ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Paweł Muzyczyszyn
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Paweł Muzyczyszyn - okładka książki

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Paweł Muzyczyszyn - okładka książki

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Paweł Muzyczyszyn - okładka audiobooka MP3

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Paweł Muzyczyszyn - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 4
Stron:
248
Czas nagrania:
6 godz. 49 min.
Czyta:
Maciej Motylski
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (34,20 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-40%)
34,20 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (28,50 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-56%)
24,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(28,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (22,80 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-77%)
12,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(22,80 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Patroni wydania:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Paweł Muzyczyszyn

Paweł Muzyczyszyn - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności