ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty (4)

6

2022-04-28
Alicja Michalska
Wreszcie książka praktyczna napisana przez praktyka co czyta się na każdej kartce tej książki. Praktyczna dla nowego handlowca, ale też dla zaawansowanych co zapomnieli jak to jest być skutecznym. Jako managerka zespołu sprzedażowego polecam managerom handlowym i każdemu handlowcowi.
2022-04-28
Aleksandra
Świetna, bogata merytorycznie, z ogromną ilością przykładów i praktycznych narzędzi do stosowania w pracy handlowca czy managera sprzedaży. Widać, że autor zjadł na tym temacie zęby oraz ma serce i pasję do niego. Ta pozycja to absolutne "must have" dla osób zajmujących się sprzedażą.
2022-05-30
Joanna
"Sprzedażowe nawyki" to świetna i wartościowa książka, pełna praktycznych rad oraz wskazówek dla osób związanych z handlem. Przeczytałam ją z ogromnym zainteresowaniem i dzięki niej mam w głowie mnóstwo pomysłów na ulepszenie mojej pracy. Na pewno niejednokrotnie będę do niej wracać, bo dzięki nazwaniu rozdziałów (nawyków handlowych) szybko można znaleźć ineresuajce nas w danym monecie zagadnienie. Gorąco polecam tę książkę wszystkim osobom związanym zawodowo z handlem.
2023-01-15
Łukasz Lebiedziński
Polecam! Obowiązkowy "Elementarz Sprzedaży" dla każdego handlowca.