Kiedy wizerunek wychodzi na pierwszy plan? Podczas pierwszego kontaktu, manewrów na szeroką skalę, w sytuacji braku wspólnego interesu, czy w kryzysie wizerunku. Budując reputację, trzeba sobie uświadomić, że nie jesteśmy w stanie zadowolić wszystkich – dążmy zatem do zakończenia toksycznych kontaktów. Reputacja w relacjach społecznych Chcąc zadbać o dobrą reputację, skupmy się na interesariuszach – ludziach, na których wpływamy. Interesariuszami jest np. rodzina. Elementami pomagającymi wykształcić reputację rodzinną są: znajomość potrzeb, preferowana ocena i strategia wcielenia tych wniosków w czyn. W interakcjach z najbliższymi warto jednak pamiętać, by nie dać się wykorzystywać. W gronie współpracowników, postawmy jasną granicę między sferą zawodową a prywatną i myślmy o i aktywnie działajmy na rzecz przyjaciół. Obcując z dalszym otoczeniem, nieodmiennie zachowujmy się kulturalnie. Jak promować swoją markę osobistą? Reputacja w biznesie Dbając o reputację biznesową, kroczmy ścieżką wyznawanych wartości i nagradzajmy ważnych klientów bonusami. Właściwa reputacja biznesowa synchronizuje trzy poziomy oczekiwań: 1. W stosunku do branży; 2. Co do wartości firmy; oraz 3. Wobec nas (nie pozwólmy, by klient domagał się wyłącznie rabatu). Współpracując z partnerami biznesowymi, liczy się obopólna korzyść i zawieranie sojuszy. Pomocni w poprawie reputacji okazują się ambasadorzy i liderzy opinii, w kreatywny sposób szerzący informacje na nasz temat. Jeżeli zależy nam na sprawnym poruszaniu się po arenie biznesowej, wzmacniajmy poczucie własnej wartości – w tym celu systematycznie zastawiajmy się nad naszymi osiągnięciami, kompetencjami, zasobami i powodami do wdzięczności. Troszczmy się o reputację w każdych okolicznościach – spotykając się z rodziną i towarzystwem, odbywając biznesowy meeting, odpowiadając na korespondencję mailową, czy rozmawiając przez telefon. Znaczące firmy z doskonałą reputacją, angażują się też w przemyślane akcje charytatywne, logicznie dopasowane do profilu działalności. Uniwersalny poradnik Książka „Osobistą reputację. Jak budować markę w dobrym stylu” to przydatna instrukcja budowy dobrej renomy. Przemyślenia Ewy Wilmanowicz posłużą szerokiej rzeszy czytelników – zarówno tym z nas zajmującym się biznesem, jak i odbiorcom spoza branży.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9706-4, 9788328397064
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-10-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9788-0, 9788328397880
- Data wydania ebooka:
- 2019-10-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9949-5, 9788328399495
- Data wydania audiobooka:
- 2019-11-04 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 174620
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.3MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 341.1MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Rozwój osobisty
Spis treści książki
- Czynniki wzmacniające znaczenie reputacji 19
- Demokratyzacja wizerunku 19
- Bezpośrednia nieformalna komunikacja 21
- Ciągła możliwość wyboru 22
- Globalizacja 23
- Ścisła korelacja między nazwiskiem prezesa a reputacją firmy 24
- Szybsze tempo życia i konieczność podejmowania szybkich decyzji 26
- Fake newsy 29
- Kryzys zaufania 31
- Kryzys autorytetów 32
- Korzyści z budowania kapitału reputacji 35
- Reputacja a wizerunek 40
- Początkowy kapitał reputacji 65
- Kluczowe grupy interesariuszy 72
- Najbliższa rodzina 75
- Dalsza rodzina 80
- Współpracownicy 84
- Przyjaciele 87
- Znajomi 91
- Dalsze otoczenie 92
- Budowanie zaangażowania interesariuszy 94
- Osobiste wartości 98
- Kluczowe grupy interesariuszy 111
- Klienci 119
- Pracownicy 125
- Dostawcy 130
- Partnerzy biznesowi 133
- Ambasadorzy 137
- Liderzy opinii 143
- Grupa wsparcia 148
- Projektowanie wartości dodanej 151
- Samowystarczalne źródło siły 158
- Wartości racjonalne 168
- Wartości emocjonalne 175
- Spotkania rodzinne 182
- Spotkania towarzyskie 184
- Spotkania biznesowe 187
- Korespondencja mailowa 190
- Media społecznościowe 193
- Rozmowy telefoniczne 194
- Święta i jubileusze 197
- Działalność charytatywna 201
- Komunikacja z otoczeniem 204
Przedmowa 5
Wstęp 9
Rozdział 1. Współczesny wymiar reputacji 13
Rozdział 2. Reputacja w życiu 63
Rozdział 3. Reputacja w biznesie 109
Rozdział 4. Narzędzia budowania osobistej reputacji 181
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu Ewa Wilmanowicz (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii